Niet 1, niet 2, maar 3 wondertjes!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Natasjee, 7 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Haha zou t toch maar op de vingernagel doen aangezien ze sokken aan hebben :p

2. Blackberry

Blackberry Actief lid

26 nov 2013
    267
    0
    16
    NULL
    Noord Holland
    Fijn dat je weer thuis bent! Die kleintjes zullen de komende weken nog wel blijven zitten! Wij hadden in het begin ook veel moeite met het herkennen van de tweeling, dus hebben we fluwelen lintjes om hun pols gedaan haha. Ergens schandalig, maar moesten eerst goed weten wie wie was hahaha..

3. Natasjee

Natasjee Fanatiek lid

13 dec 2013
    3.357
    678
    113
    Vrouw
    Haarlem
    Maar ik trek ze niet hetzelfde aan dus ik moet gewoon maar onthouden wie ik wat heb aangetrokken! :p Haha, ik zie wel even hoe en wat, misschien komen er 2 met een bos haar uit met allebei een andere kleur en de ander kaal! Haha.

Is idd ook nog een idee Blackberry! Na hoelang hadden jullie door wie wie was?

4. Lisette89

Lisette89 Fanatiek lid

4 aug 2014
    1.045
    37
    48
    Wat fijn dat je weer thuis bent!!

5. Blackberry

Blackberry Actief lid

26 nov 2013
    267
    0
    16
    NULL
    Noord Holland
    Dat heeft echt weeeeken geduurd (schaam, schaam) hahaha.
    Maar ja dat heb je met een eeneiige tweeling!
    Ook wij hebben ze nooit hetzelfde aangedaan, maar toch met een zwangerschapsbrain... Waren de lintjes errug handig ;)

6. Natasjee

Natasjee Fanatiek lid

13 dec 2013
    3.357
    678
    113
    Vrouw
    Haarlem
    Haha, 1 eiig is idd wel heel verwarrend! Hier 3 eiig dus misschien valt het mee! :D En anders zijn er genoeg dingen om ze uit elkaar te houden. In het zh hebben ze sowieso een bandje om dus kan daar vast oefenen wie wie is.

7. Miracles

Miracles Fanatiek lid

20 apr 2014
    1.832
    16
    38
    Verschillende kleuren armbandjes is ook wel erg leuk...

8. Child

Child Fanatiek lid

6 sep 2011
    2.782
    216
    63
    Misschien heeft ieder wel eigen haarkleur: rood/bruin/blond. Dat is makkelijk! :D

9. snoeppapiertje

snoeppapiertje Bekend lid

24 feb 2014
    582
    0
    0
    Ik zou zilveren armbandjes kopen met hun naam. Die hoeven niet af.
    En zijn er ook in de wat stoerdere lettertypes!

10. Emlilo

Emlilo Bekend lid

27 apr 2014
    694
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wat ik mij eigenlijk altijd al afvraag maar da's ook bij tweelingen.
    Maar hoe bepaal je welke baby welke naam krijgt? Kijk je wie er eerst geboren is en bepaal je het zo?:D

11. Natasjee

Natasjee Fanatiek lid

13 dec 2013
    3.357
    678
    113
    Vrouw
    Haarlem
    Ja even kijken voor een armbandje ofzo idd.. Als we er niet uitkomen wie wie is tenminste. Misschien zijn ze wel gelijk te herkennen!

Emlilo, dat vraag ik mezelf dus ook af idd.. Misschien dat als je je kindje ziet dat je denkt dat is een pietje dus die gaat zo heten en dat is meer een jantje.. Ofzo. Wij missen nog steeds 1 naam en aangezien er 1 baby altijd dwars ligt (letterlijk en figuurlijk), krijgt hij deze naam waar we zo lang over doen om te bedenken. :p

12. NiHeJa

NiHeJa Bekend lid

30 jun 2014
    845
    85
    28
    Natasjee,

ze zeggen altijd dat Friezen dwarsliggen, dus dan moet je maar een Friese naam uitzoeken :p

13. exciting

exciting Fanatiek lid

10 dec 2013
    3.172
    983
    113
    Vrouw
    Friesland
    niet spotten met de friezen he! Hihi..
    we zijn nuchter niet dwars :) haha!
    maar indd natas! Wat vind je van een mooie Friese naam ??? :p

14. Baukje1985

Baukje1985 Fanatiek lid

26 jul 2010
    2.732
    44
    48
    Iets van Niels of Jelte? ;)

15. Emily27

Emily27 Fanatiek lid

14 nov 2011
    2.616
    2
    0
    Mijn schoonzusje had de tweeling al wel hun naam toebedeeld toen ze in de buik zaten, omdat ze op een gegeven moment een vast plekje hadden. Toen kom je dus individuele verschillen al wel opmerken, wie het meest beweegt en hoe enzo.
    Zij zagen er trouwens vanaf uur 1 super verschillend uit! Niet zozeer haarkleur maar vooral gewoon in het gezichtje. Ook nu kun je heel goed zien dat ze broers zijn, maar toch zijn ze verder heel anders om te zien. Dus daar waren geen armbandjes nodig.

16. NiHeJa

NiHeJa Bekend lid

30 jun 2014
    845
    85
    28
    Ik spot niet, ik zeg gewoon hoe er over Friezen gedacht wordt :p Je hebt ook zo'n grapje: Waarom heeft een Fries het bed breder dan de lengte? Dan kan ie goed dwarsliggen. Kan ik niets aan doen dat die grapjes bestaan :p Zo is er van elke streek wel iets te zeggen ;)

Friese namen zijn best wel mooi, maar het moet natuurlijk wel bij de namen passen van de andere 2 kindjes van Natasjee.

17. exciting

exciting Fanatiek lid

10 dec 2013
    3.172
    983
    113
    Vrouw
    Friesland
    haha was ook maar een grapje hoor!
    Ik heb die overigens nog nooit gehoord! Vind het wel grappig! :)
    En indd, als er 2 engelse namen bij zitten en 1 friese naam.. Ik denk niet dat Natas dat leuk gaat vinden :p Maar we zullen zien!

18. Natasjee

Natasjee Fanatiek lid

13 dec 2013
    3.357
    678
    113
    Vrouw
    Haarlem
    Haha, ik denk idd niet dat een Friese naam bij de rest zal passen! :p

En Emily ik denk dat onze jongens ook verschillend zullen zijn. Sowieso zit er 1 dikkie dik tussen als ie bij de geboorte nog zo voor loopt qua groei. Ik heb nog niet bedacht welke beeb welk naam krijgt nu ze in mijn buik zitten, misschien komt dat nog.

19. sannie30

sannie30 Fanatiek lid

24 jan 2011
    1.050
    9
    38
    Wij hadden 1 naam, waar we allebei meteen van overtuigd waren en over de 2e hebben wij wat langer moeten nadenken. Die 1e naam zou dus ook naar de eerstgeborene gaan. En als ik ze nu aankijk, dan denk ik; ja, dit klopt zo, andersom had het "raar" geweest, hahaha....

20. Purplebee

Purplebee Actief lid

4 dec 2013
    455
    1
    16
    NULL
    NULL
    Wat bijzonder dat je zwanger bent van een drieling Natasjee! Ik volg je topic al een tijdje en vind het erg leuk om je ervaringen te lezen.

Zelf ben ik nu zwanger van 1 kindje, maar omdat ik hormoonbehandelingen heb gehad en er bij de laatste behandeling 3 eitjes rijpten, was er bij ons ook kans op een drieling. Die eerste weken van de zwangerschap hebben mijn man en ik uitgebreid gefantaseerd over een drieling :D Maar bij de eerste echo bleek het er toch 1 te zijn! Daar zijn we ook erg blij mee!

Heel veel sterkte met alles, fijn dat je weer thuis bent. Nu afwachten hoe lang de mannen blijven zitten ;).

Deel Deze Pagina