Goed dat je gebeld hebt. En misschien is het ziekenhuis dan toch beter. Alle zorg om je heen die je nodig hebt en waarschijnlijk meer rust. Alles voor de jongens! En wauw, wat een mega grote mooie buik! haha!
Wauw wat een buik zeg! Goed dat je het ziekenhuis hebt gebeld, en ook goed aan jezelf en de jongens denken. Echt super dat ze al zo lang bij je zitten. Toevallig zit ik sinds 2 weken op zwanger en fit en daar zit ook iemand bij met een 3-ling in haar buik.Zij is nu 22/23 weken zwanger.
Wat een prachtbuik meid! En wat goed dat je hebt gebeld. Hopelijk blijven ze nog even zitten. Maar wat fijn dat ze ook al zulke mooie gewichten hebben!
Wat n buik!!! Die van mij is iets kleiner haha Fijn hoor, nu opgenomen.... stelt me gerust.. en duurt vast niet heel lang meer dat je er ligt!! Hoe vindt je man t allemaal?
Wauwwww wat een mooie buik!! Je jongens komen zeker nix te kort!! goed dat je gebeld hebt..en nu uit t onderzoek gebleken is dat je waardes verhoogd zijn..dit had ik ook..krijg je medicatie ervoor of nog niet? Hoe is je bloeddruk? Er bestaat een kans dat ze ze alsnog eerder gaan halen nu zeker nu je waardes verhoogd zijn. .dan gaan ze niet langer rekken denk k..althans bij mij niet..werd volgende dag meteen ingeleid..kreeg ook hoofdpijn en misselijkheid. .dus ze waren er bij mij optijd bij gelukkig. Hoe voel je je verder?
M'n vriend vind het ook wel erg spannend. Die had mijn vorige opname al liever dat ik hier zou blijven, maarja ga niet voor jan met de korte achternaam hier liggen. Krijg voor zover ik weet geen medicatie. Misschien krijg ik dat nog, geen idee. Voel me verder ook gewoon goed. Het is verder echt alleen de hoofdpijn en die bloedwaardes dan. Moet zometeen weer 24 uur urine opvangen vanaf 10 uur. Oja en heb natuurlijk wel behootlijk vocht wat ik vasthoud. Verder nergens last van, maar nu met die bloedwaardes die verhoogd zijn zal het denk ik wel echt tegen een zwangerschapsvergiftiging aan zitten, want eerdere keren bloed prikken waren mijn waardes gewoon goed. Ze hebben niks gezegd over eerder halen, tenzij ik me echt ziek ga voelen en dat is nu nog niet het geval gelukkig. Mijn bloeddruk was ietsje hoog, maar niet zorgwekkend nog.
Spannend hoor. Maar ook goed dat ze je nu extra in de gaten houden! probeer maar lekker uit te rusten, voor zover dat lukt. Lig je alleen op een kamer of heb je gezelschap?
Spannend hoor, ik volg je elke dag... Ik hoop dat je de jongens nog even bij je kunt houden. Letterlijk elk uur telt!
Ik heb gezelschap naast me. Vind ik best jammer, haha. Sinds een week of iets langer, snurk ik echt heel erg en dat is voor mijn buurvrouw niet leuk zo 's nachts, haha. En ik draai veel, omdat op mijn zij liggen ook niet al te best meer ligt dus verander constant van zij en het vocht in mijn benen doet pijn waardoor ik ook steeds draai en dat in een heel erg krakend bed! Heb d'r dit wel verteld.. Kan er verder ook weinig aan doen. Hoop het ook Baukje, al mogen ze wat mij betreft ook wel komen (begin het nu wel een beetje zat te worden door het vocht en de grootte van mijn buik). Ze zeiden hier ook al dat elke dag dat ik ze bij me draag er één bonus is.
Moet ze maar oordoppen in doen Goed hoor dat je hebt gebeld! En waarvoor ligt je buuf in het zhuis? Veel sterkte en hopelijk blijven ze nog ietsjes langer zitten.
Haar kindje loopt achter qua groei. 34 Weken en kindje wordt geschat op 1600 gram. Zij staat op een wachtlijst voor thuismonitoring (ctg thuis) en ligt hier dus eigenlijk voor niks, maar ze moet elke dag aan de ctg en er waren nog 6 wachtenden voor haar. Kan dus zonaar zijn dat ze hier nog zomaar 2 weken ligt alleen maar voor de ctg's. Ja moet me er eigenlijk ook niet druk om maken, al die dingen horen nou eenmaal bij een zwangerschap en zeker mijn zwangerschap ontkom ik niet aan al dat gekloot 's nachts, maar toch wil je een beetje rekening met elkaar houden.
Ik kan gewoon niet eens aan m'n wreef krabben, omdat ik m'n been niet kan buigen door het vocht en m'n bovenlichaam niet naar m'n voeten kan buigen door m'n buik... Lastig.
Vraag je buurvrouw even om hulp Grapje. Echt super knap van je hoe je het allemaal doet. En je houd het echt heel goed vol allemaal. Je bent een goed oventje voor je knulletjes. Sterkte met de laatste loodjes.
Ik hoop het, dat ik het straks zo lang vol mag houden Het klinkt niet heel makkelijk, al dat vocht met de daarbij behorende kwalen. Succes meid!!! Toch hoop ik voor je dat je nog in ieder geval een paar dagen ongemak mag ervaren Want dat zou een teken zijn dat ze het nog ff volhouden in jouw buik! Toi toi toi!!
Elke keer val ik in de ene verbazing in de andere bij jou.. Jij, de eigenwijs, hebt zelf het ziekenhuis gebeld? Misschien hebben ze een stok waarmee je kan krabben haha. Of vraag ureum creme of een andere vette verkoelende creme voor op je benen. Hopelijk blijf je een beetje stabiel ook al ben je het nu wel zat. Zet 'm op, je kan het!!
Waaauw je buik!! Prachtig! Verder niets meer dan respect voor jou! Dat je nu pas zegt dat je het wel zat wordt.. Meid, met zo'n buik en alle vocht enz is dat niet zo gek! Hopelijk vallen de urine uitslagen mee! Nog heel even meid, erg lang zal dit niet meer duren nu