Even snel bij gelezen. Goed dat je gestopt bent!!! En jeutje wat een geweldig mooie buik heb je!!! Neem goed je rust en geniet van de drie mega mooie wondertjes in je buik
Ik had drie knuffeldoekjes. De verpleging van de couveuseafdeling zeiden dat ik ze bij me kon dragen zodat de knuffels mijn geur kregen, en dan bij je baby's neerleggen als ze er zijn. Als je nu ermee begint krijgen ze vast en zeker je geur
Dank je wel, Lieke! Ooh, gewoon nog ongeveer 7 a 8 weken en dan heb ik mijn kleine frummels in mijn armen! Nog iets later nag ook wel, maar liever niet eerder.
Vandaag verwend met ewn babyshower, echt super leuk en wist echt van niks! Hier een foto van de taart!
Ja de taart was echt mooi en super lekker!! Ben verder zeker super verwend. Heb van alle meiden een fotoshoot gekregen, denk dat ik die bewaar voor een new born shoot. Heb veel kleding gehad, knuffels, draagdoek en een Luiertaart, morgen komt 1 vriendin nog langs met haar cadeau, want die was niet af nog ofzo. Hebben spelletjes gedaan, was erg geslaagd!!