Je hebt drukke dagen zeg. Ik had vandaag verpleegkundig spreekuur, vraag me echt af waarvoor ik ben geweest.. Morgen GUO. Ben rete zenuwachtig haha. Ben erg benieuwd naar je 3D echo, ook hier aangeraden om eerder te doen. Hopelijk kan je alsnog mooie beelden gluren en mooie foto's mee krijgen!
Wat krijg je te horen bij dat spreekuur? Gaat helemaal nergens over zeker? Hoop dat ik het red zo een lange dag. Moet eerst werken tot 1 uur en dan om 2 uur in het zh zijn. Wat is het verschil tussen een GUO en een 20 weken echo? Zie dat wel vaker staan in topics! Succes in ieder geval, komt helemaal goed! Ben ook heel benieuwd! Ik was een beetje laat met bellen en ze zaten al vol. Kon wel eventueel afspraak maken met een ander bureau, maar dan betaal ik 75 euro meer! En aangezien het met een meerling al lastiger is, vind ik dat een beetje teveel geld om het risico te nemen. Betaal nu 50 euro ipv 125.
Ik kreeg 10.000 folders en uitleg (info wat dus erin stond). Ging gewoon over medicatie, bevallen, wanneer bellen, suikertest etc. Ze hadden dus ook die folders op kunnen sturen. Er werd gezegd dat ze de hartjes zouden luisteren, dus niet, durfde zij niet bij een tweeling weirdo! GUO wordt alles nog uitgebreider nagekeken en checken ze ook de bloeddoorstroming etc. Jeetje 75 meer is een hoop geld daarvoor zou je nog een keer kunnen Kom je wel een foto showen??
Wat straal je toch ! Af en toe spiek ik even hier vindt het zo bijzonder. Ben benieuwd of je borstvoeding gaat geven? Hoop dat je 3d echo toch nog mooie plaatjes oplevert !
Kiekies, hoe was je GUO? Thnx Tweekids! En ik ga geen borstvoeding geven. Alles was weer goed met de mannetjes. Ze groeien nog steeds boven het geniddelde. Ze zijn 680, 689 en 718 gram! Mijn baarmoedermond ook weer gemeten en die is nog prachtig lang. Echoscopiste zei dat ze meestal hopen dat ie rond de 25 mm is en mijne is 48 mm. Had een gesprek met een professor (gyn was ziek) en die verbaasde zich dat ik nog aan het werk ben. Ze heeft eigenlijk ook liever dat je met een drieling nu al niet meer werkt, maar heb aangegeven dat als het echt niet gaat ik dan echt wel stop en dat vond ze prima, als ik dat dan ook maar echt doe.
GUO was top. Beide apk gekeurd Momenteel beide in stuit maar ze hebben nog even om te draaien gelukkig. Bij elkaar bijna 1 kilo, bizar vind ik het. Nou denk dat jij iedereen blijft verbazen! Maar zoals je zegt je trekt zelf aan de bel en het scheelt dat je op een paar passen loop afstand woont. Ik wens je alvast heel veel plezier morgen.
Oh, toppie!! Fijn gevoel is dat he als je hoort dat ze goed gekeurd zijn? En bizar he, dat dat in je buik past en zit? Haha. 1 Baby vind ik al raar, een leven in je buik en dan hebben wij er meerdere inzitten! M'n vriend zegt altijd dat ik ervoor gemaakt ben om een drieling te dragen, aangezien alles zo goed is dus dat zal dan wel. Maar jij voelt je verder ook nog goed toch? Dank je wel! Gaat helemaal goedkomen! Babykamer staat half trouwens.. Wat is dat ineens krap zeg met zoveel bedjes! Alleen de bedjes en commode passen in de kamer en de kledingkast staat op de overloop. Baal.ik wel van, maar het is niet anders!
Scheelt dat je een grote overloop hebt. Mijn ruimtelijk inzicht is ook niet alles hoor. Soms denk ik wow mega groot en als er dan iets in staat denk ik shit! Buiten hoge bloeddruk, maagzuur, vermoeidheid voel ik mij goed hahaha. Hoe was vandaag verpleegkundig spreekuur?
Gelukkig wel ja! Mja, het had fijner geweest als de overloop wat kleiner was en de slaapkamer wat groter. Mja, vind het wel prima zo. Het belangrijkste past in de kamer. Jij moet je ukkies bij jullie in de kamer he? Oh, dus je moet wel rustig aan doen! Maagzuur lijkt me ook heel vervelend! Heb ik gelukkig niet echt last van, heel soms als ik op m'n zij ga liggen in bed. Ik vond het best informatief, maar het had idd ook makkelijk met folders opgestuurd kunnen worden!
Wat een prachtige foto van je! Fijn dat je je nog zo goed voelt. En idd superleuk dat je blijft updaten
hahaha! als je gemaakt bent voor een 3ling, zou ik hierna algehele onthouding voorstellen, maar voor de zekerheid nog een spiraal erbij ofzo haha!
Wow wat bijzonder! Ik hoop dat je een hele goede zwangerschap te ge moet gaat en dat je straks lekker kan genieten van je drie kleine hummeltjes. Van harte!
Dank jullie wel! En Annabel, ik moet eerlijk zeggen dat ik het al spaans benauwd krijg bij het idee dat ik misschien nooit meer zwanger word. Ik hou de optie op een 2e zwangerschap dus open. Dan nemen we de gok maar op 3 meiden, hihi. Vriendlief zegt dat het echt niet meer gaat gebeuren, maar iedereen zegt ook van misschien vind je het wel zo leuk dat je als ze naar school gaan toch nog een kindje wilt. De kans op weer een meerling is er, maar dat hoeft niet. Ik zeg dus nooit nooit. Hihi
Is nog best goed gelukt met de 3/4D echo! Het is niet geweldig, maar er zitten best mooie plaatjes tussen. En 1 wilde weer helemaal niet op de foto. Hoelaat heb jij hem?
Ik ben net geweest, zo bijzonder! Wel medelijden met ons zoontje. Zijn zusje vind het leuk om met de voeten in zijn gezicht te porren
Wow meid, wat een buik heb je !!! En dan zit je net over de helft, dus je moet nog even ''groeien'' Knap van je dat je nog werkt, maar doe je wel rustig aan, en om je rust denken ??
Haha, Kiekies! Mooi he! Bij ons zag je er 1 ook de hele tijd getrapt worden en handjes van een andere beeb in beeld. Heb je wel mooie plaatjes? sjanniee, groeien moet ik zeker nog. Ben benieuwd hoe ik er tegen het eind bij loop! Jij zal ook wel een lekkere toeter hebben denk ik met 2 wondertjes in je buik? Doe het zeker rustig aan! Ga het nog proberen om 4 weken vol te houden, maar ben benieuwd of dat gaat lukken. Werk nu nog 14 uur in de week en denk dat ik de laatste 2 weken na 3 dagen 3 uurtjes ga dus nog 9 uur werken.