32 weken, super knap!! Als je ineens zoveel vocht gaat vasthouden zou ik wel ff bellen natas. Dan kunnen zij beslissen of het tot morgen kan wachten of niet. Hebben ze toen ook gezegd toch plotseling veel vocht vasthouden is bellen.
Ja klopt dat hebben ze wel gezegd, maar heb het echt alleen in m'n voeten en benen. M'n handen vallen mee en in m'n gezicht helemaal niks.. Ik had nog wel beloofd dat ik zou bellen als er iets verandering was met wat dan ook, want anders had ik woensdag moeten blijven. Mja, heb verder helemaal nergens last van echt alleen dat vocht..
Ik snap je zeker en het zal waarschijnlijk niks zijn, maar ik zou hun die conclusie laten trekken meis. Je hebt 3 hele kostbare wondertjes in je buik.
Zou t gewoon laten checken hoor zekerheid voor alles..vocht vasthouden is ook symptoom van zwangerschapsvergiftiging nl.
Dank jullie wel! Heb toch eigenwijs niet gebeld.. Komt vast goed zometeen. Zh tas gaat voor de zekerheid maar weer mee, maar hopelijk is mijn bmm gewoon goed en zegt het vocht verder ook niks.
Hopelijk is het niets inderdaad! Ik had ook gebeld hihi... maar ja ik ben zo iemand die vanalles gelijk in t hoofd halt dus liever 1 keer te vaak dan 1 keer te weinig belt!!!! nou Succes meid!!
Natasja, wat fijn dat het (relatief) goed met je gaat! de pijn van het vocht herken ik helaas, maar al te goed. Alsof je huid scheurt. Is je bloeddruk nog in orde? ik denk dat het langzaam tijd wordt dat je baby's geboren gaan worden, al hoop ik voor je dat ze nog even een week of misschien wel 2 blijven zitten. Krijg je een spuit om de longen te laten rijpen? of heb je die al gehad inmiddels? Over bevallen, haha, met een tweeling zou ik, mits ze goed lagen wel natuurlijk willen bevallen, maar met 3, hmmm, dat is wel even andere koek hoor. En ach, als die ene toch dwars ligt, mijn dochter lag ook dwars en was daarna goed gaan liggen, maar dan als sterrekijker, en ze is nog steeds vaak een dwarsligger, letterlijk en figuurlijk hihi. Sterkte! hopelijk is alles lichamelijk in orde met je. En gave wagen!