Heb geen longrijpers gehad nee, maar heb verder ook geen last van weeën of iets dus het is niet nodig. Ze hebben mijn bmm niet gemeten, dat wilde ze niet, omdat ik geen weeën heb. Ik weet niet of ze dit door middel van inwendige onderzoeken op kunnen wekken ofzo, dat ze het daarom niet wilde? Vanochtend had ik hoofdpijn en was wat misselijk en dat in combinatie met het vele vocht, wilde ze mijn urine weer opvangen en met een dipstick nakijken. Ik gaf toen gelijk aan dat die dipstick steeds aangeeft dat er eiwitten inzitten en ik daardoor al 2x opgenomen heb gelegen voor niks en dat ik dat niet weer wil dus ze zei dat als ie het nu weer aangaf, ze niet gelijk van het ergste uitgaan. Natuurlijk gaf deze test weer aan dat er eiwitten in mijn urine zitten dus moest ik daarna nog een keer urine opvangen en dat is nu in het lab. Als het niet goed is dan word ik gebeld en moet ik terug komen en anders mag ik thuis blijven. Bloeddruk was heel iets verhoogd en daarom moet ik donderdag sowieso weer even terug komen om bloeddruk te meten. Met 2 had ik het ook nog wel natuurlijk willen doen, maar dit word me gewoon teveel en als er 1 toch niet goed ligt dan wordt het alsnog een keizersnede dus dan maar gelijk.
Fijn dat alles goed is Natasjee! Nu nog die bloeddruk een beetje binnen de perken houden en jij kan nog een tijdje door met je jongens! Succes met de laatste loodjes!
Wauw wat fijn! Ze willen ze halen met 34 weken toch? waarom is dat eigenlijk? Stel dat alles gewoon goed is enzo..
Jeej je hebt de 32 weken gehaald! Echt super! Nu hopelijk nog een weekje of misschien wel twee erbij Fijn dat alles goed is.
Fijn meid de 32 wkn gehaald en nog lekker thuis. Op naar de 33! 😃 Fijn dat de eiwitten binnen de norm is. Geniet nog van je laatste dagen/weken.
Thnx allemaal! @ Tweekids, dat zeiden ze in het hele begin idd, dat ze tussen week 32 en week 34 gehaald zouden worden, maar dat is dus helemaal niet zo! Ik mag gewoon lekker doorlopen tot de kindjes en ik het volhouden. Ben eel bang dat ik het lichamelijk niet heel lang meer volhoud. Nouja, niet thuis. Ik woon in een bovenwoning en traplopen gaat sinds een paar dagen niet zo best meer. Door het vocht kan ik mijn voeten en benen maar slecht buigen/bewegen en daarbij voel ik mijn liezen nu ook met lopen. Denk dat als dit zo blijft, ik in het zh ga overleggen of ik eventueel toch opgenomen kan worden. Ik sta er niet om te springen, maar als ik de jongens nog een paar weken bij me wil houden dan is opname denk ik het beste. 'S nachts mijn bed uitkomen is een hele onderneming en dan de trap aflopen nog erger en dat alleen maar door dat stomme vocht.
Goed nieuws dus! Wel echt balen van dat vocht. Opname is dan misschien zo gek nog niet (hoe saai het ook zal zijn).
even inbreken met ongevraagd advies: ik zou toch echt nog even steunkousen gebruiken hoor...kan een hele hoop schelen. Zeker als dat een reden is waarom je het niet meer volhoud zou ik er wel wat aan doen. Succes verder !
Idd steunkousen en evt bekkenband voor je liezen (dat is namelijk ook bekkenpijn) weet er alles van pfff. Maar kan me voorstellen dat die trappen niet handig zijn, misschien nog even uitstellen iedere dag is er 1
Nou, na een nacht goed slapen en eindelijk wat geslonken benen, loop ik weer de trap af alsof er niks aan de hand is. Heb zelfs op mijn rug geslapen vannacht! M'n lichaam houdt me afentoe goed voor de gek, maar dat doet die van ons allemaal denk ik wel. Hou de steunkousen in ieder geval wel in mijn achterhoofd. Waar kan je die halen?