die dwarsligger onderin je buik heeft het echt niet van je vriend wat je beweerd.. Maar dat heeft ie van zijn mama! Luistert ook niet
Hahaha Ach, bloeddruk was 140/80 dus het heeft niet echt invloed gehad! En heb van 12 tot 3 geslapen in mijn eigen bedje!
Mijn bl was uiteindelijk 8w na de bevalling weer oké maar is nog steeds niet zo laag als ie was. Dat de bl zo hoog was was bij 34w.
30 weken, whooooo! En wat super dat je lekker in je eigen bed geslapen heb. En vwb de mac, thanks, nu heb ik onstilbare trek in maccie hahaha
Yeah!! Eerste mijlpaal is behaald! Op naar de 32! Disneyfan, dat is echt mega hoog. Gelukkig is ie nu wel weer wat beter! BabyAngel, jouw mannetje heeft er niet zoveel zin in he om eruit te komen?? Sorry, Bollen!
Wauw meis! 30 weken gehaald das al heel wat! en dan ook nog eens drie knulletjes die een prima gewicht lijken te hebben.. Topper!
Het gaat heel snel! Kan me nog herinneren dat ik dit topic opende en nu moet ik gewoon al bijna bevallen.. En vind het zo leuk hoe geïnteresseerd veel van jullie zijn en mijn topic lezen en/of reageren!
jeetje je hebt gewoon de 30 weken gehaald met een drieling! super zeg.. ik ben een stille meelezer hihi je fotoshoot was erg mooi! en fijn dat het toch nog zo goed gaat ondanks dat je natuurlijk in t ziekenhuis ligt.. zet m op nog eventjes en dan zie je jullie mannetjes in t echt! wat een geluk!!
Ik ben een stille meelezer van dit topic, maar wilde nu toch een keer reageren. Gister zat de kleine in mijn buik zó te bewegen en te duwen, dat ik het gevoel had dat mijn buik ontplofte. Was echt niet fijn. Toen dacht ik aan jou, hoe het voor jou af en toe moet voelen. Echt petje af hoor! Zet hem op, de laatste loodjes!
Heb hier ook nog nooit gereageerd, maar wil je alle succes/plezier/gezondheid van de wereld toewensen! Nu al petje af. Zag laatst een tweeling bij het consultatiebureau, foi dan ben je er al druk mee. Hoe zou het zijn met een drieling
Gefeliciteerd met het behalen van de 30 weken! ! Hopelijk mogen de jongens nog even lekker binnen blijven bij je.
Dank jullie wel! Mag ala alles goed is morgen toch lekker naar huis ipv in het zh blijven tot aan de bevalling. Heb de hele week geen klachten en ben nu dus ook even thuis, moet om 21.00 weer in het zh zijn. Ben net zo een crimineel die op weekend verlof mag. Alleen mocht ik niet thuis slapen gisteren. RSL gefeliciteerd met je zwangerschap, super zeg!