Ik ben weer thuis! Ik mocht kiezen blijven of naar huis en dan zodra er ook maar iets is of verandering qua buikpijn ofzo dan moet ik bellen en komen. Slijm wat ze hebben afgenomen wat van de vliezen komt is goed gelukkig, geen blaasontsteking dus alleen een verkorte baarmoedermond waar de buikpijn vandaan komt weten ze niet, waarschijnlijk door de kindjes die druk bewegen en mijn baarmoeder prikkelen, waardoor ik buikpijn krijg. Niks wijst er in ieder geval.op dat ze gaan komen, nog niet tenminste. Ze zegt het is nu niet zo, maar kan best zijn dat je lichaam er toch al wel wat mee bezig is. Maandag weer terug voor controle vanwege de bmm. Kindjes groeien goed. Heb vandaag een uitgebreide echo gehad en er is helemaal niks mis met baby nr 1 en hij groeit ook niet meer ver voor zijn broertjes! Ze zijn nu rond de 2192, 2077 en 2213 gram geschat! Hopelijk blijven ze nog 2.5 week zitten, maar mochten ze eerder komen dan zou dat met dit gewicht nog best kunnen ook!
Ik zou rechten aan RTL gaan verkopen hahaha, spannende soap zo Ik hoop met je mee dat de baby's nog even blijven zitten! Vind het superstoer om te lezen hoe je ermee omgaat!
Wat goed dat de mannen zo goed groeien. Echte mama power En fijn dat je voor nu weer even thuis bent en hopelijk nog een aantal weken mag blijven. Je doet het super
Jeetje het word nu wel spannend bij jullie!! Lees elke keer mee Hoop dat ze nog even blijven zitten.. Ze groeien goed zeg!
Jeetje Natasjee, wat spannend allemaal. Hoop dat je t nog een beetje vol kunt houden.. Nog eventjes... wat gaat dat toch snel hè?
Jeetje wat een prachtige gewichten zeg! Wat ik mij zat af te vragen, die jongens vragen zoveel van je, heb je over de hele dag niet berehonger?? Haha!
Wauw, jullie maken het spannend nu hihi.. Hopelijk mogen ze nog een tijdje blijven zitten zonder al te veel ellende.. Je bent al zo ver nu meid! Mochten ze komen met deze gewichten zitten ze volgens mij idd niet verkeerd
Wow wat een super mooie gewichten zeg en dat voor een 3ling! Hopelijk blijven ze nog even zitten. Kan idd dat het gewoon te zwaar word voor je baarmoeder en je daarom last krijgt.
Ik vind het ook hele mooie gewichten... Hoor wel eens van lichtere tweelingen. Ik hoop dat je t nog een paar dagen volhoudt meis! Rlt zal duidelijk niet lang meer duren nou.
Super goed nieuws! Geniet nog maar even fijn met die mannetjes in je buik.. En wat een prachtig gewicht hebben de jongens!! Wauw! ik ben geboren met 39 weken en ik woog 2275 en was 46 cm.. Succes met de laatste loodjes!! xxx
Zijn idd echt prachtige gewichten! Als ze zo doorgroeien en ik loop toch door tot 37 weken dan passen ze hun maatje 44 straks niet eens! Pff, moet er niet aan denken tot de 37 weken door te lopen haha, maar het zou mogen! Ik heb helemaal geen extra honger, ik eet nog steeds hetzelfde als voor mijn zwangerschap gelukkig! Het is dat ik wat ben opgezet door al het vocht, maar verder zit het alleen aan mijn buik! Ben nu 30 kilo aangekomen en dat valt me nog heel erg mee als ik naar het vocht kijk, kindjes van meer dan 6 kilo totaal in mijn buik en dan nog wat de placenta's enz wegen! Verder kan ik gelukkig alles nog zelf, alleen merk ik dat ik pijn in mijn lies krijg als ik teveel loop. Ik heb mijn buikpijn trouwens ingewisdeld voor verkoudheid en keelpijn! Maargeod, dat heerst hier dan ook.