Ben wel van de schrik bekomen ja! We vinden het onwijs leuk! Ons huis is niet praktisch met 3 baby's, dit, omdat we een bovenwoning hebben en het met een drieling kinderwagen niet mogelijk is om de kindjes in de gang in de wagen te zetten en ik dus 3x op en neer de trap zou moeten ook om de kindjes beneden te krijgen. :-D De eerste tijd zal het geen probleem zijn, want dan zal ik niet alleen met ze zijn, maar daarna moeten we wel echt wat anders hebben. Ik ga dus ondertussen op zoek naar een ander huis!
Ik ben op de natuurlijke wijze zwanger geworden, ja. De kans is 1 op de 10.000! We zijn een erg vruchtbaar stel blijkt wel weer, haha. 1 December de laatste pil ingenomen en sinds 27 januari officieel zwanger, het is dus ook nog eens erg snel gegaan. En dank je wel!
Ohh wauw dus ook nog eens een nieuw huis, wat een veranderingen liggen er voor je! Maar wordt vast top! Wat een gezellige boel gaat dat straks worden bij jullie
Jep. Hopelijk hebben we snel iets anders. Mag ook na de bevalling, want in het begin zal ik toch niet alleen met ze de deur uit hoeven en kunnen ze alledrie op 1 slaapkamer. Gezellig en druk zeker!
Wauw wat bijzonder! Driedubbel gefeliciteerd hopelijk blijft alles goed gaan en blijf je je zo goed voelen. Geniet van alle voorbereidingen en het extra veel shoppen
Bedankt allemaal! Onze wereld stond zeker even op z'n kop, maar het was al heel snel goed. We vinden het zo super geweldig! Buiten het genieten om moet er alleen heeeeel veeeeel geregeld worden, want ineens moeten we op zoek naar een andere woning en toch ook echt een andere auto. Zou niet weten waar ik 3 baby's, de kinderwagen en alle spullen die je nog mee moet nemen in mijn Opel Corsa kwijt kan, haha.
Tip, in een renault senic past dat wel. Lang niet alle auto's kunnen 3 kinderzitjes herbergen! Veel geregel hoor! Ook qua wagen enzo zal het wel zoeken worden?
Auto is waarschijnlijk al misschien geregeld! Mijn zus is ook in verwachting van haar 3e kindje en die gaan een Renault kopen en ik neem dan mijn zus haar peugeot over is een station met een super grote kofferbak en de achterbank kan je bijvoorbeeld het midden stuk naar achter schuiven voor meer ruimte. Hoop dat we het zo kunnen regelen!
Ik snap dat je moet verhuizen, maar zou je dat niet lekker na je bevalling doen ? Het is straks zwaar zat met zo'n dikke buik, een verbouwing kun je er dan niet echt bij hebben.
Is ook de bedoeling pas na de bevalling, maar er is met de woningbouw afgesproken dat ik nu wel al moet reageren en dat ik na de bevalling misschien urgentie krijg. Hoop echt dat we dat krijgen, maar die man kon het niet beloven. In het begin zal het hier prima kunnen, want dan kunnen ze alledrie in 1 kamer en ik zal in het begin nog niet lichamelijk in staat zijn om alleen met 3 kindjes op pad te kunnen dus in het begin zal ik hulp krijgen van de mensen om ons heen als ik de deur uit wil bijvoorbeeld, maar zodra het allemaal wat beter gaat moeten we zeker een andere woning hebben. Lijkt me nu idd niet verstandig om ook nog eens te gaan verhuizen. Is niet te hopen dat er ineens heel snel een ander huis op ons pad komt, maar daar ga ik hier in Haarlem niet van uit!
van harte proficiat!!! wauw, heel bijzonder! Ik weet niet of het al is geopperd hier (heb niet alles gelezen), maar je hebt ook een speciaal forum voor meerlingen. www.meerlingenforum.nl. Misschien wel leuk om met andere meerlingmoeders in contact te komen. veel succes en geluk!
Thnx! Heb daar inderdaad al op gekeken, maar kreeg niet het idee dat dat een druk bezocht forum is. Zag bij de meeste onderwerpen dat het al weken of maanden geleden is dat er reacties zijn geplaatst en een hele enkele van dexe maand nog.