Vervelend! Hopelijk is het inderdaad een blaasontsteking en kan je je jongens nog even bij je houden! Sterkte!
ik ben benieuwd hoe het nu is.?...en dat ze nog even binnen blijven...je zal nu wel goed gecheckt worden en dat duurd wel ff sterkte!!
Klinkt als voorweeen.kunnen ok lang aan houden. Of idd een blaas ontsteking. Succes. En hopelijk kunnen je mannen nog even blijven zitten
Even een update tussen de uitslagen door. Bmm is stuk verkort naar 2.5 cm dus kan toch wel duiden op een aankomendr bevalling. Net slijm weggehaald bij m'n baarmoeder en volgens mij wilt ze zo zelf ook nog even voelen van binnen. Buikpijn is aanhoudend, zakt soms een beetje weg om vervolgens weer heftig terug te komen. Wel ook urine ingeleverd voor blaasontsteking. Hopelijk blijven ze in ieder geval nog tot en met zondag zitten! Oh, krijg uitslagen na mijn echo.
Heel spannend, hoop ook voor je dat ze in iedergeval tot zondag mogen blijven zitten. 32 weken zou mooi zijn. Succes!
Ik lees veel mee,maar reageer eigenlijk nooit. Vind het zo bijzonder! Hopelijk valt het mee en blijven ze in elk geval tot zondag zitten. Ben erg benieuwd wat er straks uit komt!