Kijk even op nextdirect. Heel veel zonder die stomme strepen en de prijs/kwaliteit is super. Ik heb bijvoorbeeld 3boxpakjes voor 16 en gratis verzending!
Wij hebben voor de kleinste maatjes gewoon wat goedkoops gehaald, want ze groeien er zomaar uit. We moeten toch echt op de nieuwe herfstcollectie wachten haha.
Uit de kleinste maatjes zijn ze zo inderdaad en ik denk dat je ook heel veel krijgt als de jongens geboren zijn. Ik had bij m'n zoon niet veel zelf gekocht, dus de kraamcadeautjes waren meer dan welkom, nu bij m'n dochter had ik al n berg gekregen (tweedehands) en ook van familie krijg ik nu kleertjes, wat ik heel leuk vind, maar t arme kind moet je 2x per dag omkleden wil je dat ze alles een keer aan heeft gehad. Leuk kamertje hoor! Staat inderdaad n beetje vol, maar dat is ook wel weer heel gezellig!
Heb de drieling gemist op TLC, helaas. De mensen durven voor ons geen kleertjes te kopen, omdat we heel veel dus niet leuk vinden. Heb alleen nog maar rompertjes cadeau gehad, haha. Qua kleding dan. Thnx Kiekies, zal er eens even op kijken! Mijn jongens zullen waarschijnlijk wel een tijdje in maat 50/56 zitten dus daar kan ik wel wat van halen. Ga niet mega veel halen natuurlijk, want ze hoeven zo klein nog niet allemaal hun eigen kleertjes te hebben, de ene keer heeft de 1 het aan en de andere keer de ander. Maatje 44 moet ik sowieso 2 setjes per kind voor kopen. Het is idd gewoon wachten op de herfstcollectie! Hoop dat die iets leuker is dan de zomercollectie, want het is echt niet mijn smaak. Ben al blij dat ik wat vestjes, broekjes en joggingbroekjes heb kunnen vinden voor ze. Kamertje is idd klein, maar ach, enige wat ze er doen is slapen en zolang ze nog in de ledikantjes passen, is het geen probleem. En tegen die tijd dat ze eem groter bedje moeten, hoop ik een ander huis te hebben en anders kunnen we hier boven een hoop met de ruimte doen en eventueel wat muurtjes plaatsen voor extra kamers.
Wat een slechte service bij Baby dump zeg, bah! Vorige week donderdag al gebeld dat er 1 lattenbodem niet goed was en die man zou een nieuwe voor ons bestellen.. Vandaag nog niks over gehoord dus weer gebeld en had die vent dus helemaal niks voor ons besteld, stond niks in het systeem! Nou komt in week 32 pas de nieuwe lattenbodem! Nog langer wachten tot het kamertje komt.. Hadden nog wel aan de tel gezegd vorige week dat we zolang de tijd niet meer hebben! Hadden in totaal (met mn zus erbij) 2 complete babykamers, 2 losse ledikantjes, kinderwagen voor m'n zus compleet, 2 badjes, 4 matrassen, 4 dekentjes en nog een hoop losse dingen allemaal daar gekocht en dan is dat de service die je krijgt. Bagger!
Wat vervelend van de service, zit je echt niet op te wachten! Kan me voorstellen dat je de kamer gewoon klaar wilt hebben. Hopelijk komt het alsnog snel!
He getver balen van de service van baby dump. Misschien gewoon nog n keer bellen? Met n klacht of t hoofdkantoor even bellen en de situatie voorleggen? Ik weet niet wat t merk is van het kamertje, maar soms helpt het om contact met de fabrikant op te nemen. Het zal nu wel op tijd binnen zijn, maar je kan het maar klaar hebben toch? Ik dacht ook dat ik kleding zou krijgen wat ik niet leuk zou vinden, ben niet zo heel fan van roze, tot nu toe leuke kleding gehad en geen roze!!!
Even de babydump mailen met je probleem kan al een hoop schelen. Dan lijkt het wel of er wat uitgebreider naar gekeken wordt. Aangeven in welke situatie je zit en ze lossen het vast wel op. Was hier iig wel het geval!
ooh naar is dat ze... ik zou het er ook zeker niet bij laten zitten. Gewoon mailen... en anders hun facebook
Via de mail indienen, heb je het zwart op wit en ze reageren meestal vrijwel binnen 2 werkdagen terug. Ook even de situatie uitleggen... Je draagt toch een drieling en je weet maar nooit. Moet er niet aandenken dat je dan misschien volledige rust moet en je kamertje nog niet af is.
Wat vervelend zeg, zeker als je daar al zovéél gekocht hebt .. dan zou de service beter mogen zijn. Even klacht indienen, zo krijg je vaak iets sneller gedaan hoor
We hadden vorige week gebeld en daar achteraan gelijk gemaild en na over en weer mailen ineens geen reactie meer. Vandaag gebeld en we zijn net ook even naar de winkel geweest. Er zitten gaten scheef in de ledikant waardoor er het een en ander niet past. Nou hebben we het probleem in de winkel voorgelegd en gevraagd of we zelf mogen boren en dat mag! Mocht het met het boren fout n krijgen we evengoed onze nieuwe lattrnbodem, die bestelling blijft gewoon staan. In de winkel zijn ze een stuk beter met de service!
Wauw natas ik ben er een paar dagen niet en jij groeit ineens weer een cm of tien! Zoveel respect voor jou! En je buik wordt steeds mooier
Dank je wel! Haha, ja ik groei lekker door! Jij bijna de eerste 12 weken voorbij, jeej! Hoe gaat het met je? Dames, het probleem is al opgelost en mijn ledikantje staat. Stress gehad om niks! Ben zo blij!!
Ja gaat supergoed eigenlijk! Misselijkheid wordt minder (al ben ik alleen smiddags misselijk geweest en in totaal 2x echt overgegeven) en ben minder moe. Merk er eigenlijk niet heel veel van had echt kotsdrama's verwacht haha dus beter! Morgen weer echo, is dan bijna 20 dagen geleden en vind het stiekem echt enorm spannend! Hoop zo dat alles nog goed zit!
Wat fijn dat je je zo goed voelt! Haha, die kotsdrama's had ik hier ook verwacht en constant ziek, zwak en misselijk zijn, maar dat hoeft gelukkig dus helemaal niet. Veel.plezier bij je echo vandaag! Is altijd spannend!
Even een update.. Het wordt nu toch wel wat zwaarder allemaal en de druk op mijn onderlichaam wordt te groot en aangezien ik staand werk doe, wordt het alleen maar erger. Vanaf maandag zit ik in de ziektewet. Heb ik het toch tot de 25 weken weten vol te houden.
Ik vroeg me al af wanneer t zou komen hihi. Verstandige keuze neem het er lekker van saunaautje zwangerschapsmassage, zwemmen?
Volgens mij mag je er trots op zijn dat je het tot 25 weken gered hebt! En geniet van de komende tijd. Lekker rustig aan en leuke dingen doen!
Goed van je dat je jezelf er nu aan toe geeft. Netjes toch tot 25 weken. Lekker genieten nu.... in de rust!