Niet 1, niet 2, maar 3 wondertjes!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Natasjee, 7 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

16 jun 2012
    4.789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    wat gaaf zeg!!

Lekker aant aftellen dus naar de grote dag..geloof me. .die 8 weken vliegen ;)

2. stefanenlaura

stefanenlaura Fanatiek lid

19 jul 2012
    1.590
    1
    36
    Vrouw
    noord-brabant
    Wauw mooie taart en leuk dat ze je zo verrast hebben. Geniet nog van je laatste weekjes!

3. mennehh

mennehh Niet meer actief

Super gave taart! Gemaakt door vriendinnen?

4. kimmiej89

kimmiej89 Fanatiek lid

16 jan 2014
    4.685
    0
    36
    Ik hoorde dat de laatste 4 weken weer trager gaan, is dat echt zo?

5. Truelove

Truelove Fanatiek lid

30 mrt 2014
    3.006
    0
    0
    Wat een super leuke verrassing!!
    Hopelijk heb je er lekker van genoten :)
    Ik heb nooit een babyshower gehad :( hoop dat Ze er deze keer verandering in brengen ;)

6. Natasjee

Natasjee Fanatiek lid

13 dec 2013
    3.357
    678
    113
    Vrouw
    Haarlem
    Zeker een gave taart! En hij was ook gewoon lekker niet te zoet. Hebben ze laten maken door iemand.

Haha, aahw, Kimmiej, dat zal er denk ik een beetje aan liggen hoe je je die laatste weken voelt en of je het al erg zat bent? En aangezien veel vrouwen dat volgens mij wel zijn.. Scheelt dat ze bij mij eerder komen en ik geen idee heb wanneer precies dus zal bij mij sowieso snel gaan, tenzij ik natuurlijk erge klachten ga krijgen.

7. Natasjee

Natasjee Fanatiek lid

13 dec 2013
    3.357
    678
    113
    Vrouw
    Haarlem
    Nou het stomme is dat ik zaterdagavond of zondagochtend nog foto's zag van een meisje haar babyshower en bij mezelf dacht van nou ik zal hem vast niet meer krijgen, want ik ben straks al te ver. Bij mij moest het echt rond dit termijn en niet later. Achteraf had ik het allemaal al door kunnen hebben, maar ze hebben me voor het eerst echt weten te verrassen! :D Daar waren ze ook heel blij om, want ik weet altijd precies wat voor cadeaus ik krijg (ben toevallig heel goed in raden) en er zijn maar weinig dingen die ik niet door heb. En nu hebbennze gewoon 1,5 maand hun mond weten te houden en ik heb niks door gehad!

8. Rxy88

Rxy88 Actief lid

7 jan 2014
    324
    0
    0
    Wat een super gave verrassing!!

9. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Ik had nog niet eerder gereageerd op je topic maar meid, wat doe je het goed!
    Met plezier lees ik je berichten en wacht met spanning af (net als de rest van zp:D) wanneer je mannetjes deze wereld een stukje mooier komen maken!
    Succes nog even!

10. Robynn

Robynn Fanatiek lid

18 mrt 2014
    1.139
    0
    36
    Och wat ontzettend bijzonder!! Ik bedoel een baby is sowieso al een wonder op zich...maar 3! wauw...
    Ik heb zelf altijd stiekem gehoopt op een tweeling..lijkt me zo bijzonder!!
    Maar bij ons in beide families komt het niet voor, dus die kans is klein :D

Jeetje, wat zul je geschrokken zijn.. ik weet niet wat ik zou doen, denken..reageren als ik zou zien dat het er 3 zijn!!
    Zou echt in een roes leven de eerste weken hahaha..

11. Natasjee

Natasjee Fanatiek lid

13 dec 2013
    3.357
    678
    113
    Vrouw
    Haarlem
    @MamsieM, dank je wel voor je compliment! Moet zeggen dat ik ook nooit had verwacht dat dit zo een fijne zwangerschap zou worden. Als ik soms hoor hoeveel.klachten sommige vrouwen met 1 baby al hebben en ik dan gewoon amper tot geen klachten heb, ben ik echt een mazzelaar volgens mij. :D Toen we het net hoorde dacht ik echt van dan zal ik wel ziek, zwak en misselijk zijn, BI krijgen en noem maar op! Tot nu toe mag ik in mijn handjes knijpen!

@ Robynn, hier zit het ook niet in beide families en dan ben ik ook nog vrij jong dus de kans was sowieso ook erg klein, ik heb eerlijk gezegd zelfs nog nooit van mijn leven aan een drieling gedacht, dat dat ook nog spontaan kon gebeuren op de natuurlijke manier, maar de kans is er dus echt!

Het is dat ik al in een stoel lag voor de echo, maar anders had ik vanzelf wel gaan liggen. Vriend trok wit weg, ik behon te huilen en een beetje te trillen, want het is idd een enorme shock als je dat onverwachts hoort (bij hormoon behandelingen hou je er misschien toch stiekem al rekening mee). Het was bij ons al snel goed. De eerste paar dagen idd wel in een roes geleefd, maar door de rustgevende woorden van onze families hebben ons goed gedaan. Hadden we er alleen voor gestaan dan hadden we echt met onze handen in het haar gezeten.

12. Robynn

Robynn Fanatiek lid

18 mrt 2014
    1.139
    0
    36
    Hahahahahaha... "anders was ik vanzelf wel gaan liggen"
    Ik ga stuk hier..ik herken mezelf er zo in!!

Wat fijn dat je zo'n steunende familie hebt aan beide kanten..

Nou..dus er bestaat toch altijd een kans op een meerling, zo zie je maar..
    Nu ben ik helemaal benieuwd naar morgen! Hoop zo dat het goed is!!
    Brrrr wil er nog even niet aan denken, maak mezelf anders helemaal gek..

13. Natasjee

Natasjee Fanatiek lid

13 dec 2013
    3.357
    678
    113
    Vrouw
    Haarlem
    Haha, ja is toch wel even een shock waarbij het goed is als je al plat ligt. :D

Spannend hoor je 1e echo! Gefeliciteerd trouwens met je zwangerschap! :) Veel succes morgen en laat je weten hoe het is gegaan?

14. Robynn

Robynn Fanatiek lid

18 mrt 2014
    1.139
    0
    36
    doe ik! Jij (jullie) ook supergefeliciteerd!

15. Natasjee

Natasjee Fanatiek lid

13 dec 2013
    3.357
    678
    113
    Vrouw
    Haarlem
    Dank je wel! :)

16. ladytijger

ladytijger Fanatiek lid

Meid wat super dat alles nog goed gaat. Je kindjes zijn gewoon alweer ruim 26 weken dus ook al levensvatbaar mochten ze geboren worden. Natuurlijk hoop ik dat ze nog een tijdje in je buik mogen blijven. Maar het is toch wel een mijlpaal.

Zijn jullie ondertussen al uit over de namen ?

17. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    wauw wat gaaf!!!

18. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    fijn dat alles goed gaat en zeker een mijlpaal de 26 weken!! ik blijf je hier volgen hoor..en wens je zeker nog een aantal voorspoedige weken! heerlijk dat je je zo goed voelt!

19. Natasjee

Natasjee Fanatiek lid

13 dec 2013
    3.357
    678
    113
    Vrouw
    Haarlem
    Een mijlpaal is het zeker! Zondag 27 weken zelfs alweer. Als het zo goed blijft gaan dan red ik het wel tot de 35/36 weken. :p Alleen of de kindjes er net zo over denken... Als ze zo door blijven groeien dan ben ik bang dat ze te weinig ruimte hebben straks. Weet niet of dat ook kan mee spelen dat ze dan evt eerder gehaald zouden kunnen worden? Naja, zal dan vast evengoed mog wel 32/33 weken zijn.
    1 Baby was met 25 weken maar 100 gram lichter als mijn zus haar kindje bij 28 weken. :D

Over de namen nog steeds niet uit gewoon! 2 Staan er vast, maar de 3e vinden we zo lastig!

20. ladytijger

ladytijger Fanatiek lid

Misschien even bij de namen topic een topic starten genoeg meiden hier die je vast en zeker willen helpen met de ontbrekende naam

Deel Deze Pagina