Oh wat balen dat je weer in het ziekenhuis bent! Hopelijk weer vals alarm, net als de vorige keer! Succes vandaag
Die hartslag is inderdaad normaal! Komt door het toegenomen bloed in je lichaam ofzo. Had ook steeds hartkloppingen bij mijn dochter, en nu ook soms weer. Maar die bloeddruk icm dubbel zien...ja dat moeten ze even goed checken weer... In ieder geval goed dat je hen hebt gebeld! Ik hoop dat je snel weer naar huis mag.
Balen zeg. Succes vandaag. Hopelijk is het vals alarm net als de vorige keer en ben je weer snel thuis.
balen dat je weer opgenomen bent. Hopelijk komt het net als de vorige keer weer snel goed en ben je weer snel thuis. Sterkte meid!
Dank jullie wel! Ga er vanuit dat het weer loos is.. Bloeddruk was vanochtend wel te hoog ook. We zien het wel. Had eerst naar de HAP in mijn woonplaats gebeld en die zeiden dat dat dubbel zien niks is en geen klacht voor eventuele zwangerschapsvergiftiging. Toen toch voor de zekerheid maar naar VU gebeld en toen moest ik toch komen.
Wat een mooie buik! Dit is de eerste keer sinds mijn eigen zwangerschappen dat ik stiekem jaloers ben op zo'n mooie buik... Jammer dat je weer opgenomen bent, maar beter een controle te veel nu he.
Succes! Ik duim met de rest mee dat het weer loos alarm is! Heel goed dat je doorgebeld hebt, beter meerdere keren voor niets controle dan 1x te weinig.
Nja, ze zijn erg gefixeerd op dat 'sterretjes zien' als symptoom, maar dan vergeten ze even dat niet iedereen sterretjes zien als zodanig ervaart. Ik wist dat ik risico had dat ik PE aan het ontwikkelen was, lette ook écht goed op de symptomen, maar toch dacht ik elke keer dat die grappige dansende lichtjes niet hetzelfde waren als sterretjes zien . Want dan dacht ik; ik zal wel in de lamp of in de zon hebben gekeken ofzo, dit is niet hoe ik me sterretjes zien voorstel. Soms was het ook meer een soort dubbel zien, inderdaad. Maar toch was dat wel wat ze bedoelden, want na de geboorte heb ik nooit meer die leuke dansende lichtjes gezien . Dus goed dat je hebt verder gebeld nadat de HAP er niet veel van dacht!
Oh dus toch dat oog! Verdorie, balen zeg! Gelukkig werkt je verstand nog Goed dat je gebeld hebt en niet alleen naar de HAP hebt geluisterd. Beter 1 dag te veel in het ziekenhuis dan te weinig, maar toch hoop ik dat je snel weer naar huis mag! succes
Grappig, ik heb je in het hele begin even gevolgd en dacht nu eens kijken hoe t met je/jullie is zie dat je wondertjes het goed doen en je even ver bent als ik Hopelijk blijven ze nog even zitten bij je!!! Weet je trouwens de geslachten?
Thnx voor alle berichten weer! Lief! Het dubbel zien heb ik nog steeds last van. Heel apart! Het zou eventueel wat vocht achter mijn oog kunnen zijn. Bloeddruk was weer iets gezakt naar 138/78, netjes dus. Vind het wel grappig, want alle verpleegsters die m'n bloeddruk metendie doen het een paar keer opnieuw, net 1 die wilde een ander bloeddruk meet apparaat erbij pakken, omdat ze dacht dat ie stuk was, maar mijn hart slaat soms gewoon even over. Verder voel ik me goed! Ik moet tot morgenochtend 7 uur urine opvangen en dan hopen dat er geen eiwitten in zitten. Familie denkt dat ze me nu echt wel gaan houden, maar ik heb goede hoop dat ik gewoon lekker naar huis mag. L0veErin, grappig dat we even ver zijn! Ukkies doen het gelukkig inderdaad goed. Hopelijk blijven zw dat ook gewoon doen nog 5 weken. Het zijn 3 mannetjes! Jij weet niet wat je krijgt of staat er een ?, omdat jullie het geheim willen houden?
Aah wat bijzonder 3 boys!!! Ja ik krijg er ook weer een mannetje bij.... helemaal blij mee want ze zijn zo lief!!!!