Wauw wauw wauw wauw!!!!!!!! Wat een prachtige kindjes en prachtige foto's!! Ik het echt diep respect voor je hoor. 3 baby's grootbrengen is echt een hels karwei. Top dat het je zo goed vergaat tot op heden!
@ Kiekies, zo lagen ze niet in mijn buik nee. Lagen er 2 in stuit en de onderste baby lag met zijn gezicht naar m'n rug te kijken. Had een rare foto geworden denk ik haha
@ Boris10, het valt nog best mee hoe hels het is.. Alleen de laatste dagen huileb ze steeds als we ze in bed leggen, dat is wel heel vervelend en dan denk ik soms wel waarom 3???? Maar dan denk ik daarna weer van als er 1 huilende baby was geweest dan had het net zo vervelend geweest! Verder zijn het echt hele tevreden mannetjes en huilen ze echt alleen als ze honger hebben of een poepluier!
echt super mooie foto;s! hoe heb je dat trouwens voor elkaar gekregen? net na de fles genomen ofzo? ze liggen echt alle 3 zo super lief te slapen
Wauw echt super mooie foto's, wat een wonder. Drie van die mooie mannetjes! Wat zijn hun gewichten nu Natas? Krijg je nog wat begeleiding vanuit het ziekenhuis vanwege hun prematuriteit?
Thanks allemaal! De foto's zijn inderdaad net na de voeding genomen, maar geloof me dat het een dagtaak is geweest om ze zo op de foto te krijgen! Ze zijn nogal beweeglijk, haha. Net als ze een foto wilde maken, bewoog er 1 wel weer en moest ze ze weer perfectioneren. Sommige poses hebben wel een uur tot 1,5 uur geduurd. Het was een lange dag, maar ben super blij met het resultaat! Afgelopen dinsdag wogen ze tussen de 3000 en 3200 gram, exact weet ik het even niet meer.
Wauw wat een toffe foto's!! Was je officieel niet morgen uitgerekend? Moet je zien hoe lang je al weer van ze geniet Fijn dat het goed gaat!