wauw super je wandelwagen zeg!! heel mooi gemaakt.. nog eventjes en dan liggen jullie mannetjes daar lekker in! morgen 32 weken, super knap dat je dat gehaald hebt (bijna dan ) zoals ik t lees doe je het ook super goed!! respect
18 sept is de trouwdag van mn ouders verder heb ik geen bijzondere dagen de komende tijd Zo onthou ik het nog vet lang haha. die kleintjes krijgen zo juist geen hoogtevrees. Je leert ze van jongs af aan al op grote hoogte leven
Wauw gave wagen zeg..!!! echt mooi.. En wat een mooie mijlpaal 32 weken.. Had hier altijd 17 september in mijn hoofd, geen idee waarom.. We zullen zien..
WOW 32 weken alweer! Wat fijn. Ben een stille meelezer, van het eerste uur (lees bijna dagelijks je voortgang) maar wilde nu toch ook eens een berichtje plaatsen. Heb echt bewondering voor je hoe positief je alles benadert ... Ik was toch echt wel meer een zeurkous met de zwangerschap van mijn zoontje
Trots op jou natas! Ik begin nu al te zweten tijdens het stofzuigen en traplopen en ben amper op de helft, diep respect voor jou en je beebs!
Thnx allemaal! Yeah, wat een mijlpaal hebben we weer behaald! Trots op de baby's en natuurlijk op mezelf! Begin het eerlijk gezegd nu wel een beetje zat te worden en dan meer door al het vocht wat ik vasthoud in mijn benen. Het beperkt me heel erg in het lopen. Mijn onderbenen zijn net zo dik als mijn bovenbenen en m'n knieën zie je niet meer, het doet zo een pijn. Elke nacht/ochtend weer die buikpijn, maar verder mag ik niet klagen. Morgen controle zh, ben benieuwd hoe het met mijn bmm zit.
val er midden in, maar wat geweldig een drieling en wat knap van je dat je zo geniet van de zwangerschap, wat ben ik benieuwd hoe het daarna gaat! Succes!
32 weken !! Waauw wat goed, gefeliciteerd! Nog eventjes meis, dan heb je drie prachtige kereltjes in je armen.
Wauw, heel bijzonder die kinderwagen. Had eerlijk gezegd nog nooit zo een gezien haha. Jij zult zeker op gaan vallen... Hihi!!! Nou meid, geniet lekker nu het nog kan. Op die 32 weken mag je weer trots zijn!
Gefeliciteerd met deze grote mijlpaal! Elke dag erbij is vanaf nu mooi meegenomen maar wel heel fijn dat je zover hebt kunnen komen. En die kinderwagen is wel heel gaaf