Wauw Een 3-ling, hoe bijzonder! Maar ik geloof dat ik het liever in 3x doe Hoe was de controle vandaag?
Wat lief zeg al jullie reacties! Op de echo vandaag zag alles er weer goed uit, ze waren alle 3 lekker druk. Zoals iemand hier al zei, kwamen ze idd met het voorstel om er 1 weg te kunnen laten halen, maar dat adviseerde ze ons absoluut niet, want dat brengt risico's met zich mee voor de 2 andere. Ze zei gelijk al van ik weet nu al dat jullie dat niet gaan doen aan hoe jullie binnen kwamen (zeiden gelijk dat we er super blij mee zijn). Als ik het lichamelijk vol hou en het goed gaat met de kleintjes, worden ze tussen week 32 en 34 gehaald door middel van een keizersnede, dit zal dan begin september zijn. Ze adviseerde me ook om alvast met de werkgever te gaan praten, omdat ik waarschijnlijk vanaf de 20 weken nog maar halve dagen kan werken of helemaal niet. Natuurlijk ligt dit aan hoe het lichamelijk gaat en tot nu toe gaat het super goed dus ik verwacht niet dat dat dan anders zal zijn, al is dat weer 10 weken verder. Ik moet nu elke 3 weken terugkomen voor een echo en controle. Als ik 13 weken ben, 16 weken en 19,5 week en daarna elke 2 weken. Ik vind het ineens echt super spannend, want ik begin me nu te realiseren dat ik over 4,5 maand dus al moeder ben van ineens 3 baby's!
Wat fijn dat het gesprek zo goed ging! 4,5 maand is snel!! Maar wel echt heel leuk natas, jeetje wat een wonder is dit.. Ik blijf je volgen hoor vind het zo leuk!
4,5 maand is zeker snel! En een wonder is het zeker. Ben maandag en dinsdag bijna overal hier in Haarlem het gesprek van de dag geweest, haha. Vind het echt super leuk alle reacties van alle mensen. Zo zitten we in een clubje met meiden die net bezig zijn om zwanger te worden en zo krijg ik ineens 3 beebs! Bizar he? Vraag me elke keer af hoe ik het voor elkaar krijg.. En dan reageren de mensen steeds dat ik het gewoon aan kan en dat ik daarom niet ziek ben en het ons gegund is. Doet me ook wel weer goed!
Ten eerste gefeliciteerd Waarom zeggen ze nu al dat ze de kindjes tussen 32/34 weken gaan halen? Als de zwangerschap lekker gaat en zelf heb je ook geen medische bijzonderheden kun je de zwangerschap toch zolang mogelijk uitlopen?
Gefeliciteerd. Wat prachtig! 3 wonders, hoe bijzonder Fijn dat alles tot nu toe zo goed loopt. Ik ga je volgen...
Idd, bij mijn nicht was de hoop om 32w te halen. En toen ze dat eenmaal gehaald had, was het gewoon van week tot week bekijken hoe het ging. Op 36w zijn ze dan uiteindelijk gehaald omdat ze het niet meer trok.
Ja echt bizar! Maar ik ben ervan overtuigd dat als zoiets op een natuurlijke manier gebeurt (en dus niet via ivf en dat soort dingen) dat het dan echt zo heeft moeten zijn. De natuur trekt haar eigen plan en bij jou zijn dat drie 'plannen' Ben je al wel een beetje van de schrik bekomen? Ik zou idd zeker proberen iets te regelen met de grote merken voor luiers etc.. En hoe zit t met jullie huis, hebben jullie genoeg plek of zullen jullie moeten verhuizen? Dit zijn waarschijnlijk maar 2 van de 736374 dingen die door je hoofd schieten haha maar ben zo nieuwsgierig
Wauw! Een drieling! Dat is echt geweldig! Ben je op een natuurlijke wijze zwanger geworden? Want dan is de kans op een drieling al helemaal klein! Ik vind het echt heel erg leuk! Veel geluk toegewenst!
Thnx! Om eerlijk te zijn dacht ik dat dat vrij normaal was dus heb daar niet om gevraagd, zal dat eens vragen bij het volgende gesprek! Had op internet ook gelezen dat de gemiddelde zwangerschap bij een drieling 33 weken is dus ging er vanuit dat het normaal is dat ze rond die periode gehaald worden.