Niet 1, niet 2, maar 3 wondertjes!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Natasjee, 7 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Natasjee

Natasjee Fanatiek lid

13 dec 2013
    3.357
    678
    113
    Vrouw
    Haarlem
    Oké, gelukkig was dst maar voor korte duur! Ik houd me niet zo aan die regeltjes. Als ze een flesje niet leeg drinken, jammer dan.. Hebben ze na de fles nog honger, krijgen ze iets meer.. Nou komt dat alleen voor als ze niet alle flesjes helemaal leeg hebben gedronken daarvoor dus dat vult het weer aan.. En als ze nog slapen overdag dan ga ik ze ook echt niet wakker maken voor de fles. Jae is wel een ontzettende knoeikont en als ie een kleiner speentje krijgt dan doet ie een iur tot 1.5 uur over zijn flesje.

Fijn he, dat hij ook geen last heeft van de vaccinaties! Hier ook alleen heel even huilen tijdend het zetten, maar dat is weer over zodra ik ze vastpak. Oh jeej, dan is ie dat idd wel gewend. Moet ie altijd een prikje daarvoor of is dat tot een bepaalde leeftijd?

2. Natasjee

Natasjee Fanatiek lid

13 dec 2013
    3.357
    678
    113
    Vrouw
    Haarlem
    Maar weer eens een update..

Maandag weer begonnen met werken, heerlijk. Even iets anders dan baby's om me heen. De jongens sinds ongeveer een week 's avonds lekker een papfles en ze slapen heerlijk bijna klokkie rond. Ze zitten nu op 4 flesjes en een fruithapje. Na het weekend wil ik beginnen met groente, ben benieuwd hoe ze het vinden. Dinsdag 3e en laatste prikje voorlopig, fijn! :) Alles gaat super goed met ze!

3. Pompelmoes

13 jan 2013
    28
    0
    1
    NULL
    NULL
    Wat fijn dat het zo goed gaat! En inderdaad uit werken gaan kan heel fijn zijn. Ik krijg zelf ook altijd meer energie als ik gewerkt heb. Even tussen de volwassenen zonder de zorg en dan thuis komen en dikke knuffels in ontvangst mogen nemen :)

4. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Super dat het allemaal zo goed gaat!
    Geniet van het werken en daarna lekker van je 4 boys :p

5. sjanniee

sjanniee Fanatiek lid

15 aug 2012
    1.533
    0
    0
    Het bevalt m e echt super goed met de 2 mannen.
    Ondertussen slapen ze nu van 19 uur tot 08.30 uur, en dan nog moet ik ze wakker maken. Dus het gaat super goed.
    Beide mannen hebben wel Reflux, maar is goed onder controle met Nutriton door de melk. Nu eigenlijk vrijwel geen last meer.
    De eerste paar weekjes waren het wel huilbaby;s maar waarschijnlijk waren ze nog niet echt ''geland'' na de bevalling.
    Ik ben bevallen in anderhalf uur, dus een super snelle bevalling, wat natuurlijk ook veel stress heeft opgeleverd bij de 2 jongens.
    Mijn dochtertje vind het geweldig !!!! De eerste keer dat ze de 2 jongens zag schrok ze zich wild haha.
    Ze keek in het wiegje en zei : Hee een slak !!!!
    Daarna keek ze in het 2e wiegje, en toen zei ze : Hee een kabouter baby !!!!
    Daarna begreep ze dat het 2 kindjes waren en dat het haar broertjes waren hahahaha.
    Ze is echt een moedertje voor ze.
    Ben jij nog vlot hersteld van de keizersnede ??

6. Natasjee

Natasjee Fanatiek lid

13 dec 2013
    3.357
    678
    113
    Vrouw
    Haarlem
    Hier nu ook 3 doorslapers, gelukkig. Rond 20.00 de laatste fles en dan moet ik ze ook wakker maken rond 8.30.
    Ze spuugde hier ook veel, maar hier helpt de Nutriton gelukkig ook erg goed!

Geweldig van je dochter, haha!! Leuk!

Ik stond 5 dagen na mijn keizersnede alweer op mijn werk en bij de bakker en slager, ik was vrij snel hersteld. Ik had alleen een stuk wild vlees op mijn wond, omdat ik dus teveel deed, maarja wat wil je met 3 baby's en in een bovenwoning wonen. Wilde vlees is nu zo goed als weg. Ben jij snel hersteld of heeft het wel even geduurd? Het viel mij heel erg mee! Hoef ook nog maar 1 kilo eraf en dan zit ik op mijn oude gewicht. Mijn buik hangt ook niet echt en de striae is heel weinig en licht.

7. Natasjee

Natasjee Fanatiek lid

13 dec 2013
    3.357
    678
    113
    Vrouw
    Haarlem
    En dat hoor je vaker hè na een snelle bevalling.. Gelukkig gaat dat nu goed!

8. Sabrinakenneth

Sabrinakenneth Bekend lid

28 sep 2014
    565
    0
    16
    NULL
    NULL
    wauw super gefeliciteerd!!

Deel Deze Pagina