Wat shit zeg niet waar je op hoopt, maar wel het beste voor jou en je mannetjes, onthou dat maar goed!
Heb vannacht heerlijk door geslapen (heerlijk zonder buurvrouw zo 's nachts). Heb geen harde buiken meer en geen rugpijn meer, terwijl ik gisterenavond na de ctg nog door de grond van de pijn ging. Heel apart! Gelukkig!
Hier een tot nu toe stille meelezer maar nu toch maar eens reageren! Heb je topic met veel plezier gevolgd! Balen dat je nu in het ziekenhuis moet blijven zeg. Maar inderdaad, alles voor je kleintjes!
Ook hier een meelezer vanaf het begin. Wil je veel kracht wensen en dat de baby's nog even blijven zitten. Rust goed uit, ga een plakboek maken voor de boys. Een dagboekje. Haken of breien? Dikke knuffel.
He Natasjee, Wat vervelend dat je moet blijven, maar er wordt in ieder geval goed op jullie gelet. Fijn dat je je vanmorgen weer beter voelt dan gisteren, houden zo! Succes, xxx
Lekker dat je een nachtje goed heb kunnen slapen, doet een mens goed. Sterkte weer voor vandaag, hoop dat je de dag een beetje doorkomt zonder al te veel harde buiken!
Harde buiken en rugpijn zijn heel normaal in dit trimester. .ik had ze ook paar keer per dag maar die deden nix..geen ontsluiting gelukkig. .maar een goeie nachtrust kan een mens goed doen
Pfff balen dat je moet blijven! Hopelijk blijft de PE nog even uit, of gematigd, zodat je beebs nog wat verder kunnen groeien in je buik. Mag je wel af en toe van de zaal daar om wat rond te lopen?
Mag 3x per dag een half uur van mijn kamer af. Had net weer een wat verhoogde bloeddruk van 140/90. Dat klopt idd kimmiej! Staat ook in het buikfoto topic en nog een andere foto.
jeeee wat balen dat je moet blijven. maar ja het is voor een goed doel(en)!!! hoop dat je wel een beetje je dag kunt doorkomen? ik verveel me altijd zo in het zkh, vooral als je je bed amper uit kunt. knuffel!!
Ik kom de dagen wel door. Zit de hele dag met telefoon en tablet, haha. Nu wat boekjes ook hier dus kan eventueel lezen. Net een groei echo gehad en heb 3 flinke jongens in mijn buik zitten. Baby nr 1 wordt op 2000 gram geschat (hebben beentje niet kunnen meten dus ze denkt rond de 1800 gram), baby nr 2 rond de 1600 en baby nr 3 rond de 1500 gram. Voor baby nr 1 krijg ik heel waarschijnlijk een uitgebreide echo om te kijken of ze hem beter kunnen meten.
wauw wat goed zeg! 140/90 valt nog mee, krijg je medicijnen voor je bloeddruk? ik heb mijn dagen ook versleten met boeken lezen. 50 tinten grijs leest ook lekker weg en gelijk 3 boeken. heb je een kamer alleen of lig je op zaal?
He bah, wat vervelend dat je moet blijven. Probeer er idd het beste maar van te maken en zie er de voordelen er ook van in. Als er wat is hoef je tenminste niet weer in de auto te springen om naar het ziekenhuis te gaan. Sterkte met deze laatste loodjes en ik hoop dat ze nog even wat langer blijven zitten.
Voor mijn doen is 140/90 wel wat te hoog, want normaal is ie een stuk lager, maar het valt op zich nog mee idd. Heb 50 tinten grijs idd thuis liggen, maar heb hem eerlijk gezegd nooit meer uitgelezen haha. We liggen met z'n 2en op een kamer, maar als het goed is krijgt m'n buurvrouw vandaag haar keizersnede. Ze lag er al klaar voor bij de ok, maar kwam een spoedoperatie tussendoor dus is nu afwachten. En dat is zeker waar Emma, nu ben ik gelijk op de gpede plek, mocht er iets zijn. Dank je wel!
Ik ben met 32 weken opgenomen vanwege pe. Grote paniek, twijfel om ze meteen te halen, maar toch maar proberen met medicatie omlaag te krijgen. Na twee dagen stabiel, maar ik moest hopen dat ik de 34 weken zou halen en ik kwam absoluut het ziekenhuis niet meer uit, is me door 4 verschillende gyns verteld. Week later.. Mocht ik met bedrust naar huis. Medicijnen sloegen goed aan, nierfunctie was verbeterd, ik was gewoon te goed in orde om te blijven. ik moest wel om de twee dagen komen voor bloeddrukmeting, Ctg en flowmetingen. Doel 37 weken.. Met 37 weken ging het nog steeds super. Ze hebben haar gehaald met ruim 38 wk aangezien ik ondertussen bekaf was van al het heen en weer gerij en de voorweeen. Mijn gyn heeft achteraf gezegd dat hij toen ik opgenomen werd absoluut niet had verwacht dat ik de 34 wk zou halen, laat staan voor de bevalling naar huis komen. Dus het hoeft niet altijd nog slechter te worden hoor, ik hoop dat ze bij jou ook nog een tijdje mogen blijven zitten!