Ik kijk daar idd al steeds op en let dan vooral op de topics over stoere en korte namen. Ik wil de andere 2 namen niet bekend maken hier dus dan wordt het lastig voor hun om mee te denken voor bijpassende namen.
Hahahaha, Kiekies, wat lief dat ik dat mag van jou! Heb gisteren in het buikentopic wel een foto van mijn skippybal van voren geplaatst!
Wauw, heb heel je topic doorgelezen, ZOOO bijzonder! Ik ben erg benieuwd naar de bevalling en je namen en je jongens Naar alles eigelijk! Heb je al aanbiedingen gehad van grote bedrijven of zou dit pas na de bevalling komen, toch wel erg bijzonder, zo 3 jongetjes! En is het mogelijk om borstvoeding te geven? Mij lijkt het net toch té zwaar en veel (zeker als er zo'n veelvraatje bij zit maar misschien is het mogelijk in combinatie met flesvoeding? Succes nog!
Is toch prima dat je namen niet wil prijs geven. Wil je Nederlandse of Engelse namen. Wie weet kunnen we hier mee denken. En wil je ook na de geboorte de namen geheim houden op het forum?
@boerderijmama, heb je het hele topic doorgelezen? Of bedoel je gewoon dat je me gevolgd hebt? Haha. Ik ga geen borstvoeding geven, maar gewoon flesvoeding. Worden ze ook groot van! Heb van grote bedrijven niks gehoord, maar denk dat ik ze zelf moet aanschrijven! Dat wil ik ook al heel lang doen, maar denk er nooit aan eigenlijk, behalve als iemand er wrer mee komt. @ladytijger, Hollands of Engels maakt niet echt uit. We hadden eerst de naam Jack in gedachte, maar mijn manager zou haar kindje zo noemen (bij toeval met praten achter gekomen) en is vandaag bevallen toevallig en zoontje heet idd Jack. Als ze geboren zijn dan maak ik de namen gewoon bekend, maar ivm misschien bekende meelezers wil ik ze nu niet noemen.
Jace wilden we idd doen, maar we hebben een naam die er al best op lijkt en volgens vriendlief kan ik Jace niet uitspreken! Die ene naam zeg ik wel, die weten veel.mensen al dat is Jae. Dus Jae en Jace kan niet. Toen wilden we Jae schrappen, maar ik geloof dat ik een beetje debiel ben ofzo, want volgens mij spreem ik het gewoon goed uit hahaha
Hoe spreek jae uit of is het een andere schrijf wijze voor jay ( bloos) Maar misschien zij de namen Tygo, xavi, owen, vince,, Ryan, kay, Vigo, quint, boaz, twan, Rens, Jari, Tim, mats, Beau, Lance wat
Spreek je idd uit als Djees, snap ook niet wat m'n vriend allemaal zegt hoor hij is gek! Maar het wordt denk ik gewoon Jae ipv Jace. Spreek je idd uit als Jay. Er zit 1 naam in je lijstje die het ook sowieso wordt, ladytijger!
Leuk Natasja! En lijkt me idd lastig 3 jongens namen hihi. Hier zijn wij er al over uit. En ook ik zet het niet neer hier. Al weet kiekies het al wel😂. Maar die zie in in het dagelijks leven ook live😁😀
Wat leuk die namen! Weet je ook al, of je ze op volgorde gaat geven, dus bijvoorbeeld de eerste die uit je buik komt heet Jae? Wij vonden dat toen ook zo lastig van te voren. Eigenlijk wisten we wel dat degene die onderin lag N. zou gaan heten en bovenin P. Dat was echt een gevoelskwestie, maar we hadden toch afgesproken om te wachten tot ze beiden geboren zouden zijn, want wat als de naam niet zou passen bij het kindje?! Uiteindelijk toen de oudste werd geboren vroeg de zuster hoe ze zou gaan heten, ik zei meteen N., het was echt gelijk duidelijk voor ons en helemaal toen P. geboren werd. (i.v.m. herking gebruik ik alleen de voorletters, aangezien het nogal aparte namen zijn)