Niet 1, niet 2, maar 3 wondertjes!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Natasjee, 7 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kiekies

Kiekies Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.264
    0
    0
    Leerling VIG
    Waar liefde is
    Heel veel plezier bij de shoot. En wat heb je een mooie toeter, je gaat nu echt recht naar voren!

2. Tassie74

Tassie74 Fanatiek lid

23 mei 2011
    3.325
    676
    113
    Utrecht
    Natasjee, wow meid, wat een mooie buik! Merk je dat je nu niet meer werkt, je buik harder groeit?

Overmorgen krijg ik een keizersnede en zullen wij eindelijk ons meisje mogen vasthouden..........:D.

3. Natasjee

Natasjee Fanatiek lid

13 dec 2013
    3.357
    678
    113
    Vrouw
    Haarlem
    Dank jullie wel allemaal dames! Ik heb zelf echt niet door dat ie al zo flink is, maar dat komt omdat ik mezelf elke dag zie natuurlijk. Gisteren op een verjaardag schrok iedereen zich rot, haha. Toen dacht ik nou dat valt toch wel mee?
    Nog 5 weken ongeveer en dan zullen ze er zijn, spannend! :D

Thnx voor de tips Emma, om te gaan doen! Zitten er wel wat tussen waar ik idd al mee bezig ben.

Straks de shoot, maar vriendlief en ik hebben allebei heel beroerd geslapen. Hadden een verjaardag en hijbheeft de nodige biertjes op en ik de nodige chippies waardoor ik me helemaal leeg gespuugd heb vannacht. Geloof dat het een beetje teveel van het goede was. Hopelijk staan we er een beetje fatsoenlijk op, haha.

Spannend zeg Tassie, heel veel succes alvast en wat een vooruitzicht dat je straks jullie kleine meisje vast kan houden!

4. kimmiej89

kimmiej89 Fanatiek lid

16 jan 2014
    4.685
    0
    36
    Hier ook nog 5 weken dus wellicht gaan ze een beetje tegelijk komen dan;)

Ondanks je beroerde nacht, veel plezier vandaag. Ben benieuwd naar de foto's.

5. Natasjee

Natasjee Fanatiek lid

13 dec 2013
    3.357
    678
    113
    Vrouw
    Haarlem
    Dan ben jij 20 september uitgerekend zeker? Ik ben de 21e 34 weken. Hoop dat ik ze tot dan bij me zal dragen.

Dank je wel! Ben ook erg benieuwd.

6. NiHeJa

NiHeJa Bekend lid

30 jun 2014
    845
    85
    28
    Geniet van je shoot!
    Een beetje fotograaf krijgt die slaapgebrekvlekjes wel van de foto af hoor :D

7. Natasjee

Natasjee Fanatiek lid

13 dec 2013
    3.357
    678
    113
    Vrouw
    Haarlem
    Ga ik zeker doen!

Haha, dat is zo! En daarbij gaat het vooral om de buik dus het gezicht zal niet van dichtbij in beeld komen. :D

8. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Veel plezier meid :D

9. exciting

exciting Fanatiek lid

10 dec 2013
    3.172
    983
    113
    Vrouw
    Friesland
    Have fun vandaag! :)

10. Natasjee

Natasjee Fanatiek lid

13 dec 2013
    3.357
    678
    113
    Vrouw
    Haarlem
    Dank jullie wel! :)

11. xElles

xElles VIP lid

24 mei 2013
    9.575
    2.232
    113
    Veel plezier! Hoop dat je je inmiddels wat beter voelt en de foto's prachtig worden :)

12. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

16 jun 2012
    4.789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    wauw mooi buikje hoor!! :) groeit goed en mooi naar voren :)

Over hoeveel weken krijg je de ks of weet je dat nog niet?

13. Natasjee

Natasjee Fanatiek lid

13 dec 2013
    3.357
    678
    113
    Vrouw
    Haarlem
    Voelde me gisteren gewoon weer goed op moeheid na, maar niet ziek ofzo gelukkig. :)

Dank je wel Lieke!
    Er is geen datum vast gezet, het is gewoon even afwachten hoelang de beebs en ik het volhouden. Binnen 5 weken zullen ze er in ieder geval wel zijn.. Blijven ze langer zitten dan zou dat geweldig zijn, maar dat verwacht ik niet.

14. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.155
    33
    48
    Wauw, mooie buik zeg!

15. Natasjee

Natasjee Fanatiek lid

13 dec 2013
    3.357
    678
    113
    Vrouw
    Haarlem
    Dank je wel!

Ben net weer opgenomen.. Ik zag dubbel dus had even gebeld. in het zh weer wat verhoogde bloeddruk en mijn eigen hartslag deed een beetje apart, die slaat soms over en dan gaat ie waeer paar keer achter elkaar, maar dat schijnt niks heel ernstigs te zijn. Heet iets van PVC ofzo, maar heb er zelf geen last van. Weer wat eiwitten in urine gevonden, maar was met een dipstick en die zijn iets minder betrouwbaar dus vanaf 7uur moet ik urine opvangen 24 uur. Ik wacht nu alleen nog op de uitslag van het bloed prikken, maar neem aan dat die gewoon goed is.

16. ladytijger

ladytijger Fanatiek lid

Hè meis wat naar dat je weer even in het ziekenhuis moet blijven. Wel goed dat je zo goed op je lijf let.
    Hopelijk mag je snel weer naar huis en kunnen de boys nog even een aantal weken van moeders buik genieten

17. Noordeling

Noordeling Fanatiek lid

5 aug 2014
    1.268
    127
    63
    O balen zeg, k hoop voor je dat t allemaal meevalt en je snel weer naar huis mag.

18. RSL

RSL Fanatiek lid

16 okt 2008
    2.352
    42
    48
    Overijssel
    Succes en hopelijk mag je snel weer naar huis! Goed dat ze je weet even in de gaten houden. xx

19. Neffie

Neffie Actief lid

8 apr 2013
    263
    0
    16
    wauw, bijzonder! Heel veel geluk gewenst!

20. KimK

KimK Niet meer actief

Wauw meid! Wat fijn om te lezen dat het zo goed met jou en de kindjes gaat! Hopelijk blijven ze nog 4 weekjes zitten!!!

Deel Deze Pagina