Wat spannend allemaal! Hopelijk gaat alles goed! Heb zelf ook zw. vergiftiging gehad, geef echt aan wanneer je je slechter ga voelen zodat ze in kunnen grijpen! dit heb je mooi al bereikt! Sterkte hoor.
Echt vanaf het begin van het topic heb ik jou gevolgd. En nu staat het misschien bijna te gebeuren!! Spannend. Heel veel sterkte en goed dat je dit al bereikt hebt zeg
Wat spannend! Hopelijk kan je nog wat rusten voordat jullie wondertjes gehaald worden. Hopelijk laten ze je niet te ziek worden zodat je na de keizersnede zelf ook van je wondertjes kan genieten!
Oh wat balen dat je nu officieel zwangerschapsvergiftiging hebt. Maar zoals al eerder gezegd geef het gewoon aan, alle kleine dingetjes die niet goed voelen. Nog heel eventjes en ze zijn er, wat ontzettend spannend! Veel succes met de laatste loodjes, je doet het supergoed!
Is me ook op het hart gedrukt dat ik gelijk bel zodra er ook maar iets anders is en dat doe ik ook zeker! Kan me nog goed herinneren dat ik dit topic opende.. Toen was ik net 10 weken en nu is het gewoon al bijna zover! Vind het leuk om te zien hoeveel mensen mijn topic volgen!
Pfff, bekend verhaal! Mijn 1e zwangerschap eindigde ook ongeveer zo, alleen had ik maar 1 ukje . Wil je even heel veel geluk, gezondheid en succes wensen!
Spannende dagen voor je meid! Geniet nog even van het getrappel in je buik! Bijna 33 weken al! Geweldig toch!
Veel sterkte e veel suces !!! De tijd is gevlogen ! Geniet nog even van het gtrappel , binnen kort moet je ze delen
Wat gaat het ineens snel zeg infuus met magnesium is echt geen pretje maar goed voor jou en de kindjes. Hoop voor je dat ze nog even mogen blijven zitten hier kon Norah na het 1e magnesium infuus nog 18 dagen warm in mijn buik zitten. Heel veel sterkte meid!
Meid heel veel sterkte met de allerlaatste loodjes!!!! Probeer tussendoor ook nog even te genieten van de mannen in je buik. Je bent een topper!!!👍👍👍👍 Ook veel succes voor als jullie mannen worden gehaald. Hopelijk maken ze het straks hier buiten net zo goed als nu bij jou in je buik.
Hier ook een stille meelezer vanaf het eerste moment. Heel veel succes met de aller laatste loodjes. Spannend hoor!
Succes met de laatste loodjes! Geniet van het getrappen, het gaat niet lang meer duren nu. Op naar je drie mooie boys.
Dank jullie wel!! Genieten van het getrappel doe ik zeker nog even, denk ook zeker dat ik dat ga missen! Morgen wordt er samen met de kinderarts een keizersnede gepland, mocht ik nog niet al bevallen zijn natuurlijk. Ze praten over dagen, het zal dus geen week meer duren. Heb gelukkig tot nu toe weinig last van het infuus. Wel wat nisselijk geweest, maar dat is alweer over!
Oh jemig wat spannend!! Gaat snel nu inderdaad! Helemaal als ze het over dagen hebben, ipv weken. Wel fijn dat je op een eenpersoonskamer ligt, lijkt me! Geniet nog even van je rust Ik hoop gauw een berichtje hier te lezen dat je mannen er zijn en dat alles goed met ze is!
O, wat komt het nu dichtbij. Echt binnen een week wordt je nu echt mama van je 3 zoontjes, geweldig! Succes nog met de laatste loodjes!