Wauw een drieling wat geweldig! Altijd een droom van me geweest al zal het denk ik een zware zwangerschap zijn (?) Ik ga even de rest lezen Natasjee maar gefeliciteerd met dit driedubbele wonder
hey Natasjee, Zelfs als ze alledrie een aparte placenta hebben dan kunnen ze het niet zeggen hoeveel eiig. Als er een hele vroege splitsing is dan is de situatie van een 1 eiige hetzelfde als van een 3 eiige. De kans is wel veel groter dat het meer-eiig is.
zie deze afbeelding, Welliswaar voor een tweeling, maar met drielingen werkt het net zo. http://www.tweelingalleen.nl/wiki/images/c/c9/Meerlingen.png
Thnx, Duda! Jullie zeiden het al op de fb groep idd, daarom heb ik het uiteindelijk ook nog een keer gevraagd in het ziekenhuis. Het maakt ook allemaal niks uit, al zou ik het wel leuk vinden als het 3 eiig is en ze niet identiek zullen zijn, maar als dat wel het geval is dan maakt het ook absoluut niet uit. Als het maar goed met ze gaat.
Wauw, wat bijzonder! Van harte gefeliciteerd met je bijzondere zwangerschap! Ik ben ook 2-11 uitgerekend, dit keer van "maar" 1 kindje! Respect hoor, een drieling dragen. Ik vond een tweeling al heel pittig die laatste weken (en eerste tijd na de geboorte!) Succes met je zwangerschap, ik ga je volgen want vind het wel leuk om te lezen hoe je zwangerschap verloopt! En je groeit al goed en mooi!
Wauw. Jij groeit lekker hard zeg! Leuk om te zien. Zo was mijn buik ongeveer met 34 weken toen mn zoontje werd gehaald
Gister avond begonnen met het lezen van je topic.... Ik heb de meest vreemde dromen gehad vanacht lol! Ik ga je zeker volgen!! Ik wens je een super zwangerschap!! Prachtige buik!