Natasjee, wow meid, wat een mooie buik! Merk je dat je nu niet meer werkt, je buik harder groeit? Overmorgen krijg ik een keizersnede en zullen wij eindelijk ons meisje mogen vasthouden...........
Dank jullie wel allemaal dames! Ik heb zelf echt niet door dat ie al zo flink is, maar dat komt omdat ik mezelf elke dag zie natuurlijk. Gisteren op een verjaardag schrok iedereen zich rot, haha. Toen dacht ik nou dat valt toch wel mee? Nog 5 weken ongeveer en dan zullen ze er zijn, spannend! Thnx voor de tips Emma, om te gaan doen! Zitten er wel wat tussen waar ik idd al mee bezig ben. Straks de shoot, maar vriendlief en ik hebben allebei heel beroerd geslapen. Hadden een verjaardag en hijbheeft de nodige biertjes op en ik de nodige chippies waardoor ik me helemaal leeg gespuugd heb vannacht. Geloof dat het een beetje teveel van het goede was. Hopelijk staan we er een beetje fatsoenlijk op, haha. Spannend zeg Tassie, heel veel succes alvast en wat een vooruitzicht dat je straks jullie kleine meisje vast kan houden!
Hier ook nog 5 weken dus wellicht gaan ze een beetje tegelijk komen dan Ondanks je beroerde nacht, veel plezier vandaag. Ben benieuwd naar de foto's.
Dan ben jij 20 september uitgerekend zeker? Ik ben de 21e 34 weken. Hoop dat ik ze tot dan bij me zal dragen. Dank je wel! Ben ook erg benieuwd.
Ga ik zeker doen! Haha, dat is zo! En daarbij gaat het vooral om de buik dus het gezicht zal niet van dichtbij in beeld komen.
wauw mooi buikje hoor!! groeit goed en mooi naar voren Over hoeveel weken krijg je de ks of weet je dat nog niet?
Voelde me gisteren gewoon weer goed op moeheid na, maar niet ziek ofzo gelukkig. Dank je wel Lieke! Er is geen datum vast gezet, het is gewoon even afwachten hoelang de beebs en ik het volhouden. Binnen 5 weken zullen ze er in ieder geval wel zijn.. Blijven ze langer zitten dan zou dat geweldig zijn, maar dat verwacht ik niet.
Dank je wel! Ben net weer opgenomen.. Ik zag dubbel dus had even gebeld. in het zh weer wat verhoogde bloeddruk en mijn eigen hartslag deed een beetje apart, die slaat soms over en dan gaat ie waeer paar keer achter elkaar, maar dat schijnt niks heel ernstigs te zijn. Heet iets van PVC ofzo, maar heb er zelf geen last van. Weer wat eiwitten in urine gevonden, maar was met een dipstick en die zijn iets minder betrouwbaar dus vanaf 7uur moet ik urine opvangen 24 uur. Ik wacht nu alleen nog op de uitslag van het bloed prikken, maar neem aan dat die gewoon goed is.
Hè meis wat naar dat je weer even in het ziekenhuis moet blijven. Wel goed dat je zo goed op je lijf let. Hopelijk mag je snel weer naar huis en kunnen de boys nog even een aantal weken van moeders buik genieten
Wauw meid! Wat fijn om te lezen dat het zo goed met jou en de kindjes gaat! Hopelijk blijven ze nog 4 weekjes zitten!!!