Dank jullie weer weer! MamaChantal; thnx voor de tip! Een vriend appte het net ook dus zal het onthouden en gaan kijken! Denk dat ik het maar in m'n agenda moet zetten, want anders vergeet ik het waarschijnlijk
ik moest ook meteen even aan deze zwangerschap denken! maar t is al gezegd... zet je wekker in je telefoon
Super dat je je zo goed voelt. die aflevering is volgens mij een herhaling. Met niet zo, n leuke af loop. Voorb1 van de kindjes. Mag je eigenlijk lijk gewoon bevallen van een 3ling of word dat altijd een keizersnede. En van dem Week kunje lekker gaan in richten dan word het helemaal echt.
Leuk dat jullie aan me denken! Ik zie wel of het wel of geen leuke afloop heeft voor 1 van de baby's, elke bevalling is anders dus ik word er niet zo snel zenuwachtig van. Je mag natuurlijk bevallen, maar volgens mij doen ze dat niet in ieder ziekenhuis. Bij mij worden ze sowieso (in het VU) gehaald met een keizersnede en daar ben ik wel blij mee ook. Nog evej gelukkig ja.. Dan kan ik me helemaal op de babykamer gaan focussen, zin in!!
Hoi Natasjee, Mijn oudste 2 zijn een tweeling. Weet je van ik fijn vond. Je kunt alle aandacht aan hun geven. Je hebt nog geen oudere kinderen die om aandacht vragen. Ik heb het niet als druk ervaren. Het is wel een hele verandering, dat wel. Zet je huishouding op een laag pitje, doe alleen de hoognodige dingen, dan red je het denk ik wel. En ga lekker een dutje doen s middags is mijn ervaring. Nog een hele goede zwangerschap toegewenst. Groetjes mamsvan6
Dat is zeker fijn, dat er nog geen oudere kids zijn. Is denk ik ook wel belangrijk dat ze alle aandaCht krijgen. Is met 1 baby en bijvoorbeeld een ouder kind ook belangrijk, maar nu zijn het ineens meer baby's die toch alle aandacht nodig hebben. Het huishouden zal idd op een laag pitje staan of daar kan ik eventueel wel hulp voor vragen aan familie/vrienden. Bij jou zal het wel helemaal een drukke boel zijn thuis, maar wel heel gezellig zo een groot gezin! Gefeliciteerd met je zwangerschap! Groetjes!
Mooie buik! En zo te zien gaat het nu wel heel hard! Ik zou het knap vinden als je tot 37 wk rond blijft lopen.
Dank jullie wel! Gaat zeker hard nu. Haha, denk ook niet dat ik de 37 ga redden, maar we doen ons best. 35 Wil ik zeker halen!
Wauw! Flinke groeispurt gehad. gaat echt snel. ben ook benieuwd of je de 37 weken gaat halen. mij hebben ze met 37,2 weken ingeleid omdat ik een 3ling buik had hihi. zo groot was hij. denk dat ze je voor de 37 weken wel in gaan leiden.
Mooie buik!! De afleveringen van kleine baby's grote zorg zijn ook terug te kijken op Internet. De afleveringen die nu worden uitgezonden zijn herhalingen van vorig jaar.