Niet 1, niet 2, maar 3 wondertjes!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Natasjee, 7 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. L0veErin

L0veErin Actief lid

8 aug 2013
    165
    0
    0
    Wat een verschil dan, zij 1 kindje van 1600, en jij 3 die elk meer wegen!
    Wat kan een lijf toch verschillen......

Ben benieuwd, volg je ook elke dag!!!

2. Natasjee

Natasjee Fanatiek lid

13 dec 2013
    3.357
    678
    113
    Vrouw
    Haarlem
    Dank jullie wel voor de lieve reacties weer! :)

Vandaag weer nergens last van! Behalve dat ik als een idioot loop, het vocht lijkt hier wel nog erger te worden. :$ Ben zo benieuwd wanneer de mannen gaan komen. Kan niet meer wachten. :D Zijn er al 3 die denken dat ze dit weekend gaan komen. Als dat dan zondag is, dan heb ik nog net even snel die 33 weken te pakken.

Is idd een heel verschil qua kind en qua lichaam! Vorige opname lag er een vrouwtje naast me waarvan haar kindje maar 600 gram woog en mijne waren toen al 1500, 1600 en 1800 ongeveer. Ze was toen net zo ver als mij 29 weken ongeveer. Vraag me af of dat kindje het overleeft heeft, want dat was toen maar de vraag..

3. mamsvan6

mamsvan6 Actief lid

14 jan 2014
    399
    0
    0
    NULL
    NULL
    Natasjee, heb ongelofelijk veel respect voor je. Hou je taai, niet binnen al te lange tijd heb je een drieling in je armen. Heb gisteravond kleine baby's grote zorg gekeken. Werd een een eiige drieling geboren. zo mooi. Waren ook 3 jongens.:)

4. Ivystoeter

Ivystoeter Fanatiek lid

4 nov 2013
    1.683
    0
    0
    Cassiere in een supermarkt
    Nieuwegein
    Mag ik trouwens vragen wanneer de mannetjes gehaald worden als ze zich niet uit zichzelf aandienen?

5. Natasjee

Natasjee Fanatiek lid

13 dec 2013
    3.357
    678
    113
    Vrouw
    Haarlem
    Heb het niet gezien kleine baby's grote zorgen, jammer.

Er is niks gepland wanneer ze gehaald worden, maar denk dat het niet lang meer gaat duren. Artsen zijn net geweest en reflexen in m'n benen zijn niet zo goed meer, door het vocht waarschijnlijk. Lig nu aan het infuus daarvoor met magnesium sulfaat ofzo. Er is net weer bloed geprikt en m'n utine is tussendoor al meegenomen ipv vanavond 10 uur. Had weer wat hoofdpijn vanmiddag en dat vertrouwen ze niet. Ik plas ook veel te weinig dus moet straks bijhouden wat ik drink en wat ik weer uitplas. Dan kan ik nu lekker misselijk worden en het heet krijgen van de medicatie. :p

6. Baukje1985

Baukje1985 Fanatiek lid

26 jul 2010
    2.732
    44
    48
    Oeh bah Natasjee, magnesium is echt niet fijn :( Ik ging me er heel suf van voelen. Doe rustig aan meis, denk ook dat het nu niet lang meer zal duren... Zet 'em op!

7. Key

Key Fanatiek lid

13 dec 2013
    2.145
    0
    36
    Italië
    Ohh wauw dit weekend misschien al! Voel je je er al een beetje klaar voor? Wat spannend zeg!

8. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Jeetje, wat een verschil! Dan mag je erg blij zijn dat jullie mannetjes het zo goed doen. En dat terwijl het een drieling is he.

Goed dat ze je zo opvolgen. Succes nog met de laatste loodjes.

9. Natasjee

Natasjee Fanatiek lid

13 dec 2013
    3.357
    678
    113
    Vrouw
    Haarlem
    Denk dat het echt niet lang meer gaat duren nu. Bloeddruk is 130/100 en ik word zo gewogen om te kijken hoeveel ik in korte tijd aankom. Lijkt nu ineens in een sneltrein te gaan allemaal! :$

Weet niet of ik er klaar voor ben.. Gaat nu ineens heel hard haha pfoei!

10. Sitalita

Sitalita Fanatiek lid

6 aug 2011
    3.223
    0
    36
    Wow, succes Natasjee! Kan nu zeker snel gaan. :) Maar gaat vast goedkomen! De jongens hebben het in elk geval super gehad bij je.

11. Bloesem

Bloesem Bekend lid

25 mei 2008
    838
    0
    0
    Dat gaat inderdaad echt snel nu. De laatste loodjes zijn echt aangebroken! Succes!!

12. woman1988

woman1988 Fanatiek lid

30 jul 2014
    1.241
    78
    48
    Ook ik ben een trouwe lezer van jou 'blog'! Echt respect! Verstandig dat je naar het ziekenhuis bent gegaan! Heel veel succes met de laatste loodjes!

13. Lalaatje90

Lalaatje90 VIP lid

15 jan 2014
    5.777
    2.874
    113
    Friesland
    Jeetje wat gaat dit ineens heel erg snel zeg. Alles komt goed. Zou op zich wel mooi zijn dat je dit weekend kennis mag maken met je mannetjes! :-D

14. Pleak

Pleak Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.620
    218
    63
    zuid-holland
    Ben benieuwd hoe het is gegaan en hoe het verder gaat! Wat iemand voor mij al zei: ze hebben het echt al super bij je gehad! Elke dag is er een, maar ook maar goed dat ze je zo goed in de gaten houden! Succes!

15. Natasjee

Natasjee Fanatiek lid

13 dec 2013
    3.357
    678
    113
    Vrouw
    Haarlem
    Dank jullie wel! :)

Wat mij betreft mogen ze komen, maar denk dat ze het eerst nog even aankijken. Jeetje, ik ging alleen maar met wat hoofdpijn heen gisteren. :p
    Moet het ook echt zeggen nu als ik ergens last van heb.
    Ze zei volgens mij ben jij een hele stoere, maar je moet echt alles zeggen als er iets is.. Dus dat doen we nu ook maar echt.

16. Noordeling

Noordeling Fanatiek lid

5 aug 2014
    1.268
    127
    63
    O wat spannend zeg, succes met alles.

17. elisabethbas

elisabethbas Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.886
    2
    38
    't Gooi
    Sterkte meid! Wat er ook gebeurt, dit heb je al gehaald en daar mag je trots op zijn! Je kindjes hebben een prachtig (geschat) gewicht en met deze termijn zijn ze al een heel eind de goede kant op. En kindjes die het in de buik moeilijker hebben, maken zelf stresshormonen aan om de organen sneller te laten rijpen. Weet je of je longrijpers gaat krijgen? Krijg jij ook ctg's? Lijkt me drama met drie. Ik heb er een maand lang twee per dag gehad, lag soms wel twee of drie uur omdat dan weer de ene, dan weer de andere niet goed ging.

18. Bollen

Bollen Fanatiek lid

22 jul 2013
    1.422
    7
    38
    NULL
    NULL
    Dit blijft toch een van mijn favoriete topics hoor! Even spieken hoe het met jou en je jongens is!

Hoe vind je vriend het allemaal? Is hij er nuchter onder of is hij wat bezorgder? Die van mij is af en toe al zo overbezorgd, laat staan met drie kinders!

19. Natasjee

Natasjee Fanatiek lid

13 dec 2013
    3.357
    678
    113
    Vrouw
    Haarlem
    M'n vriend is best wel bezorgd die vraagt ook constant of ik me nog goed voel. Hij is aan het werk.

Het staat nu vast dat ik zwangerschapsvergiftiging heb en ben overgeplaatst naar een eenpersoonskamer voor mijn rust. Ze gaan kijken wanneer ze de kindjes gaan halen. Zodra ik erg ziek wordt, worden ze gehaald. Er wordt overlegd of ik longrijpers krijg nog, omdat prematuur kindjes die met een keizersnede ter wereld komen toch wel wat moeite hebben met ademhalen. Voor het termijn is het verder niet nodig, maar vanwege de ademhaling dan weer wel.

20. Kiekies

Kiekies Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.264
    0
    0
    Leerling VIG
    Waar liefde is
    Spannend!!!!

Deel Deze Pagina