Gaat goed! Straks voor controle terug naar het zh. Rustig aan dlen voor die tijd, zodat m'n bloeddruk laag blijft. Baby 1 ligt van links naar rechts in mijn bekken naar m'n rug te kijken. Baby nr 2 ligt in stuit aan de rechterkant van mijn buik en zit als het ware met zijn billen op de rug van zijn broer beneden. Baby 3 ligt hetzelfde als baby 2, maar dan met zijn billen op baby 1 zijn hoofd. 2 En 3 liggen met de hoofdjes bij elkaar omgeveer ter hoogte van mijn navel. Zo liggen ze al weken, volgens mij zelfs al vanaf de 20 weken echo.
Al bijna 31 weken! Top zeg! Ik ben echt verslaaaafd aan Pretty Little Liars. Helaas moeten we nu tot december wachten tot de volgende te downloaden is (Boommm heb jij die van deze week al gezien? Wil niet wachtennnn tot december!) En sinds vorige week Under The Dome. Eerste 4 afleveringen dacht ik wtf, maar toen kwamen we in het verhaal en nu zijn we al zo ver als dat ze in Amerika zijn haha!
Haha en dan te bedenken dat baby nr 1 wel de grootste baby is! Die flinkerd werd vorige week (beentje was alleen niet gemeten) al rond de 2000 gram geschat (met beentje erbij denkt ze 1800), krijg daarom ook een GUO volgende week. Dus baby nr 1 red zich wel. Hij ligt al vanaf de eerste echo altijd dwars (letterlijk en figuurlijk). Pretty little liars komt hier zo vaak voorbij dat ik die wel moet kijken volgens mij..
Probeer tvshow7 eu eens?? Die uploaden gelijk na uitzend in america. Alleen ff een pop up beschermertje kan geen kwaad
Ja het schiet op! Had nooit durven denken dat ik rond dit termijn nog lekker thuis zou zitten en zeker niet na mijn zh opnames. We broeden gewoon lekker door tot de 34 weken. Die 3 weken moeten ook nog wel lukken.. Hoop ik.
Ik lees geregeld even mee hier Wat heerlijk dat je nu weer thuis bent. Hopelijk blijven ze nog heerlijk 3 weekjes zitten bij je. Succes met de laatste loodjes op de bank
Dank jullie! Komt helemaal goed! Gisteren even controle gehad en m'n bloeddruk was nu mooi! Kreeg conplimenten over hoe goed ik het doe en hoe knap het is dat ik er nog zo bij loop.. Doet een mens goed.
Wel meegelezen, maar even niet geschreven. Wat fijn dat je bloeddruk goed was en idd wat doe je het ontzettend knap! Hoop dat de kleintjes nog veilig bij je door mogen groeien!