Niet 1, niet 2, maar 3 wondertjes!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Natasjee, 7 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. karine

karine Fanatiek lid

13 mei 2007
    3.694
    0
    0
    Wauw!! Mooie echo's en wat leuk allemaal jongens!!

2. Emma86

Emma86 VIP lid

25 jun 2012
    5.281
    2.232
    113
    Vrouw
    Nederland
    Gefeliciteerd, 3 jongens! Wauw!
    Nu lekker blauw shoppen en namen uitkiezen.

3. Ben wel benieuwd eigenlijk hoe jij daarin staat Natasjee: vind je het leuk om ze alledrie hetzelfde aan te trekken of juist iets anders??

4. Natasjee

Natasjee Fanatiek lid

13 dec 2013
    3.357
    678
    113
    Vrouw
    Haarlem
    Dank jullie wel!

Nee, ik vind het niet leuk om ze alledrie hetzelfde aan te trekken. :) Zijn drie verschillende kinderen vind ik dus ze krijgen gewoon ieder wat anders aan.

5. Annemoon

Annemoon Bekend lid

4 apr 2013
    816
    0
    0
    Vooral heel druk met werk, mijn glaskunst, de neef
    Oost NL
    Wauw, gefeliciteerd met je mannenhuis! Geweldig hoor!

6. soeza

soeza Niet meer actief

3 jongens! Wat gaaf!
    Iemand zei het al eerder, maar jij zult straks op handen gedragen worden in je mannen gezin! Gefeliciteerd! :)

7. kimmiej89

kimmiej89 Fanatiek lid

16 jan 2014
    4.685
    0
    36
    Mooie echo ook zeg..!!

Wanneer krijgen we weer een mooi buikfotootje van je te zien;)?
    Ben elke keer zo benieuwd..!!

8. elisabethbas

elisabethbas Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.886
    2
    38
    't Gooi
    Wauw, drie jongens is zoooo leuk! Wij hebben het in twee zwangerschappen gedaan...

Het zal pittig voor je worden, neem alle hulp aan die je kunt krijgen en neem niet teveel hooi op je vork. Ik vond een tweeling al heel erg heftig, laat staan drie.

Wat de 3d echo betreft, gewoon doen. Al is het resultaat minder goed dan met een éénling, ik vond het heel bijzonder. Ook omdat je dan even het hele medische verhaal even kunt ontvluchten en gewoon heerlijk kunt genieten van een echo en je kindjes.

Heel veel geluk en sterkte. Met je zwangerschap en de enorm heftige tijd na de bevalling!

9. mar77

mar77 Bekend lid

10 okt 2010
    534
    129
    43
    Wat gezellig 3 mannen! Prettig dat je nu de geslachten weet dat is wel handig.
    Mooie echofotootjes weer!

10. Natasjee

Natasjee Fanatiek lid

13 dec 2013
    3.357
    678
    113
    Vrouw
    Haarlem
    Zal morgen weer een buikfoto maken als ik eraan denk!

Elisabethbas, een tweeling is ook heel bijzonder en leuk! :D Hulp zal ik ook zeker aan moeten nemen, hoe moeilijk ik dat ook vind. Ik wil een 4D echo laten doen, dat vind ik toch mooier dan 3D.

Bedankt voor de reacties weer allemaal! :)

11. Natasjee

Natasjee Fanatiek lid

13 dec 2013
    3.357
    678
    113
    Vrouw
    Haarlem
    Deze stak gisteren al even zijn middelvinger op. :p

12. Twinkeltjes

Twinkeltjes Niet meer actief

Wauw wat leuk 3 jongetjes! Wel lastig met namen verzinnen, vond 1 naam al moeilijk genoeg ;) Maar wel echt super gefeliciteerd! En probeer inderdaad alle hulp aan te nemen, want geloof me het wordt pittig. Ik vind het echt pittig nu de eerste week thuis, en ik heb er 'maar' 2. Het idee dat de kraamhulp straks weer weg is benauwd me nu al :)

13. Natasjee

Natasjee Fanatiek lid

13 dec 2013
    3.357
    678
    113
    Vrouw
    Haarlem
    Wordt idd heel erg lastig om namen te verzinnen! Meisjesnamen heb ikbhet idee dst die toch makkelijker zijn, maar als het 3 meiden waren dan hadden we dat weer lastig gevonden.

Gefeliciteerd met je kleintjes, gaat alles goed met ze?? Vertrouw op jezelf, als de kraamhulp weg is dan lukt het je zelf ook net zo goed!

14. Natasjee

Natasjee Fanatiek lid

13 dec 2013
    3.357
    678
    113
    Vrouw
    Haarlem
    Volgens mij is ie niet veel gegroeid vergeleken met de vorige keer, als ik het zo op de foto bekijk.

15. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    gefeliciteerd 3 jongens!! jongens zijn zo leuk! echte mama kindjes!!
    je hebt ook al een hele mooie buik zeg! maar wat wil je met drie baby'tjes in je buik..

oh en 3d is foto en 4d is film he meestal doen ze dit allebei tijdens een 3dpretecho

16. Key

Key Fanatiek lid

13 dec 2013
    2.145
    0
    36
    Italië
    Jeeee natas je buik!!:D
    Ik heb even een paar dagen niet in dit topic gekeken omdat ik heeeelemaal in beslag genomen werd door mn testjes haha
    3 jongens!!!! Wat bijzonder!:D

17. Natasjee

Natasjee Fanatiek lid

13 dec 2013
    3.357
    678
    113
    Vrouw
    Haarlem
    Dank je wel! Ben nu wel aan het idee gewend dat ik 3 mooie mannetjes krijg en geen meisje, hihi. Heb al helemaal in m'n hoofd hoe ik de babykamer ga inrichten! Oh, ik dacht eerlijk gezegd dat 4D foto's en filmpje waren! :)

Ja hij groeit lekker he Key! :D Haha, snap ik! Geloof je het al een beetje?

18. Andela

Andela Actief lid

21 mrt 2014
    379
    0
    16
    Wat leuk! 3 blauwe kerstballen haha, een bengeltje al met z'n middelvinger, superleuk! Ben je van plan ze alle drie op één slaapkamer te laten slapen? Sorry als je het al hebt verteld hihi :)

19. Natasjee

Natasjee Fanatiek lid

13 dec 2013
    3.357
    678
    113
    Vrouw
    Haarlem
    Haha, idd. 3 Blauwe kerstballen! Ra ra, welke kleur wordt mijn boom dit jaar. :D

Heb ik volgens mij nog niet verteld, maar ze komen op 1 slaapkamer ja, wel zo makkelijk als ze nog zo klein zijn. Gaat trouwens ook niet anders nu we nog niet verhuisd zijn. :) Hebben in totaal 2 slaapkamers en zouden er eventueel 3 van kunnen maken, maar dan ligt er 1 zielig alleen. :p

20. kaaskroketje

kaaskroketje Fanatiek lid

20 apr 2014
    1.189
    491
    83
    Vrouw
    in heaven <3
    wooow wat mooi ! 3dubbel gefeliciteerd mooie echos en mooie buik ! 3 knullen wat geweldig !
    geniet van je ukkies !

Deel Deze Pagina