Wat een heerlijk nieuws! Wat ik me nou afvroeg....is het niet mega druk in je buik? Ik bedoel, met 1 is het af en toe al disco
Geniet zeker van dit nieuws! Genieten deed ik al, maar toch zat er een beetje spanning van deze echo (wat iedere zwangere wel heeft denk ik). Haha, ze zijn super druk in mijn buik zien we op elke echo weer, maar ik voel ze nog niet zo druk! Echoscopiste zei dat het nu niet lang meer zal duren, omdat ze echt flink bewegen. Morgen weer naar het zh, gesprek met de gynaecoloog. Ze konden het deze keer niet samen plannen dus vroegen of we voor 1 keer 2 dagen achter elkaar wilden terug komen. Dan gaan ze ook mijn baarmoedermond voelen.
altijd spannend de 20 weken echo maar fijn dat alles goed is met je boy's nu kun je echt genieten. en lekker gaan shoppen voor je mannen. wel speciaal 3 apparte kereltjes.
3 eiig. Wauw! Super dat alles goed is, ben benieuwd hoe druk ze blijven als ze minder en minder ruimte hebben.
Fijn zeg! Als ik vragen mag is het een 'natuurlijk' kadootje of via ivf of zoiets? En nog een tip. Ik heb destijds een shoot gehad van een vd beste newborn-fotografen in NL. Ze is echt heel goed en of steeds op zoek naar een drieling, dus hoef je niet te betalen Het is echt heel bijzonder.
Wat een fijn nieuws dat alles goed is met de kereltjes. Ik vind het elke keer weer zo bijzonder als ik in dit topic lees. Drie kindjes in je buik, een wonder.
@ oetel; ik bem via de natuurlijke manier zwanger geworden van dit wonder. Ik had op 9-12-'13 mijn eerste pilloze dag en op 19-2 een positieve test in handen. Ben ofdicieel zwanger sinds 27-1. Ik wil hoe dan ook een new born shoot doen, maar waar zit zij? Want ik kan natuurlijk niet te vet rijden dan nog met de 3 beebs. Wel erg leuk en gratis is helemaal leuk natuurlijk, hihi. Dank jullie wel allemaal weer! Vind het leuk dat jullie allemaal zoveel interesse hebben en me blijven volgen!
Grappig eigenlijk dat je de kindjes nog niet voelt. Je hoort/leest vaak dat vrouwen het met deze termijn wel al kunnen voelen en dan 3 dat het wel helemaal zou moeten. Stelt mij beetje gerust want ik voel mijn meisje ook nog niet . Het is ook erg leuk jouw verhaal te volgen, zo bijzonder allemaal!
Wat ik me nog af vroeg (je hoeft niet te antwoorden hoor). Maar ik dacht dat je een tijdje rekening hielt met 50 kg aankomen. Kom je ook inderdaad 3x zo snel aan of groeien ze uiteindelijk wat minder hard omdat ze minder ruimte hebben?