Het is op dit termijn nog helemaal niet erg om ze niet te voelen, gelukkig. En ben blij dat het je gerust stelt dat ik ze ook nog niet voel. Ik ben er ook even onzeker door geweest, maar nu helemaal niet meer. Ik hield er idd rekening mee dat ik rond de 50kg aan zou komen, maar heb er toch mijn twijfela over! Ik wilde me vandaag rven wegen bij de gynaecoloog en ben het helemaal vergeten. Toch maar eens zelf een weegschaal aanschaffen. Je komt wel sneller aan idd. De kindjes groeien tot nu toe net zo hard als dat een enkele baby doet. Ik weet natuurlijk niet hoe dat later in de zwangerschap is. Scheelt ook dat ze alledrie hun eigen placenta hebben dus hun eigen voeding en dat is een groot voordeel voor het groeien. Bij de gyn vandaag was alles ook dik in orde! Alles is steeds super goed en volgens mij hadden ze verwacht dat ik al niet meer hele dagen zou werken, maar dat doe ik nog wel (vanaf maandag niet meer). Baarmoedermond is vandaag gevoeld en die is gelukkig nog mooi lang. Als die verkort zou zijn dan is de kans op een vroege bevalling erg groot, maar dat is gelukkig niet zo. Dank je wel Key! En wat super zeg, ik zie dat het hartje klopt! Oja me1989, heeft je vriend nog vrij gekregen en hoe was je 20 weken echo?
Ik weet niet wie jou dat verteld heeft, maar 50 kg. aankomen is natuurlijk onzin. In het engels is er informatie te vinden hierover, maar daar schrijven ze het in ponden, 50 a 60 pounds, 1 (engelse/usa) pound is ongeveer 450 gram. Ik was nog geen 30 kg aangekomen, en 3 weken na de bevalling was ik al ruim 20 kwijt. Bij elk bezoek aan de gyn werd ik gewogen, bloeddruk en urine na gekeken, doen ze dat bij jou niet? Om de baarmoedermond te checken, kreeg ik altijd een inwendige echo, zodat ze het konden zien of de baarmoedermond verstreken was. Laten ze de zwangerschap lopen zolang het gaat of hebben ze al een datum geprikt?
Heeft niemand me verteld hoor, maar heb wel mensen gesproken die een drieling gehad hebben of die iemand kennen met een drieling en toevallig waren die heel veel aangekomen dus ik hou er gewoon rekening mee. Tot nu toe valt het 100% mee en heb ik het idee dat ik bijna nog helemaal niet veel aangekomen ben. Dus het is niet zo dat iemand me dat wijs gemaakt heef hoor, helemaal niet. Ze doen bij de gyn tot nu toe alleen bloeddruk meten en vandaag dan een inwendige echo voor de baarmoedermond. Wilde vandaag zelf vragen om te wegen, maar ben het helemaal vergeten. En op de 1 of andere manier vergeet ik steeds een weegschaal te kopen! Ze hebben nog geen datum geprikt, maar ze worden wel gehaald. Met hoeveel weken ben jij bevallen en ben je natuurlijk bevallen of via keizersnede?
Met 35 weken zijn ze gehaald via een keizersnede, omdat 1 van de twee meisjes niet meer aankwam in gewicht. Voor de rest had ik een goede zwangerschap, vond het jammer dat ik niet langer kon doorlopen. Moet je van je gyn nog extra dingen slikken zoals ijzer en foliumzuur? De beste en tip die ik je nu kan geven is genoeg rusten
35 Weken, dat is echt mooi zeg! De gynaecoloog zegt dat het beste termijn tussen de 32 en 34 weken is om ze te halen en dat het anders een risico is voor de beebs, maar ik lees toch nog best wel van wat drielingmoeders dat ze toch echt langer door hebben gelopen. Misschien toch nog eens een keer navragen! Heb idd extra foliumzuur en ijzertabletten gekregen die ik moet slikken. Ik vergeet die ijzertabletten alleen soms, omdat ik de foliumzuur 's ochtends slik en de ijzertabletten 's avonds voor het eten en dan denk ik er niet altijd meer aan. Morgen de laatste hele dag werken en vanaf volgende week 50%, dus dan komt het wel goed met de rust. Heb tot nu toe gelukkig ook een heerlijke zwangerschap zonder klachten, hopen dat het zo blijft.
Hey hey Ik lees af en toe wel eens mee Vind het echt super, Alles gaat zo als t moet gaan en ben blij voor julie Had n kleine tip voor die ijzer tabletten Als t kan leg de tabletten in de bestek lade zo dat je ze ziet als je de tafel dekt Kan je ze ook niet meer vergeten Groetjes Stille mee leester
Misha, dat is idd een hele goede, thnx voor de tip! Merryl, grappig! Wel de goede zwangere gezien? Aangezien m'n manager ook zwanger is, haha.
Zou kunnen! Ben idd 25 en als het een blonde was dan was ik het zeker! M'n manager is groot en heeft bruin haar en is 10 jaar ouder dus ik zal het vast geweest zijn!
Ik vergeet de ijzer ook in de avond.. Smorgens foliumzuur en ijzer en in de avond heb ik het nu op het aanrecht gezet.
Ik hoef maar 1 ijzertablet per dag en als ik die tegelijk met mijn foliumzuur neem, moet ik spugen! Dat is dus wel een beetje balen, want anders had ik het ook gewoon 's ochtends kunnen nemen. Heb het nu in de bestekla gelegd dus ben benieuwd of ik het nu niet meer ga vergeten. Eet ook nog wel eens onverwacht ergens anders dus moet er eigenlijk ook een paar in m'n tas stoppen.
Als je de volgende keer iemand ziet zwaaien met donker haar een bril en twee of drie kinderen en je denkt die ken ik niet, dan ben ik het hihihi
Wauw, wat ontzettend bijzonder! Gefeliciteerd! En de tip is misschien al gegeven, (heb veeeel terug gelezen maar niet alles) maar je kindjes dragen kan misschien een handige uitkomst zijn. Je kan zelfs tandemdragen (2 kindjes tegelijk) Op facebook heb je een groep genaamd draagpraat, daar kan je veel info vinden! Met 1 kindje vind ik het al een uitkomst, dus kan me voorstellen dat het bij 3 kindjes helemaal handig gaat zijn.
Haha, zal het onthouden! Waarschijnlijk denk ik dan oké geen idee wie dat is, maar ik zwaai maar gewoon terug. Werk vanaf komende week nog maar halve dagen (middagen) dus is niet zo een grote kans meer dat je me ziet, maar kan natuurlijk nog steeds hihi
@RSL; ik hou het nog heel goed vol! Heb gelukkig nog steeds nergens last van. Hopelijk blijft dit zo! @kzh, dank je wel! En die tip heb ik gekregen idd al meerdere malen Maar bedsnkt voor het meedenken!