Niet 1, niet 2, maar 3 wondertjes!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Natasjee, 7 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Natasjee

Natasjee Fanatiek lid

13 dec 2013
    3.357
    678
    113
    Vrouw
    Haarlem
    Gaaf is ie zeker, maar het is echt net een attractie! :D Als ik erachter sta dan komt net mijn hoofd er bovenuit haha.
    De bakker zit hier 10 meter verderop, maar denk dat ik wel even onderweg ben idd. Wordt nu met m'n buik al meerdere malen per dag aangesproken dus laat staan met die wagen, haha.
    Het is gelukkig niet zo een gek lelijk ding!

De enige winkel in NL die hem verkoopt is ehouse in Apeldoorn als il het goed heb!

Ben benieuwd hoe dat straks buiten gaat, ik hou m'n hart vast. Volgens mij doe ik overal echt uren over.

2. mams1

mams1 Fanatiek lid

16 okt 2013
    3.121
    800
    113
    Ik wist niet eens dat ze dat zo hadden haha

Commentaar krijg je toch wel 1 of 3 baby's ;)

Het is bijna zondag! Mooie mijlpaal die ga je wel halen hoor

3. Boommm

Boommm Niet meer actief

Wauw. Wist niet eens dat ze drielingwagens hadden. Wat een mooi ding!

4. Natasjee

Natasjee Fanatiek lid

13 dec 2013
    3.357
    678
    113
    Vrouw
    Haarlem
    Volgens mij is dit ook wel 1 van de nieuwere en zeker luxere versies. Ik kan er ook een tweeling of eenling wagen van maken! :) Echt ideaal!

Ja bijna zondag, woehoeeee! En dan zouden ze ter wereld mogen komen. Moet zeggen dat nu de wagen er is, ze van mij ook wel mogen komen haha het kriebelt behoorlijk! Voor de beebs natuurlijk beter om toch nog wat langer te blijven zitten.

5. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Wat geweldig dat je die wagen ook kan terugbouwen naar 1 of 2. Handig als je ze niet allemaal mee hoeft te nemen.
    Wat een prachtige gewichten hebben je jongens al. Hopelijk blijven ze nog even bij je. Heb je ook iets van longrijping ofzo gehad?

6. Natasjee

Natasjee Fanatiek lid

13 dec 2013
    3.357
    678
    113
    Vrouw
    Haarlem
    Nee, dat is niet nodig geweest nog, omdat er buiten mijn verkorte bmm niks erop wijst dat de kleintjes zich snel zullen melden, gelukkig! Mijn bmm was net op de grens van 2.5, was ie korter dan had ik moeten blijven. Ik duim dus dat ie maandag bij de controle niet korter is geworden! Normaal was mijn bmm behoorlijk lang en zeker voor iemand met een meerling dus ze maakten zich wel heel even zorgen, omdat ie nu dus een stuk verkort was. Bem benieuwd maandag. :D Aan de ene kant kan ik echt niet meer wachten, maar aan de andere kant vind ik het ook doodeng en mag het nog heel lang duren.

7. Baukje1985

Baukje1985 Fanatiek lid

26 jul 2010
    2.732
    44
    48
    Mooie wagen! En tsja als ze nu komen, kunnen ze voorlopig ook nog niet in de wagen, dus laat ze dan nog maar even zitten :D

8. Rxy88

Rxy88 Actief lid

7 jan 2014
    324
    0
    0
    Gave wagen! En wat mag jij trots zijn op je lijf en jezelf dat je dit kan.
    3 kindjes dragen en dat de kindjes het zo goed doen bij je😊!!
    En al bijna 32 weken zwanger wauw! Jouw lijf is ervoor gemaakt😉..

9. Child

Child Fanatiek lid

6 sep 2011
    2.782
    216
    63
    De kinderwagen moet ook omgebouwd kunnen worden naar 2 want anders zit jij met je draagdoek over:D (je staat aardig op winst;))

10. Ang88

Ang88 Actief lid

24 feb 2014
    182
    0
    16
    Ik werk als spoedeisende hulp verpleegkundige
    NULL
    :D Dit is ook een idee mochten ze erg veel op elkaar lijken!!!

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      16,5 KB
      Weergaven:
      46
  11. tiepmiep

tiepmiep Bekend lid

10 mei 2011
    956
    11
    18
    R,dam
    Hahahahahha ja dat is ook nog een optie hopelijk worden de jongens met een hoop haar geboren :))

12. Natasjee

Natasjee Fanatiek lid

13 dec 2013
    3.357
    678
    113
    Vrouw
    Haarlem
    Ben ook zeker trots! Had in het begin echt niet gedacht dat ik zo een fijne zwangerschap zou hebben, maar dat valt 100% mee. En het valt me nog steeds mee, ondanks mijn zh opnames (die eigenlijk voor niks waren), geniet ik nog steeds van het zwanger zijn, ookal kan ik nog moeilijk lopen met al dat vocht in mijn voeten en benen. :p Als dat alles is!

Die draagdoek ga ik wel winnen denk ik ja! :D Zou volgens mij wel knap zijn als een ander mij nu nog inhaalt. Gun het een ander van harte, maar het wordt laatig voor ze, hihi.

Hahahaha Ang88!! Dat is ook nog een idee ja! :D :D

13. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant

Whaha:D

14. L0veErin

L0veErin Actief lid

8 aug 2013
    165
    0
    0
    Ohhh spannend nu!!!! Alvast heel veel Succes mochten ze komen :D : D
    mag je trouwens natuurlijk bevallen?

15. NiHeJa

NiHeJa Bekend lid

30 jun 2014
    845
    85
    28
    Wauw Natasjee,
    Superfantastisch dat je elke dag weer een stapje verder komt. Morgen zit je al op 32 weken. Ik vind het heel knap. Al verwacht ik niet dat ze nog héél lang blijven zitten, ik duim elke keer met je mee dat ze weer een weekje verder komen. Is voor hun wel het beste.
    Supertof die kinderwagen. Eigenlijk is het wel knap he, dat ze dat kunnen maken. Ze hoeven je straat niet meteen breder te maken en toch kan je 3 kindjes tegelijk meenemen. Ook nog eens in een normaal design. Wat dat betreft zou ie niet op moeten vallen, maarjah 3 bakjes.. dat blijft vreemd hihi.

Ik wens je echt nog superveel succes toe de komende weken. Ik hoop dat ze iig nog een tijdje blijven zitten. Vind je 18 september een mooie geboortedatum?? dan ben jij bijna 34 weken, moet kunnen toch? :p

16. Babystew

Babystew Niet meer actief

Wat gaaf die kinderwagen zo zeg! Jeetje.
    Heel veel succes nog met de laatste loodjes..

17. Natasjee

Natasjee Fanatiek lid

13 dec 2013
    3.357
    678
    113
    Vrouw
    Haarlem
    Dank je L0veErin! Natuurlijk bevallen mag normaal gesproken wel, maar ik niet. De onderste baby ligt dwarss onderin en moet zich dan in hele rare bochten wringen, wilt hij door de uitgang kunnen en de andere 2 liggen in stuit. Had zelf sowieso voor een keizersnede gekozen, ookal zouden ze goed liggen.

NiHeJa, toevallig heb ik zelf 18 september in mijn hoofd dat ik dan ga bevallen! Waarom die datum? :p Vind het een prima datum hoor, hihi! Alleen de meeste mensen om mij heen denken dat ik de komende week ga bevallen. Ben benieuwd! Het is zeker knap hoe ze het maken zo een wagen! Hij is alleen wel hoog, haha.Kindjes moeten geen hoogtevrees hebben als ze in de buggy zitten straks. :D

Dank je wel babystew!

18. Natasjee

Natasjee Fanatiek lid

13 dec 2013
    3.357
    678
    113
    Vrouw
    Haarlem
    En morgen een dikke vette mijlpaal behaald! :D :D

19. tiepmiep

tiepmiep Bekend lid

10 mei 2011
    956
    11
    18
    R,dam
    Zo echt wel !!

20. Lasas

Lasas Bekend lid

20 aug 2013
    993
    30
    28
    Morgen 32 weken, echt super knap!! Wat een mijlpaal!

Deel Deze Pagina