30weken al !! Hele mijlpaal gefeliciteerd nog een paar weekjes zou super zijn ! Ik hoop dat je ook morgen gewoon naat huis mag , maar ze nemen uiteraard geen risico voor jou en de baby's ! Ps mooie buikfotos !!
Jij doet een ieder steeds weer opnieuw verbazen Zei je een paar dagen terug niet dat je waarschijnlijk tot einde zwangerschap in ziekenhuis zou blijven? Je baalde al; want je was "nog maar" 29 weken zwanger en dan zou je nog zo 5 a 8 weken onder de pannen kunnen zijn. Nu mag je waarschijnlijk toch al naar huis. Je proefverlof verliep goed; dus je enkelbandje mag weer af Jij voelt je net een crimineel; maar de drie boefjes zitten in jou. Geniet ervan dat je weer naar huis mag. Geniet van de laatste loodjes. We willen pas ná 34 weken horen dat je bent bevallen.
moet dat niet 155/110 zijn? ik had nl bloeddruk van 170/110 en werd ingeleid de volgende ochtend onderdruk van 155 kan niet hihi
Super 30 weken!! Hou je rustig he das t beste voor de kleine mannekes en je bloeddruk klinkt indd hoger als normaal..mijne is normaal 120/75 en met 37.5 week zwangerschap 170/110 op z'n hoogste. .die onderdruk mag niet zo hoog en ik kreeg medicatie en dat werkte niet..onderdruk bleef 95 steken.. nog even volhouden meid!
Jeetje zeg, ik vond die 155/110 al hoog! Denk tenminste dat ze dat idd ook bedoelde. Mijn is normaal ook rond de 120/75. Vanochtend voor ik naar huis ging was ie 110/75en net 140/80, maar dat komt natuurlijk, omdat ik thuis ben geweeat ofzo. Toch grappig dat ie nu dan wel wat hoger is, terwijl voorheen bij de nornale controles wat lager, of ik nou 's ochtends of 's middags de controle had. Er werd vorige week dinsdag inderdaad nog tegen me gezegd door de professor dat ik moest blijven, ookal had ik niet echt klachten meer, maar ze wilden geen risco lopen met een drieling en waarschijnlijk zou ik dan eind van de week weer terug komen, want ik liep echt wel tegen een beginnende zwangerschapsvergiftiging. En eergisteren werd er door de zaalarts en gynaecoloog verteld dat ze opnieuw overlegd hebben en vinden dat het zo goed gaat dat ze (als de onderzoeken morgen goed zijn) geen reden zien om me dan langer hier te houden. Ben benieuwd naar de uitslag van mijn urine morgen en bloed waardes, want moet morgen weer bloed prikken ook. Ik voel mezelf super goed. Vanmiddag heel eigenwijs ook gewoon een wasje gedaan haha. Ach, ben niet gelijk invalide, ik moet best nog wat kunnen doen dan alleen amar bank hangen of op m'n bed liggen. Mijn vriend en familie hebben liever dat ik hier blijf, omdat ze vinden dat ik best eigenwijs ben en toch niet rustig aan ga doen. Ik ga natuurlijk het tegendeel bewijzen. Zo, heel verhaal, haha.
Kan me voorstellen dat ze liever hebben dat je blijft Laat lekker alles doen! Je kunt inderdaad nu beter geen risico lopen (maar dat weet je zelf ook wel natuurlijk) Straks kun je nog genoeg wassen!!!! Lees een lekker boek en geniet van t niets doen
Komt goed! Grrr.. Had vrijdag echt begrepen dat ik vandaag te horen zou krijgen of ik naar huis mag of niet, maar ze lopen morgen pas grote visite (zaalarts en professor samen). Ze ging proberen of ik toch vandaag mag.. Ze zegt ook je hebt helemaal geen klachten, urine was goed en verder nergens last van geen bloed of slijmverlies, geen harde buiken, geen hoofdpijn en het dubbel zien is zo goed als weg! Hoop dat ze het voor elkaar krijgt.
geen wasjes gaan doen hoor!!! eigenwijze muts haha gewoon je rust nemen,,, nu kan het nog maar ff serieus. ik vind het top dat je al zover bent gekomen. nu de laatste loodjes nog, hoop dat je naar huis mag en dat alle uitslagen goed zijn. enne wachten in het zkh duurt altijd langgggggggggggggggggggggggggggg
mijn waardes bleken allemaal verhoogd..dus ik maakte sowieso geen kans om het zh te verlaten zei de gyn..ben 5 uur smiddags opgenomen en volgende ochtend 10 uur ingeleid en 15 uur later was ie er..doe echt rustig aan want een zzwangerschpsvergiftiging heb je zo te pakken..ik kreeg bandgevoel. .dat was de eerste symptoom die ik kreeg en werden er langzaam meer..hoofdpijn misselijk overgeven. .je hebt er wel 3 in je buik ipv 1
Ja dat bandengevoel beginnen ze idd steeds over, maar dat heb ik niet gehad. Bloedwaardes goed, urine goed, bkoeddruk goed, geen klachten meer.. Ik ben thuis!! Heb afgesproken dat ik ze op de afdeling pas eeer over een week of 4 zie! En moet echt rustig aan doen nu idd. Mag best een keer de deur uit, maar moet het daarna wel compenseren. Dondersag alleen even bloeddruk opmeten weer, want ze vinden het tr lang tot de volgende echo.
Heerlijk dat je thuis bent. Dan kan je even ongestoord genieten van de rust in je eigen omgeving. Alles klaar voor de boys?
superfijn dat je weer thuisbent. Nu hup op de bank; want donderdag moet je weer op stap. Je moet het compenseren heb ik gelezen
Lekker zeg dat je weer thuis bent. Zou super zijn als je pas over 4 weken weer op de afdeling komt. Doe je best!
Zeker heerlijk! Voor de boys is alles klaar gelukkig. Er was alleen iets niet helemaal goed gegaan met de kinderwagen, die hadden ze nog niet verzonden!! Maargoed, hij komt gelukkig alsnog op tijd binnen, want gelijk meenemen mag ik de kleintjes toch nog niet. Ben wel al even naar de supermarkt, Kruidvat en Wibra geweest. Niet achter elkaar en het zit bij me in de straat. En heb daarna even geslapen dus goed gecompenseerd toch! Dat moest echt even gebeuren.. Komende dagen zal il niet verder dan de bakker en slager komen en die zitten op 10 meter loopafstand van m'n huis. Worden veel filmpjes huren de komende tijd denk ik of series ofzo kijken,want anders kom ik de dagen niet door! Ga zeker m'n best doen om ze nog 4 weken te laten zitten! Hoop dat de mannen er net zo over denken en ook gewoon lekker willen blijven zitten.
Lekker hoor, weer thuis! En gelukkig wordt op zp ook nog weleens wat gekletst dus kun je hier ook wel wat afleiding vinden
Ik lees mee en wow wat doe je het super! Succes met de laatste weken. Weet uit ervaring hoe moeilijk het is om heel rustig aan te doen terwijl je je goed voelt (en misschien ook wel nesteldrang hebt), maar echt het is zo belangrijk voor die jongens in je buik. Idd lekker series kijken, forummen, desnoods online shoppen etc.
Super dat je thuis bent! En indd lekker filmpjes en series kijken. .deed ik ook nog even 4 weken laten zitten