Wat ontzettend spannend! ! succes met de laatste loodjes Natascha! En geniet nog even van de jongens in je buik.. Voor je het weet mag je ze ontmoeten! xx
Ben al een trouwe stille meelezer vanaf het begin maar wilde je nu wel een hart onder de riem steken en je heel plezier wensen! Vind succes altijd zo raar, blijft namelijk de mooiste ervaring van je leven en daarin moet je plezier hebben... Ik heb zelf 3x zwangerschapsvergiftiging gehad, drie kleine prematuurtjes/ dysmatuurtjes gehad.. En weet dus heel goed wat je meemaakt... Heb bij mijn laatste zwangerschap ook magnesium gekregen, en mij werd pas na de bevalling verteld dat dit dus inhoudt dat je kindje 48uur aan de monitor moet liggen... Kwam rauw op mijn dak, had de stille hoop dat ik haar op mijn kamertje mocht hebben omdat ze boven de 2 kilo was en 36 weken... Mijn 2de is met 32 weken geboren, woog 1 kilo en heeft heel lang in het ziekenhuis gelegen, dus hoopte stiekem op een succesverhaal met de laatste Houd ons op de hoogte! Heb je nu al zo lang gevolgd, ben nu wel heeeeeeel benieuwd naar je mannetjes hoor!
Wat ontzettend spannend! Ik lees hier wel steeds mee maar nog niet eerder gereageerd. Nog even en je hebt je mannetjes in je armen. Heel veel succes met allerlaatste loodjes!
Wat spannend joh! In het weekend zal het wel zover zijn. Heel veel succes en als ze er zijn, geniet er dan maar lekker van!
Wauw spannend meis..Heb je wellicht binnen een aantal dagen ineens drie mooie mannetjes in je armen...
Hier ook een trouwe mee lezer, wat wordt het nu spannend!! Wil je alvast heel veel succes wensen!! (Kom elke dag even gluren in het topic!)
Heel veel suc6 de komende dagen,en ook heel veel gaan genieten hoor!!! Jullie lieve mooie kleine wondertjes gaan geboren worden! Wat heb je het lang volgehouden,je kunt heel erg trots op jezelf zijn meid! Sterkte met de keizersnee, en laat je lekker in de watten leggen! Liefs van taart.
Wil je alvast heel veel succes wensen hoop dat alles goed gaat en dat de mannetjes het goed doen, geniet nog even van het getrappel
Wat spannend, nog maar héél even en je 3 mannen zijn er! Heel veel succes! Hopelijk doen je mannen het direct hartstikke goed! Heel veel succes!