Ja erg leuk 3 jongens! In het begin vond ik het wel jammer dat er geen meisje bij zat, maar kan me nu niet meer voorstellen dat er wel een meisje bij had gezetenm ben super blij met 3 mannetjes! Hoor ik van veel moeders met jongens, dat ze zo lief zijn en vaak liever dsn meiden!
Hier klopt het wel, zoontje is zeer knuffelig. Hij is nu 6,5 maar knuffelt nog steeds graag. Kruipt sochtends vroeg nog heerlijk bij ons in bed. Zijn nichtjes zijn heel anders, niet knuffelig. Banjerig. Succes vandaag in ziekenhuis, hoop dat je snel weer naar huis mag!
nog even afwachten op de arts dan. spannend.... hier een dochter die niet wil knuffelen en een zoontje die het liefste de hele dag tegen me aan knuffelt haha. zo schattig!!
Grappig eigenlijk he, dat er zo een verschil in zit en dat het toch wel opvallend is dat jongens knuffeliger zijn dan meiden.
Natasjee ik loop echt achter!! Ik hoop op goede uitslagen voor jou en de kleintjes en hopelijk mag je toch weer naar huis.
Helaas, een grote domper! Waarschijnlijk lig ik hier wel tot aan de bevalling! Hier had ik echt niet op gerekend. Het is het beste voor de kleintjes, maar heel erg klote is het wel. Het dubbel zien komt door vocht achter mijn netvlies en hou overal vocht vast. En dan komt ook nog mijb soms hoge bloeddruk erbij. Ze willen absoluut geen risico's nemen, omdat het toch om een drieling gaat en ze denken dat als ze me naar huis sturen, ik eind van de week weer terug ben. Het duidt allemaal toch wel op een beginnende zwangerschapsvergiftiging. De uitslag van mijn urine moet ik nog krijgen, hoop dat daar geen eiwitten in zitten! En dan eind van de week nog eens urine opvangen en als het dan goed is, mag ik een paar uurtjes naar huis toe, zodat ik niet alleen maar zh zie. Blegh! Vanmiddag komt de anesthesist praten over de keizersnede. Komt wel erg dichtbij allemaal hoor!
ah Balen meid! Ziekenhuis is niet leuk maar wel fijn dat ze jou en je kindjes dan goed kunnen monitoren. Hopelijk blijven ze nog minimaal een week of 2 zitten. Heb je ook nog een echo gehad om te kijken hoe groot ze nu zijn? Sterkte in ieder geval!
Jeetje meis sterkte ermee komende tijd. Ik heb mijn middelste zw 8 weken in t zkh gelegen en leuk is anders maar dat kmt ook wel goed. Hopelijk kunnen ze nog een tijd blijven zitten en blijft de zwangerschapsvergiftiging uit!
Baaaalen zeg!!! Maar alles voor de babies! Ik hoop dat de uitslag vd urine meevalt! Thuis is het fijnst maar in het ziekenhuis is voor jullie het veiligst! Sterkte!!!
Oooh wat zuur meid dat je moet blijven. Het is het beste maar idd niks aan Hopelijk is je urine wel goed en mogen je mannetjes nog een paar weekjes blijven zitten..
Jee Natasjee!! Balen zeg, ik wens je veel sterkte en hoop voor je dat alles goed gaat de komende tijd en dat er drie prachtige mannetjes op de wereld worden gezet!
Heh bah... Dat is idd ook niet wat je verwachtte! Jammer... Maar wel fijn dat ze je goed in de gaten houden. Sterkte en nog even volhouden meid! X
Wat een domper.. Kan me indenken dat je je de laatste weken anders had voorgesteld. Gelukkig zijn jullie in goede handen nu. Sterkte.
Het is helaas niet anders. Was even omschakelen, maar heb me erbij neer gelegd! Wacht nog steeds op de uitslag van mijn urine, maar ben net in slaap gevallen dus heb geen idee of ze langs zijn geweest en me hebben laten slapen misschien of dat ze nog niet zijn geweest. Dank jullie wel allemaal.weer voor de lieve reacties!