Niet 1, niet 2, maar 3 wondertjes!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Natasjee, 7 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Natasjee

Natasjee Fanatiek lid

13 dec 2013
    3.357
    678
    113
    Vrouw
    Haarlem
    Heb geen longrijpers gehad nee, maar heb verder ook geen last van weeën of iets dus het is niet nodig.

Ze hebben mijn bmm niet gemeten, dat wilde ze niet, omdat ik geen weeën heb. Ik weet niet of ze dit door middel van inwendige onderzoeken op kunnen wekken ofzo, dat ze het daarom niet wilde? Vanochtend had ik hoofdpijn en was wat misselijk en dat in combinatie met het vele vocht, wilde ze mijn urine weer opvangen en met een dipstick nakijken. Ik gaf toen gelijk aan dat die dipstick steeds aangeeft dat er eiwitten inzitten en ik daardoor al 2x opgenomen heb gelegen voor niks en dat ik dat niet weer wil dus ze zei dat als ie het nu weer aangaf, ze niet gelijk van het ergste uitgaan. Natuurlijk gaf deze test weer aan dat er eiwitten in mijn urine zitten dus moest ik daarna nog een keer urine opvangen en dat is nu in het lab. Als het niet goed is dan word ik gebeld en moet ik terug komen en anders mag ik thuis blijven. Bloeddruk was heel iets verhoogd en daarom moet ik donderdag sowieso weer even terug komen om bloeddruk te meten.

Met 2 had ik het ook nog wel natuurlijk willen doen, maar dit word me gewoon teveel en als er 1 toch niet goed ligt dan wordt het alsnog een keizersnede dus dan maar gelijk. :D

2. L0veErin

L0veErin Actief lid

8 aug 2013
    165
    0
    0
    oke... en wanneer hoor je meer vanuit t lab?

3. Natasjee

Natasjee Fanatiek lid

13 dec 2013
    3.357
    678
    113
    Vrouw
    Haarlem
    Geen idee, hoop snel, maar kon wel een tijdje duren zei ze..

4. Noordeling

Noordeling Fanatiek lid

5 aug 2014
    1.268
    127
    63
    O spannend, hopelijk is 't goed!

5. Natasjee

Natasjee Fanatiek lid

13 dec 2013
    3.357
    678
    113
    Vrouw
    Haarlem
    Urine is goed. Wel iets van eiwitten, maar binnen de grenzen. :)

6. twinty

twinty Bekend lid

20 jan 2012
    640
    1
    18
    Jee wat fijn nu op naar de 33 weken

7. Purplebee

Purplebee Actief lid

4 dec 2013
    455
    1
    16
    NULL
    NULL
    Fijn dat alles goed is Natasjee! Nu nog die bloeddruk een beetje binnen de perken houden en jij kan nog een tijdje door met je jongens! :)

Succes met de laatste loodjes!

8. kimmiej89

kimmiej89 Fanatiek lid

16 jan 2014
    4.685
    0
    36
    Aah fijn goed nieuws dus

9. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    fijn!! op naar de 33 weken ;)

10. Pleak

Pleak Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.620
    218
    63
    zuid-holland
    Wauw, ik zit elke keer weer vol bewondering mee te lezen!
    Op naar de 33 weken idd!

11. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Wauw wat fijn! Ze willen ze halen met 34 weken toch? waarom is dat eigenlijk? Stel dat alles gewoon goed is enzo..

12. xElles

xElles VIP lid

24 mei 2013
    9.575
    2.232
    113
    Goed nieuws!!
    Knap hoor, dat je het zo lang volhoudt! Topper.

Succes met de laatste loodjes!

13. Adriana85

Adriana85 VIP lid

20 okt 2010
    6.081
    25
    48
    Jeej je hebt de 32 weken gehaald! Echt super!
    Nu hopelijk nog een weekje of misschien wel twee erbij :D

Fijn dat alles goed is.

14. stefanenlaura

stefanenlaura Fanatiek lid

19 jul 2012
    1.590
    1
    36
    Vrouw
    noord-brabant
    Fijn meid de 32 wkn gehaald en nog lekker thuis. Op naar de 33! 😃
    Fijn dat de eiwitten binnen de norm is.

Geniet nog van je laatste dagen/weken.

15. Noordeling

Noordeling Fanatiek lid

5 aug 2014
    1.268
    127
    63
    O wat fijn zeg, mag je gewoon lekker thuis blijven.

16. Natasjee

Natasjee Fanatiek lid

13 dec 2013
    3.357
    678
    113
    Vrouw
    Haarlem
    Thnx allemaal! :)

@ Tweekids, dat zeiden ze in het hele begin idd, dat ze tussen week 32 en week 34 gehaald zouden worden, maar dat is dus helemaal niet zo! Ik mag gewoon lekker doorlopen tot de kindjes en ik het volhouden.

Ben eel bang dat ik het lichamelijk niet heel lang meer volhoud. Nouja, niet thuis. Ik woon in een bovenwoning en traplopen gaat sinds een paar dagen niet zo best meer. Door het vocht kan ik mijn voeten en benen maar slecht buigen/bewegen en daarbij voel ik mijn liezen nu ook met lopen. Denk dat als dit zo blijft, ik in het zh ga overleggen of ik eventueel toch opgenomen kan worden. Ik sta er niet om te springen, maar als ik de jongens nog een paar weken bij me wil houden dan is opname denk ik het beste. 'S nachts mijn bed uitkomen is een hele onderneming en dan de trap aflopen nog erger en dat alleen maar door dat stomme vocht. :(

17. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Goed nieuws dus!

Wel echt balen van dat vocht. Opname is dan misschien zo gek nog niet (hoe saai het ook zal zijn).

18. Wachtende

Wachtende Fanatiek lid

29 nov 2011
    4.414
    0
    0
    even inbreken met ongevraagd advies: ik zou toch echt nog even steunkousen gebruiken hoor...kan een hele hoop schelen.
    Zeker als dat een reden is waarom je het niet meer volhoud zou ik er wel wat aan doen.

Succes verder !

19. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Idd steunkousen en evt bekkenband voor je liezen (dat is namelijk ook bekkenpijn) weet er alles van pfff.
    Maar kan me voorstellen dat die trappen niet handig zijn, misschien nog even uitstellen iedere dag is er 1 :)

20. Natasjee

Natasjee Fanatiek lid

13 dec 2013
    3.357
    678
    113
    Vrouw
    Haarlem
    Nou, na een nacht goed slapen en eindelijk wat geslonken benen, loop ik weer de trap af alsof er niks aan de hand is. Heb zelfs op mijn rug geslapen vannacht! :$ M'n lichaam houdt me afentoe goed voor de gek, maar dat doet die van ons allemaal denk ik wel. Hou de steunkousen in ieder geval wel in mijn achterhoofd. Waar kan je die halen?

Deel Deze Pagina