Ah bah! Hier heerst het ook. Hou die jongens nog maar even binnen dan. Eerst maar even wat fit worden. Maar die 32 weken komt toch wel dichtbij nu!
Fijn dat de buikpijn weg is. Wordt nu wel spannend. Hopelijk ben je ook snel Vd verkoudheid af! En zoals de anderen ook hebben gezegd: wat een supergewichten zeg! Mochten de kleinste maatjes nu niet passen, dan mag je ze vaak wel ruilen voor grotere maat (en denk dat er in jouw geval helemaal niet moeilijk over wordt gedaan). Bij de preNatal hier zijn ze iig niet zo moeilijk (of heb je alles al gewassen?).
Heb de kleertjes idd al gewassen! Heb alleen rompers in die maat en anders geef ik ze weg of verkoop ik ze weer.. Zo groot zullen ze vast niet zijn. Zo even wat in huis halen voor de verkoudheid en dan is het hopelijk snel weer over! M'n keel valt wel mee, was alleen toen ik wakker werd.. Hopelijk zet dat niet door.
Fijn dat ze nog lekker even willen blijven zitten. En echt heel mooi gewicht voor de kleintjes. Hier eerste dochter 2500 gram met 38 weken en maat 44. Beterschap met de verkoudheid. Nog ff volhouden
Wauw Natasjee, wat een flinke kereltjes al voor dat termijn! Ik ben inmiddels bevallen met 40,1 weken van een klein meisje, ze was maar 2390 gram! Ze past nu net niet meer in maatje 44 en weegt nu al 3010 gram! Dus ik denk toch wel als de jongens niet lang meer blijven zitten dat ze makkelijk in maatje 44 gaan passen! Helemaal niet overbodig hoor Succes met de laatste loodjes zo benieuwd naar de verhalen straks!
Fijn dat je weer thuis bent, succes met de verkoudheid. Je mannetjes zijn echt op een mooi gewicht!! Ik ben met 38 weken geboren en woog 1610 gram. Alles is goed gekomen, alleen in het begin poppekleertjes aan omdat er toen nog geen maat 44 was 😃 Veel succes en hou ze nog maar lekker even bij je!
Thnx voor de tips en reacties! En wat een verschil dan qua gewichten he! De kinderwagen is binnen!! Ik kom er net bovenuit met m'n hoofd, echt erg haha. Hij is wel heel mooi!
Gaaf!!! Je gaat je straks nog als een bn-er voelen...iedereen wil in de bakjes kijken . Alles wat je wilt doen , heb je meer tijd voor nodig....
Hier ga je veel bekijks mee hebben!! Hahahaha Gaaaaaaf!! *liever jij als ik* Ik deed het in "etappes" hahaha
Gave kinderwagen! Ik wilde laatst al vragen welke wagen je zou nemen, ik vond dat er in tweeling wagens al zo weinig keuze was!
Oh, Natasjee, wat een mooie wagen, zeg! Ziet er heel chique uit! Misschien een stomme vraag, maar waar heb je die gevonden? In winkels zie je eigenlijk maximaal tweeling-kinderwagens. Kun je het je al een beetje voorstellen dat daar straks je 3 mannetjes in zullen liggen?