Niet 1, niet 2, maar 3 wondertjes!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Natasjee, 7 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Natasjee

Natasjee Fanatiek lid

13 dec 2013
    3.357
    678
    113
    Vrouw
    Haarlem
    Vanochtend kwam de postbezorger de wipstoeltjes afleveren en die vroeg aan m'n vriend 'gelijk voor bij de opa's en oma's besteld?' Die arme man kreeg bijna een beroerte toen m'n vriend zei dat het voor onszelf was. Hij vond 1 al erg druk. Moest er best om lachen. :p

2. Leetje85

Leetje85 Actief lid

26 feb 2014
    247
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha, sorry maar daar moet ik echt even om lachen!

Af en toe hier even aan het mee lezen, bijzonder omdat we volgens mij gelijk lopen, al zal ik waarschijnlijk wat later bevallen! Lijkt me zo bijzonder, 3 van die ukkies in je buik. Succes met je zwangerschap!

3. Natasjee

Natasjee Fanatiek lid

13 dec 2013
    3.357
    678
    113
    Vrouw
    Haarlem
    Haha, moest er ook om lachen!

En idd, grappig dat we precies tegelijk lopen! Gaan we wel vanuit dat jij later bevalt. :D
    Dank je wel, jij ook succes met je zwangerschap! Hoop dat je je goed voelt.

4. sjanniee

sjanniee Fanatiek lid

15 aug 2012
    1.533
    0
    0
    Mijn buik is niet echt groot. Ik ben nu 21 weken en kan nog steeds op de buik slapen, draag mijn eigen kleding nog, en de meeste mensen zien niet eens dat ik zwanger ben haha.
    Tijdens de zwangerschap van mijn dochtertje die 41.3 weken heeft geduurd, heb ik ook de gehele zwangerschap mijn eigen kleding aangekund, en niemand zag dat ik zwanger was.
    Dus tot nu toe, is mijn buik eigenlijk weinig opvallend :D
    Gisteren te horen gekregen dat het 2 boys worden, dus hier gaan we in het blauw shoppen.
    Jij kreeg toch ook 3 jongens ????
    Verder gaat het wel goed met me. Alleen erge pijn in bekken en onderrug. Zit tegen bekkeninstabiliteit aan, en de twee kids worden met 37 weken gehaald/ingeleid.

5. Sinja

Sinja Fanatiek lid

4 feb 2007
    1.910
    0
    36
    Utrecht/Gelderland
    Haha dat verhaal van die postbezorger :) en je hebt al een mooie buik!

Sjannie leuk 2 boys. 2 jaar geleden was ik ook uitgerekend (op 5-11) van 2 boys na een meid. En tis echt genieten. Sowieso erg leuk om te zien hoe ze nu met elkaar spelen, praten enzo.. er komt hier nu onverwachts een 3e jongen bij :)

6. zwangerevrouw

zwangerevrouw Fanatiek lid

22 jul 2011
    2.115
    222
    63
    cool, mag ik je iets leuks sturen als ze geboren zijn!? graag je adres in een priveberichtje

7. Andela

Andela Actief lid

21 mrt 2014
    379
    0
    16
    Wauw wat een prachtige buik heb je! Superioriteit, fijn dat je je nog goed voelt!

8. Natasjee

Natasjee Fanatiek lid

13 dec 2013
    3.357
    678
    113
    Vrouw
    Haarlem
    @ Sjanniee, ach dat scheelt je wel weer na de bevalling om alles eraf te krijgen! Wel apart dat je nu met twee ook niet zo een hele grote buik hebt, maar je hebt zomaar kans dat ie straks ineens hard gaat groeien natuurlijk! Op m'n buik slapenkon ik al heel snel niet meer. Eerst niet, omdat ik dan pijn in m'n borsten kreeg (had ik alleen dan last van) en daarna niet meer vanwege m'n buik. Ik ga soms toch echt even op m'n buik liggen hoe oncomfortabel het ook ligt, maar al lig ik een halve minuut zo dan voelt het weer even goed. Ik heb dan gewoon hele erge drang om zo te liggen en dat moet dan ook!

En wat leuk 2 jongens! Hier 3 jongens inderdaad, super leuk! :)

@zwangerevrouw, erg leuk en aardig van je, maar ik geef niet zomaar mijn adres! Sorry!

@Andela, dank je wel! En zeker heel fijn, hoop dat dat zo blijft!

9. snoepje84

snoepje84 Niet meer actief

Wat een mooie buik heb je! Ik reageer niet veel maar vind t zo leuk om je updates te lezen :p

10. Humava

Humava Niet meer actief

Ik las toevallig in een ander topic dat je buik al met 19 weken 34 cm was!:$ Das al groter dan mijn buik met 30 weken was( 30cm).
    Maar je hebt wel een prachtige buik! En ik vind het zo leuk om te lezen hoe je met je zwangerschap om gaat.:)

11. Natasjee

Natasjee Fanatiek lid

13 dec 2013
    3.357
    678
    113
    Vrouw
    Haarlem
    Dank jullie wel!

Haha, klopt idd Humava! Hij kwam al een stuk boven m'n navel uit. :p Hij groeit lekker door!

Vanochtend voor het eerst gewogen en ben nu 13 kilo aangekomen, maar gelukkig alleen bij m'n buik.

12. Nahla2013

Nahla2013 VIP lid

4 okt 2012
    5.965
    3
    0
    Oh wauw!!! Ik had een hartaanval bij het nieuws gehad haha!
    1 kindje is al zwaar als je geen ervaring hebt, maar 3?

Maar wel heel spannend!!! Leuk! Heb je straks 3 kleintjes om je heen.
    Ik hoop dat ze heel gezond ter wereld komen.

13. Natasjee

Natasjee Fanatiek lid

13 dec 2013
    3.357
    678
    113
    Vrouw
    Haarlem
    Haha, dat had ik hetzelfde gedacht als waarschijnlijk als iemand anders een drieling zou krijgen en ik niet. :D En ach, ik denk dat het niet veel zwaarder zal zijn dan 1 kindje zonder ervaring. Of je nou onervaren 1 kindje krijgt of onervaren gelijk 3, het gaat allemaal vanzelf. Natuurlijk zal het wat pittiger zijn, maar ik denk dat het allemaal wel goed komt. :) Je moet alleen je handigheid erin krijgen. Ik laat het gewoon op me afkomen, misschien is het mega zwaar en misschien denk ik daarna van 'goh, doe mij er nog maar 3!' Hihi.

Ik kan me nu in ieder geval al niet meer voor stellen dat ik 'maar' 1 baby zou krijgen. Drie mooie kindjes die ons als ouders hebben gekozen, hoe geweldig. :)

14. HeyHey

HeyHey Lid

5 nov 2013
    78
    0
    0
    Noord-Holland
    Wauw mooi hoor!
    Drie dubbel proficiat ;)
    Geniet ervan!

15. Nahla2013

Nahla2013 VIP lid

4 okt 2012
    5.965
    3
    0

Stiekem ben ik wel jaloers op je hoor. Ik zou ook wel 3 x mijn dochtertje willen hebben.
    Wat is er nou leuker dan straks 3 kindjes om je benen en 3 kindjes die elkaar aansteken met lachen (en huilen helaas :p)
    Mijn dochtertje heeft me zoveel vreugde gebracht en heeft m'n huis zo gezellig gemaakt met haar stemmetjes. Laat staan hoe het is met 3 kindjes.

Ik weet zeker dat je het niet anders dan 1 kind gaat ervaren. Je wordt heel snel heel handig en je hebt je moeder instinct natuurlijk.

Ik wens je heel veel succes met 3 prachtige kindjes in je leven.
    Je hebt nu nog geen idee hoe gelukkig en blij ze je gaan maken.
    Die geluk is echt met geen pen te beschrijven.

Knuffel

16. Tassie74

Tassie74 Fanatiek lid

23 mei 2011
    3.327
    681
    113
    Utrecht
    Ook ik lees nog steeds mee en ben zo ontzettend blij voor je dat je je nog zo goed voelt. Heerlijk! En inderdaad, wat een rijkdom, 3 jochies.
    Lukt het ook nog met de voorbereidingen voor hun komst? Natuurlijk zal het behoorlijk wennen en bewerkelijk zijn, maar zoals je al zegt, voor jou is dit normaal aangezien je niets anders kent dan straks 3 baby's te hebben.
    Heb je eigenlijk recht op meer uren kraamzorg? En je man, heeft hij straks ook lekker lang vrij?
    Sorry, hoor, voor de vragen, maar ik ben een beetje nieuwsgierig:).

17. Natasjee

Natasjee Fanatiek lid

13 dec 2013
    3.357
    678
    113
    Vrouw
    Haarlem
    Haha, huilen hoort er inderdaad ook bij! Maargoed, dat nemen we dan maar voor lief. Als ze dan lachen, dan maakt dat m'n dag weer helemaal goed denk ik!
    En ik geloof best dat je eigen kind je super gelukkig maakt en veel vreugde met zich mee brengt, ik kan niet wachten tot ze er zijn!

Dank je wel Nahla en een knuffel terug.

@Tassie, met de voorbereidingen gaat het goed! Dinsdag gaat m'n vriend laminaat leggen in hun kamertje en een muur schilderen. Ik weet gewoon alleen nog steeds niet welke muur ik wil! De muur waar de ledikantjes komen te staan (gelijk ook de muur waar je tegen aan kijkt bij binnenkomst) of het kleine muurtje naast de deur waar de commode tegenaan komt.. Denk de muur van de ledikantjes, aangezien ik geen hemeltjes kan, omdat het anders te druk wordt. :p En dan komt 9 juli de babykamer binnen! Dus alles is dan op tijd klaar voor hun komst.

21 Juli komt de kraamzorg voor een intake en dan zal ik horen hoe en wat. Heb geen idee of ik meer kraamzorg krijg..
    Mijn vriend krijgt lekker vakantie als ik bevallen ben. Zijn baas denkt gelukkig heel erg met hem mee! :)
    Maakt helemaal niks uit hoor al die vragen, vind het alleen maar leuk dat je interesse hebt.

21 Juli komt

18. angel229

angel229 Niet meer actief

Gefeliciteerd! Ik heb je topic grotendeels gelezen. Ontzettend mooi hoe je het doet en positief je het bekijkt!

19. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

16 jun 2012
    4.789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    mooie buik hoor! :)

20. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010