Wauwww wat gaaf! En gewoon natuurlijk! Straks 1 bevalling en jullie hebben een compleet gezin! Ik hoop dat je bevalling heel voorspoedig mag gaan zonder te gekke kwaaltjes zodat je genoeg energie hebt om straks voor de drie ukkies te zorgen. Gelukkig kun je ze straks als het goed is wel goed uit elkaar halen omdat ze 3 ei-ig zijn. Scheelt alweer iets
Wauw wauw wauw!! Echt een wonder zeg , hier duim ik dat alles goed blijft gaan (vast wel ). En ik ga je in de gaten houden vind dit zo bijzonder!!
O wauw ontzettend gaaf zeg, gefeliciteerd! Ik ben zelf zwanger van een tweeling en vind dat al superspannend (wel superleuk ook natuurlijk!), dat je niet heeeelemaal van de wereld bent zeg Fijn dat je je ook zo goed voelt, ik hoop dat je je ook zo blijft voelen en dat je straks 3 mooie hummeltjes hebt.
Wauwie! Dat je niet stijl achterover bent geslagen!! Wat een super wonder! Van harte gefeliciteerd! !
Wauw zeg, drie dubbel gefeliciteerd. Ik wens je een hele voorspoedige zwangerschap toe. Wat is de echo mooi om te zien!
Ben zeker in 1 keer klaar! Ik durf hierna niet nog een keer zwanger te worden, het zal weer een drieling worden, haha! Ik weet wel dat ik van geluk mag spreken dat ik me zo super goed voel! *klopt af* Hoor toch wel verhalen van mensen met tweelingen die al suoer ziek zijn en ik voel me gewoon beter dan sommige dames die er maar 1 krijgen! En ik maar klagen in het begin van mijn zwangerschap tot 8 weken dat ik geen kwalen had en ik bang was dat het niet goed zou zijn. Op wat moeheid soms, afentoe zere tepels/borsten en soms wat misselijkheid na, geen kwalen! Ik kon niet steil achterover slaan, want ik lag al! Geloof dat de vrouw die de echo uitvoerde op dat moment wel veel enthousiaster was dan wij waren, maar het is allemaal bijgetrokken! Vandaag door de verloskundige gebeld met de vraag of ik ze op de hoogte wil houden, omdat ze dit nog nooit mee hadden gemaakt. Nou is mijn zus ook zwanger (4.5 week verder dan ik) en die loopt bij die verloskundige dus zal afentoe met haar mee gaan. Vind het zo leuk hoe de mensen reageren en dus zelfs bij het echocentrum en de verloskundige!!
Gefeliciteerd , en ik maar nadenken over een derde... Dat hoeft bij jullie niet, hopelijk blijf je je goed voelen en dan van genieten!!
Bedankt weer allemaal! Nadenken hoeven we er idd niet over. En dan te bedenken dat we maar 2 kinderen maximaal wilden!