Dank jullie wel dames! Alles gaat nog steeds hartstikke goed, gelukkig. Merk nu wel dat ik iets sneller vermoeid ben na een stuk lopen, maar daar heeft elke zwangere wel last van, denk ik. Verder mag ik absoluut niet klagen, ik teken voor nog zo een zwangerschap. Zal zal het bij deze ene zwangerschap blijven, gok ik.
Idd. Daar is mijn vriend heel erg bang voor! En de kans is er natuurlijk ook. Ach, eerst genieten van deze wondertjes en dan kijken hoe en wat. Misschien vind ik het zo leuk dat ik denk, doe mij er nog maar 3. Haha
Ik lees al eventjes mee, maar blijf het zo'n wonder vinden! Wauw.. 3 kinderen.. wat een rijkdom! Fantastisch om te lezen dat jullie ook zoveel mensen achter je hebt staan, hopelijk kan je na de geboorte ook evenveel op hun steun rekenen maar dat zal waarschijnlijk wel! Geniet alvast van de zwangerschap, je groeiende buik en die 3 hummeltjes in je buik!
Als de kleintjes zich laten zien, dan weten we maandag wat de geslachten zijn! We moeten gelukkig al om 8.30 dus hoef niet de hele dag te wachten. @ Emlilo; op deze mensen kunnen we 100% zeker rekenen na de geboorte! Het zijn vooral mijn zus, zwager en schoonouders waar we zoveel van krijgen en steun aan hebben. Genieten van de zwangerschap doe ik zeker! En gelukkig werkt mijn lichaam nog goed mee dus kan er gelukkig ook nog van genieten.
Hoihoi, ik volg je ook... We lopen precies gelijk, alleen in mijn buik maar 1 kleintje Wij hebben vandaag gezien dat we een zoon krijgen en hij werkte al niet echt mee. Helemaal spannend als ze het 3x goed moeten kunnen zien.
Oh wat leuk!! Ja somnige kindjes zijn al eigenwijs in de buik, haha. Gelukkig hebbej ze het uiteindelijk wel bij je kunnen zien! Is toch een teleurstelling als ze het niet kunnen zien, terwijl je er speciaal daarvoor naartoe gaat. Dit is in principe een gewone echo in het ziekenhuis, maar ze zeiden dat ze het waarschijnlijk wel konden zien dus moet me er niet aan vast pinnen, maar hoop het natuurlijk wel! Al is het er maar 1 die ze kunnen zien. Heb je een beetje een fijne zwanger?
Wow, het lijkt net of ik 24/7 hier op zp zit, maar ik kijk toevallig steeds als er net iemand gereageerd heeft.
Lol !! Super leuk om te lezen hoe het met jou en de drie kleine frutsels gaat! Veel plezier maandag met de echo, hoop dat ze de geslachten kunnen zien O ja! En wat al heel vaak is gezegd, doe ik ook nog even: wauw!!!! Drie?!?!?!? Wat gaaf en bijzonder geniet ervan
Ik kan mij voorstellen dat je enorm uitkijkt naar aankomende maandag. Nu hopen dat de kleintjes goed meewerken zodat hun geslacht goed te zien is. Toch ook wel weer spannend, hoor, een echo. Althans, dat vind ik zelf al terwijl het er bij mij "maar" 1 is. En wat heerlijk en meegenomen dat je je zo goed voelt! Dat is extra genieten, want je buik groeit wel mega snel. Je zult ze al wel kunnen voelen, denk ik?
Ja tuurlijk hoop je dat ze het kunnen zien, sterker nog ik zou zwaar teleurgesteld zijn. Misschien een stomme vraag, maar liggen jouw baby's op een vaste plek? Stel dat ze er nu bij 2 het geslacht kunnen zien en de volgende keer bij de 3e halen ze je baby's dan niet door elkaar? Ik mag niet klagen over mijn zwangerschap, ik ben een beetje misselijk geweest en s avonds snel moe, maar wie niet? Ik heb nu wel sneller last van kleine puistjes in mijn gezicht en boven mijn borst, maar ook dat zullen de hormonen zijn en is voor het goede doel Ik begin nu ook aan te komen, maar als ik jouw buik zie (die ik prachtig vind hoor) heb ik niks te klagen. En hoe is het met jouw? Ben jij niet bang voor de komende 17 tot 19 weken of heb je ergens een voorbeeld over het verloop en de groei van een drieling?
Een echo is idd ook altijd spannend, maar ik krijg er nu elke 3 weken 1 dus ik verwacht gewoon dat het de volgende echo ook weer goed zit. Al vind ik de 20 weken echo nu wel dichtbij komen en erg spannend! Die heb ik 11 juni. Afgelopen echo is er al naar afwijkingen gekeken en ze verwacht met de 20 weken echo ook geen afwijkingen te zien, maarja die is natuurlijk toch nog een stuk uitgebreider. Ik voel ze helaas nog niet, maar wat ik lees is dat veel vrouwen met een drieling ze wel ongeveer rond de 16 weken voor het eerst voelden dus ben benieuwd! De baby's hebben allemaal hun eigen 'kamertje' idd dus ze liggen op een vaste plek. Ze heten dan ook nr 1 nr 2 en nr3. Fijn dat je ook niet zo beroerd bent geweest, daar droomt elke zwangere wel van! Ik moet alleen spugen als ik slecht geslapen heb en dus erg moe wakker word, maar verder echt gewoon nergens last van. De mensen die al een kindje hebben, kijken me steeds verbaasd aan als.ze zien wat ik nog allemaal kan en doe, omdat zij dat al lang niet meer konden (mietjes!! haha). Begin nu wel wat last van.mijn onderrug te krijgen als ik druk ben geweest en begin nu wat sneller moe te worden na een stuk lopen, maar ook dat hoort erbij! Ik ben nergens bang voor nee en ik weet ook nog niet precies hoe zo een zwangerschap precies verloopt, maar ben pas begonnen in een boek te lezen over meerlingen en daar staat alles in dus kom er snel genoeg achter. Wat dat betreft ben ik (gelukkig) heel nuchter en laat alles altijd op me afkomen. Kan me er wel druk over maken, maar dat bevordert de zwangerschap ook niet echt denk ik..
Gisteren trouwens nog eens een foto van mijn buik van dichtbij gemaakt en schrik toch wel van hoe hard het gaat, heb dat zelf helemaal niet door! Zal hem eens plaatsen. Sta wel al lekker in m'n joggingbroek enz.
Wat ontzettend spannend!! Heel veel succes morgen om 08:30! Hopelijk willen de ukkies meewerken. Geniet ervan meis! Ennuh.. Prachtige buik.. wauw.. * smelt*
Mooi buik al hoor! En hoop voor je dat je je goed blijft voelen. Wat spannend en leuk dat je (waarschijnlijk) morgen de geslachten weet.