Ik weet op dit moment verder nog helemaal niks, zit nu in de wachtkamer te wachten tot de kamer vrij is en denk dat ik dan alles te horen krijg. Weet dus nog niet of ik een ctg krijg of niet of medicijnen.. Had het wel al een beetje in gedachte hoor dat het nog wel eens een opname kon betekenen, heb vanochtend ook snel m'n kleding in m'n zh tas gedaan haha dus die staat gereed thuis.
Goed naar je gevoel geluisterd! Balen dat je nu moet blijven maar zoals ik je berichten lees ben je vrij nuchter. Hou je taai en hou ons op de hoogte!!
Oh nee dat is zwaar balen! Ik ben een mee lezer en schrijf eigenlijk nooit, maar wil je nu heel veel succes en beterschap wensen! Hoop dat het niks ergs is wn je snel weer naar huis mag. Helaas had ik zwangerscchapsvergiftiging bij mn zoontje, ook veel vocht & hoge bloeddruk Ga duimen voor je dat het mee valt! Dikke knuffel
Hier ook een meelezer. Ik wil jou en je mannetjes veel sterkte wensen ! Hopelijk is/gaat alles goed. Knuff!!
Dank jullie wel voor jullie lieve berichtjes! Heb net ctg gehad en de hartjes deden het gelukkig nog goed. Mijn bloeddruk was nu alweer 2 keer achter elkaar goed! Lig nu op een kamertje te wachten tot ik naar de goede kamer toe mag, hopelijk is dat snel. Vanaf 10 uur vanavond moet io 24 uur lang mijn urine opvangen en om 8 uur morgenochtend weer bloed prikken. Ik denk dat ik vrijdag wel weer thuis ben, naja dat hoop ik.
Hopelijk blijft de bloeddruk en urine goed, dat zijn de voornaamste aanwijzingen. Vocht ga je nog wel even mee zitten Rust maar lekker uit en vraag vééél uitleg en duidelijkheid, anders lig je daar ook maar te denken
Onwijs veel sterkte voor jou en je 3 mannetjes!! Ik ga duimen dat je vrijdag weer naar huis mag en dat alles weer goed komt! Liefs
Ik ben blij dat je niet zo eigenwijs hebt afgewacht, maar dat je gewoon (bijna) direct hebt gebeld. Je ziet, je belt niet om niets er is wel iets aan de hand. Nu hoop ik met je mee dat je vrijdag weer naar huis mag. Maareuh, dan wel rustig aan doen he?
Goed dat je hebt gebeld. Veel sterkte en doe rustig aan. Hopelijk blijft nu alles goed en mag je vrijdag weer naar huis.
Hey Natascha, wat spannend! hopelijk daalt hij toch weer goed! Je bent daar in ieder geval in goede handen dikke knuffel!
Och, Natasjee, dat is schrikken. Zo zie je maar dat het echt heel erg goed is geweest om toch te bellen. Je wordt nu in ieder geval goed in de gaten gehouden......nou ja, jullie alle vier natuurlijk! Heel veel sterkte, meid!
Wat goed dat je hebt gebeld! Hopelijk mag je snel weer gezond en wel naar huis. Wat bijzonder...... een drieling!
Nou goed dat je serieus wordt genomen en dat je gebeld hebt. Succes in het ziekenhuis en hopen dat je snel weer thuis bent!
Super dat je naar je gevoel heb geluisterd en je heb gebeld. Sterkte meid. zal niet makkelijk voor je zijn. hoop dat snel alles goed onder controle is en je naar huis mag. ik duim voor jou en je binkies.
Ik hoop ook dat je vrijdag weer thuis bent. Alleen wanneer de pre eclampsie bewezen is na de 24 uurs urine vraag ik het me af.. Zijn ze ook al begonnen met longrijpingsprikken? Heb namelijk hetzelfde meegemaakt: bloeddruk te hoog, eiwit in m'n urine, bloedwaardes goed. Opgenomen, dezelfde avond nog longrijpingsprikken en idd begonnen met urine sparen. De dag daarop hebben we een gesprek gehad met een neonatoloog om ons voor te bereiden op een eventuele vroeggeboorte en hebben we een rondleiding gehad op de NICU. Achteraf allemaal maar goed ook, want ik ben woensdags opgenomen en de zondag bevallen... Ik hoop dat het voor jou allemaal meevalt! Hou je kleintjes nog maar even binnen!