Ze krijgen sinds vandaag meer de laatste 2 voedingen en vanaf morgen de hele dag. Ze wegen ineens alweer bijna 5 kilo! Gisteren zijn ze weer apk gekeurd door de kinderarts en ze zijn flink gegroeid sinds 11 nov (+1100/1200 gram). Kleine Vince is ineens zwaarder dan zijn broers, terwijl hij de kleinste was tot vorige maand. Kleine bollie. Jae weegt nu 4710 en 57cm, Senn 4770 en 57cm, Vince 4865 en 57cm. Ze doen het super goed en ze hoeven alleen nog in februari met 6 maanden een keer op controle in het ziekenhuis en daarna gewoon alleen nog het cb.
Wat goed! Je zult vast enorm trots zijn op je kanjers Ga je binnenkort alweer aan het werk? Of ben je een thuisblijfmama?
Ow wat doen ze het goed zeg! Super ook dat je gewoon naar cb kan straks. Hoeveel voeding krijgen ze nu? Hier ook bezig de voedingen groter te maken.
Oh fijn dat ze zo goed groeien! Nu is kleine Vince dus niet meer kleine Vince Nu is ie reuzeVince. Ik vind het leuk dat je nog steeds blijft updaten. Kan me voorstellen dat je best druk bent met drie ukkies
Ze krijgen 150/5. Overdag hebben ze duidelijk nog geen behoefte aan meer, want ze drinken de fles niet leeg en drinken precies 165 weg dus overdag geef ik nog 150/5 en de laatstw 2 voedingen 180/6. Vince is nu lekkere bollie.. Hij heeft ook lekker spekkies, leuk vind ik dat bij baby's! Ik moet 12 januari weer beginnen met werken en ik ga 3 dagen, 24 uur werken. Lekker afleiding en niet 24/7 met de kleintjes bezig zijn. Ik vind het leuk op m'n werk en ga er al 9 jaar met plezier naartoe en ik zou er niet aan moeten denken om fulltime huismoeder te moeten zijn. Daarbij redden we het dan financieel ook niet. Nu kan ik nog kopen wat ik voor ze wil kopen zonder dat ik alleen maar naar de Zeeman of Wibra voor ze moet en dat kan dan ook niet meer. Niks mis mee hoor met die winkels, maar de kwaliteit en pasvorm is natuurlijk niet altijd even goed. En natuurlijk update ik nog.. Nu ik nog thuis ben heb ik tussen de voedingen door best nog tijd. Heb nu m'n ritme en dus tussendoor gewoon lekker tijd om op de bank te hangen.. Al zitten ze deze week in hun sprongetje en zijn ze wat huilerig en hangerig dus iets minder tijd omnte bankhangen. Ach, gezellig toch 3 baby's die omstebeurt even huilen en afentoe in koor.
Echt super hoe je het doet! Zouden mening mama een voorbeeld aan kunnen nemen! Waar gaan de kindjes straks naar toe? Opvang of familie?
Dank jullie wel!! Gisteren hebben ze hun 2e prikje gehad en de kleine bikkels hebben er gewoon weer geen last van gehad! Gelukkig, want met 3 zieke baby's zitten is niet zo fijn denk ik. Ze gaan naar familie. Mijn zus (die zelf 9 dagen na mij bevallen is) gaat oppassensamen met mijn zwager. Afentoe zullen mijn schoonouders ook oppassen of mijn vriend regelt vrij op 2 dagen dat ik werk, maar dat willen we niet altijd doen, omdat we ook samen vrij willen zijn. Hij heeft natuurlijk een baan waarbij hij pas tussen 21.00 en 22.00 thuis is en soms later dus veel zien we elkaar al niet. Als ze naar de opvang moesten dan had ik net zo goed thuis kunnen blijven, want anders breng ik het toch allemaal weer weg wat ik dan zou verdienen.
Is al een foto van een paar weken geleden! Alleen het is momenteel de enige waar ze alledrie gezellig op staan, haha. Ze groeien goed!
Hey Natasjee hoe gaat het verder met jou? Ben je al helemaal gewend als mama van drie? En hoe gaat het met je buik? Toch nieuwsgierig hoe dat nu 3 maanden is. Las al dat he al weer heel veel kilo's kwijt bent. En wat een lieve foto😍 groeien zeker hard zeg!
Dank jullie wel! Met mij gaat het goed! Ben helemaal gewend. Ik hoor van veel mensen dat ik het doe alsof ik nooit anders gedaan heb, dus het zal wel goed zijn, haha. Ben gelukkig nog steeds fit, geen last van moeheid en ik word met de dag handiger. Ik had het nooit verwacht, maar mijn buik valt echt heel erg mee. De striae is heel licht en het hangt een heel klein beetje, maar dat heeft een jaar nodig om bij te trekken. Mijn lichaam is verder weer helemaal de oude! Het is niet te zien dat er 3 baby's in hebben gezeten! Zelfs dat zit me mee. Ik had toch wel verwacht dat ik toch echt wel minstens 3x in de week naar de sportschool zou moeten, maar gelukkig niet!! Nou doe ik al aan sport met 3 ukkies en zeker als ik 'even' met ze weg ga, drie keer de trap op en af met 3 volle reiswiegen of maxi cosi's.
Oja, ze slapen sinds 3 nachten door van ongeveer 23.00 de laatste fles tot 6.00 a 7.00 en daarna gaan we lui nog even verder slapen met z'n vieren en vanochtend kwamen ze pas weer om 11.30.