Respect hoor, dat je het maar doet met 3 tegelijk. Ik vind het met 1 al zwaar. Hoop voor je dat het straks ook makkelijk blijft gaan. Hier bakeren we ook in met de puckababy. Helpt echt want ze slaapt een stuk beter, ze bleef zichzelf maar slaan en daardoor hield ze zichzelf wakker of werd ze juist wakker. Mooie foto's trouwens. Houd je ze wel goed uit elkaar nu?
Ja ze kunnen zo onrustig worden van hun eigen bewegingen, maar dat inbakeren is echt een uitkomst! Wij houden ze zelf heel goed uit elkaar. Mensen die ze niet vaak zien halen ze nog wel vaak door elkaar. We twijfelen ook nog een beetje of Jae en Senn niet toch een tweeling zijn. Wij zien wel heel goed wie wie is, maar die 2 worden door anderen echt vaak door elkaar gehaald. Heb wel (vooral 's nachts) regelmatig dat ik Jae de fles van Senn geef en andersom, oepsie.. Sinds gisteren zijn ze helemaal over op de standaard voeding en sindsdien hebben ze diarree (het ruikt naat stinkende zweetvoeten), elke voeding hebben ze een poepluier of ze laten het tijdens de fles gaan. Heb het cb gebeld, maar ik moet naar de ka bellen dus zo even doen.. Lijkt me niet zo goed zoveel diarre. Gelukkig wel ook plasluiers tussendoor en geen koorts ofzo. Ze huilen ook niet verder dus ze zijn niet ziek.
Even rare vergelijking hoor Maar wij wonen op boerderij en wij hebben ook wel eens dat kalfjes even aan de diarree zijn met de omschakeling van "voer". Dus als we van biestmelk over gaan op kunstmelk dan reageren ze daar wel eens op. Dit komt omdat de darmen dan even een omschakeling moeten maken. Werkt trouwens ook zo bij kuikentjes die van vermalen voer naar iets grover voer gaan. Na 1 a 2 dagen ander voer is het dan over. Dus misschien valt het met je babietjes ook wel mee Moeder natuur houdt de basis namelijk wel vaak t zelfde
@NiHeJa, ze kregen wel gewoon al kv, alleen Nenatal voor prematuren. Ik was dat al een paar weken aan het afbouwen en ze kregen van de 5 scheppen nog maar 1 schep Nenatal dus het is heel apart dat ze zo erg aan de dunne zaten! Ik heb de kinderarts gesproken en die zei dat we het even aan moesten kijken. Hij vond het ook wel wat vreemd, omdat ze dus al gewoon de standaard voeding erbij krijgen. Ik ben die avond toch weer gaan mengen met 1 schep Nenatal en ze waren de volgende dag gelijk weer van de diarree af. Ik blijf dit voorlopig dus gewoon zo doen, want blijkbaar hebben ze die Nenatal nog een beetje nodig. Daar gelijk het antwoord op jouw vraag dus Emma. Ben zo verliefd op ze! Ze beginnen sinds kort ook echt te lachen, wat is dat geweldig zeg! Vanochtend vroeg de eerste echte lach van Jae gehad en mijn dag was weer goed. Hij zat heel erg te klooien met zijn fles, maar dat heeft het toch wel weer goed gemaakt. Zijn broers lachten al.
Prachtige mannetjes!! En respect voor jou met 3 baby's. Je kan natuurlijk niet anders hahaha maar vond 1 al zwaar. Slaap je wel s nachts? En wat ik me afvraag heb je een soort van systeem? Zo van die eerst en dan die of gewoon wie t eerst van zich laat horen?
En ze ontwikkelen dus ook lekker! Super joh! En wat vreemd dat dat ene schepje dan toch nog zoveel verschil maakt he
Ze sliepen 's nachts even een tijdje steeds 6 uurtjes achter elkaar na de laatste fles, maar ineens sinds 3 dagen slapen ze er maar 4 of 5! Ik begin een beetje ziek te worden dus het valt me nu wel even zwaar als ik er 's nachts uit moet. Ben al niet zo fit en dan heb ik ook geen goede nachtrust. Er zit geen systeem in. Ze krijgen sowieso alledrie tegelijk de fles. 1 Op de arm, 1 in de wipstoel of 2 en soms 3, maar meestal 1 in het voedingskussen nog. Soms als er maar 1 wakker is en de andere 2 slapen dan probeer ik ze omstebeurt te doen, maar dan komt er weer zo een verschil qua tijd. Ik leg er dan 2 tegelijk op m'n schouders om te boeren en de laatste (die drinkt nogal traag dus dat is wel fijn als ik alleen ben, heb maar 2 schouders) die doe ik daarna op de schouder. Van de week waren ze toevallig alledrie tegelijk klaar.. Oepsie. 2 op de schouder en 1 rechtop zittend leunend tegen mij aan, maar dat was drama! Gelukkig kwam m'n vriend snel daarna thuis en kon hij er 1 overnemen.
wat super die foto !! en wat doe je het goed en denk dat het ook automatisme is geworden die voedingen een sport met drie stuks lijkt mij ook wel!! en wat er al gezegd wordt misschien laatste voeding iets ophogen ??? maar respect hoe jullie het doen! en blijft het een groot wonder vinden 3 van die mooie kereltjes!
Ik ben heel bang dat ze dan iedere fles meer willen, maar misschien ga ik het inderdaad maar gewoon proberen! Thnx voor de complimenten. Zondag zijn ze alweer 12 weken!