Niet 1, niet 2, maar 3 wondertjes!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Natasjee, 7 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JMay

JMay VIP lid

22 feb 2014
    6.685
    0
    36
    NH
    echt super !

(lees altijd mee haha )

2. Natasjee

Natasjee Fanatiek lid

13 dec 2013
    3.357
    678
    113
    Vrouw
    Haarlem
    Ik zorg gewoon dat alles nu stabiel blijft. :D

Morgen alweer 31 weken! Ben benieuwd wanneer ze zich aanmelden. Ik hoop natuurlijk nog even niet, maar ben wel benieuwd hoelang we het nog volhouden.

3. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Spannend!!!💙💙💙

4. Natasjee

Natasjee Fanatiek lid

13 dec 2013
    3.357
    678
    113
    Vrouw
    Haarlem
    Je bent bevallen!!! Gefeliciteerd! Is alles goed gegaan?

5. chimpie

chimpie Actief lid

5 feb 2012
    455
    0
    0
    Geestelijk gehandicapten zorg
    Hoi natasjee

Wauw 3 wondertjes, wat mooi en spannend! Ik ga niet meepraten, maar las een stukje en vroeg me af of je al kletsmaatjes had gevonden die ook zwanger zijn of waren van drie wondertjes? Onze lieve overburen zijn half jaar terug ook bevallen van 3 wondertjes, ook zij waren erg verrast toen er ineens 3 hartjes klopten......
    Gr Chimpie

6. Natasjee

Natasjee Fanatiek lid

13 dec 2013
    3.357
    678
    113
    Vrouw
    Haarlem
    Hoi chimpie,

Ik zit in een groep op FB speciaal voor drie -en vierlingmoeders/zwangeren. Grote kans dat je overburen daar ook lid van zijn dus! Is best een grote en gezellige groep!

Gr

7. chimpie

chimpie Actief lid

5 feb 2012
    455
    0
    0
    Geestelijk gehandicapten zorg
    Ja eigenlijk ook een domme vraag of je al iemand hebt gevonden:) hihi

Is ook zo bijzonder lijkt me.

Fijn dat in groep zit, hoop niet in deze topic, valt m'n dit keer stille MMM nu door de mand denk ik ;)

Heel veel geluk en genot gewenst

Groetjes

8. Demino

Demino Fanatiek lid

8 okt 2013
    2.778
    287
    83
    Woaaahhh ik ben een te enthousiaste stille meelezer denk ik!
    Heb vannacht gedroomd dat ze er opeens achter kwamen dat er niet 1, maar 7 jongetjes in mijn buik zaten! 7!!!!! Geen idee waarom dat getal haha..
    Ik had hier echt m'n verhaal gepost en het kwam wel een beetje overeen met wat jij allemaal schrijft.. Dat ik hoopte dat er nog een meisje bij zou zitten, maar dat ik eigenlijk ook helemaal gelukkig was met 7 jongens.. En de namen dan? En de auto? En het HUIS?
    Ik was wel goed overstuur trouwens, dat klopt dan weer niet met jou.. Maar jeetje, wat een droom! Ik zei trouwens ook echt nog: 'Ja, maar hoe kan het dan dat ik nog niet eens de helft zo dik ben als degene die een drieling verwacht, op het forum? :$
    Kon het niet laten om het even met je te delen, hahaha..

9. Natasjee

Natasjee Fanatiek lid

13 dec 2013
    3.357
    678
    113
    Vrouw
    Haarlem
    Haha, chimpie, aan je naam is vast niet te lezen dat jij het bent toch? ;) En je hebt geen handtekening dus ook daar niks te lezen over de MMM en er zijn vast nof meer mensen met overburen die een drieling hebben van ongeveer een half jaar oud! :p

Hahahaha Poppetje!! Gelukkig waren die 7 jongens maar een droom! :D Dat is wel een beetje teveel van het goede he haha. Stom kan je dromen dan he en dan ook nog over iemand van het forum.. Leuk!!! :p

10. mamavanrosalie

8 apr 2014
    99
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meid! Ik heb de afgelopen dagen dit topic helemáál gelezen en wil toch even zeggen dat ik het onwijs knap vind hoe je dit allemaal doet!! Je komt altijd zo positief over:)

Heel veel succes met de laatste loodjes! Hopelijk blijven de jongens nog lekker even zitten tot de 34ste week;)

Ik blijf dit topic volgen.. Ben heel benieuwd wanneer ze komen:p

11. kimmiej89

kimmiej89 Fanatiek lid

16 jan 2014
    4.685
    0
    36
    Whaha wat een droom!!!! Snap dat je overstuur was in je droom!!

12. Adriana85

Adriana85 VIP lid

20 okt 2010
    6.081
    25
    48
    Natasjee, nog drie weekjes tot streefdatum! Dat moet lukken toch?
    Wat komt het al dichtbij! Nog eventjes volhouden, kom op :)

13. Natasjee

Natasjee Fanatiek lid

13 dec 2013
    3.357
    678
    113
    Vrouw
    Haarlem
    We gaan er gewoon voor! :) 31 Weken alweer vandaag. De weken vliegen voorbij zeg!

Pas geleden grote maten shirtjes gekocht, gewoon basic shirtjes en m'n buik komt er alweer onderuit. Positiekleding past ook bijna niet meer en de maten groter zijn me veel te groot bij mijn bovenlichaam, dan kan ik de hals onder mijn borsten trekken zeg maar. Ook gaat ie enorm hangen. Begin nu toch wel lasy van de grootte ervan te krijgen. :p

14. Boommm

Boommm Niet meer actief

En van die basic jurkjes met spaghettibandjes? Die dan als shirtje aandoen?
    Verkopen ze vaan bij the Sting (iets van 8 euro geloof ik) en misschien ook bij de H&M.

Deze bedoel ik. Die zouden toch wel over je buik heen moeten komen?:)

15. Pleak

Pleak Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.620
    218
    63
    zuid-holland
    Ik was dan niet zwanger van een drieling, maar had bij mijn eerste zwangerschap echt een heel grote buik. (had erg veel vruchtwater) Op een gegeven ogenblik zat positie kleding ook niet meer goed; broeken paste ik niet meer en shirtjes klommen omhoog.
    Mijn man is een stuk groter als dat ik ben, ik trok shirts van hem aan, dat ging nog best goed. En daaronder een legging. Totaal niet charmant, maar zat wel het lekkerst ;) missch heb je er iets aan?
    Heb je recent nog een buikfoto gemaakt? Ben zo benieuwd hoe groot je buik nu is :)

Ik lees ook nog steeds vol enthousiasme mee hoor! Ben elke keer zo benieuwd hoe het met jou en je 3 kleintjes gaat!

16. Natasjee

Natasjee Fanatiek lid

13 dec 2013
    3.357
    678
    113
    Vrouw
    Haarlem
    Boommm, thnx voor de tip! Merk ner dat de basic shirtjes wel nog goed zitten in XL, alleen de hempjes zijn te kort. :D Koop zr altijd vij de Vero Moda

Pleak, dat zou idd ook nog een idee kunnen zijn, maar mijn vriend draagt altijd gewone t shirts dus niet van die wat strakkere dus dat is nog minder charmant denk ik haha.
    Heb van de week een foto in het buikfoto topic geplaatst.. Zal even kijken of ik hem hier kan plaatsen, geloof dat het geheugen een beetke vol zit hier wat betreft mijn foto's plaatsen

17. Natasjee

Natasjee Fanatiek lid

13 dec 2013
    3.357
    678
    113
    Vrouw
    Haarlem
    Geloof dat deze van dinsdag ofzo is.

18. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.810
    4.446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    1 woord: WOW!!! :D :D :D

19. Boommm

Boommm Niet meer actief

Waaaauw wat een prachtige buik heb je toch!

20. Natasjee

Natasjee Fanatiek lid

13 dec 2013
    3.357
    678
    113
    Vrouw
    Haarlem
    Dank jullie wel!

Maartje, gefeliciteerd met je zwangerschap van de tweeling! Hoe ver ben je nu? Verlangen naar een 2e kindje.. Krijg je er mooi een 3e kindje bij! :D

Deel Deze Pagina