Wat goed dat je ze nog bij je draagt! Wat een ziekenhuisopname betreft, ik ben zelf met 28 weken opgenomen en het scheelde niets of mijn jongens waren die avond nog gehaald. Niemand had gedacht dat ze nog tot 32 weken zouden blijven zitten, maar ik ben er zelf van overtuigd dat dat komt omdat ik vier weken verplichte ziekenhuisrust heb gehad. Zelfs als je thuis bent, kan je nooit zoveel rust nemen als in het ziekenhuis. Dus, voor je jongens, laat je opnemen.
Wauw wat een mooie buik. Ik blijf me steeds verbazen over je buik! Super goed hoe lang je het al volhoudt! Succes in het ziekenhuis!
Succes en ik zou dus ook blijven hoor! Die paar weken op een mensen leven is niets en je zou het jezelf nooit vergeten als het mis mocht gaan (ik duim natuurlijk heel hard voor je dat alles goed blijft gaan). Je bent nu al zo ver gekomen voor de jongens! En wauw wat een buik zeg. Respect hoor!
Ik ben benieuwd hoe het in het ziekenhuis was/is. Maar jeetje, wat een buik. Wel heel bijzonder dat er 3 van die kleine wondertjes in zitten!
Wauw, wat een BUIK!! Je ziet eruit alsof je zo voorover zo kunnen vallen haha. Ben benieuwd hoe ik er uit zal komen te zien als mijn zwangerschap goed zal blijven gaan. Al zal ik vast niet zo'n buik krijgen met 'maar' 2 haha. Succes in het ZH. Ik ben benieuwd!!
Succes in het ziekenhuis! Hopelijk valt het allemaal mee, maar zoals al gezegd: de laatste weken in het ziekenhuis is misschien wel het beste voor jou en de jongens. Als je al moeite hebt om 's nachts naar de wc te gaan (traplopen) en in de douche stappen, dan lijkt een ziekenhuisbed met badkamer ernaast zo gek nog niet! Ik blijf je hier graag volgen!
Thnx allemaal! Ik word weer opgenomen. Moest bloedprikken en daaruit kwam dat mijn bloedwaardes gestegen zijn (kan met zwangerschapsvergiftiging te maken hebben) en met mijn iets hoge bloeddruk en aanhoudende hoofdpijn willen ze me toch wel goed in de gaten houden. Misschien maar beter ook.
En Maartje, jij loopt als het goed is tot iets van 38 weken door dus ook jouw buik kan zo groot worden, aangezien jij wat weken langer door zal lopen!
Heel veel sterkte daar in het ziekenhuis! Probeer wat afleiding te zoeken (hier op het forum? ) dan gaat de tijd lekker snel en kan je straks lekker genieten van je 3 kleine ukjes!