Niet 1, niet 2, maar 3 wondertjes!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Natasjee, 7 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mams1

mams1 Fanatiek lid

16 okt 2013
    3.121
    800
    113
    Hopelijk lig je gewoon lekker te slapen :)

2. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Joh, wat spannend! Succes!

3. Pompelmoes

13 jan 2013
    28
    0
    1
    NULL
    NULL
    hoi hoe voel je je? Nog een beetje kunnen slapen? En ben je eigenlijk zenuwachtig ondertussen door alles wat er op jullie afkomt?

4. Natasjee

Natasjee Fanatiek lid

13 dec 2013
    3.357
    678
    113
    Vrouw
    Haarlem
    De verpleegster kwam om 00.45 nog even bloeddruk meten en toen was hij iets gezakt naar 150/90. Zij vond het ook een beetje raar dat de dokter nognniet geweest was, maar ze vond m'n bloeddruk nu wel oké dus zei dat ik maar lekker moest gaan slapen en aan de bel moest trekken als er wat was. Rustige nacht gehad verder en best oké geslapen! Ze zitten nog lekker veilig bij mama. :D

Ik ben helemaal niet zenuwachtig, de mensen om me heen zijn een stuk zenuwachtiger, haha. Zei gisterenavond over de misselijkheid tegen m'n vriend en hij zat al met z'n schoenen klaar om naar het zh te komen, omdat ie dscht dat het ging gebeuren. :p Denk dat de zenuwen bij mij straks wel komen als de kinderarts er is om te gaan plannen. Of misschien pas als het echt zo ver is.

5. Leetje85

Leetje85 Actief lid

26 feb 2014
    247
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat gaat het snel allemaal! Wil je voor komende dagen nog even heel veel succes wensen, knap dat je het tot hier hebt weten vol te houden en de positieviteit die je uitstraalt. Geniet van je mannen als ze er zijn!

6. oetel

oetel Actief lid

15 feb 2007
    257
    0
    0
    Wat spannend allemaal zeg. Een tip: kom goed voor jezelf op! Als de arts niet komt, gelijk bellen! En het ook bij de ronde van vandaag zeggen dat je het heel vervelend vindt dat je niemand hebt gezien. Ws waren ze bij een bevalling, maar het is niet meer dan normaal als dat ff wordt teruggekoppeld. (Is mijn mening, heb de ervaring dat ze heel vaak toegezegde afspraken niet nakomen vwb controles, etc)

Nou heel veel succes de komende tijd en leuk zeg dat je vandaag weet wanneer je de jongens in je armen kunt sluiten...

7. oetel

oetel Actief lid

15 feb 2007
    257
    0
    0
    En dat geldt ook voor je kindjes als ze geboren zijn. Als alles goed gaat dan zijn de afspraken qua tijd vwb voeden ineens niet meer zo heilig (als ze met onderbezetting lopen). Dat vond ik toen zo raar. Eerst was het stipt zeven uur en een week later zaten we een drie kwartier te wachten voor het geven Vd sonde-voeding... (Een kleiner kindje werd toen eerst geholpen terwijl wij er eerder waren dan zijn ouders).

8. katee

katee Actief lid

25 aug 2014
    102
    4
    18
    Noord Holland
    Spannend zeg! ik lees ook al een tijdje mee, heel veel succes !

9. Baukje1985

Baukje1985 Fanatiek lid

26 jul 2010
    2.732
    44
    48
    Een hoop ontwikkelingen al! Ik kreeg trouwens nog wel longrijpers met hetzelfde termijn als jij. Begreep dat het zinvol was tot 34 weken, daarna doen ze dat niet meer.. Ik hoop dat alles nog goed gaat! Succes!

10. Natasjee

Natasjee Fanatiek lid

13 dec 2013
    3.357
    678
    113
    Vrouw
    Haarlem
    Dank jullie wel! Moet idd zelf ook wat eerder aan de bel trekken als er zo snel niet iemand komt, terwijl dat wel gezegd wordt!

Heb gisteren ook de 1e prik gehad voor longrijping, vanmiddag de 2e. Lig nu aan de ctg en zo komen de artsen bespreken over hoe en wat.

11. twinty

twinty Bekend lid

20 jan 2012
    640
    1
    18
    Wat spannend. Ben erg benieuwd of de jongens nog dit weekend gaan komen.
    Heel veel succes nog eventjes.

12. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Wat goed dat ze je toch nog longrijping hebben gegeven.
    Ik heb ze bij mijn zoon ook gehad met 32 weken.
    Heel veel succes !

13. ons2ewonder

ons2ewonder Bekend lid

3 mei 2011
    986
    8
    18
    moeder
    Heel veel succes met de laatste loodjes en geniet nog even ven dat getrappel.

14. Emlilo

Emlilo Bekend lid

27 apr 2014
    694
    0
    16
    NULL
    NULL
    Veel succes! Vond je die spuit niet verschrikkelijk pijnlijk? Ik heb ze ook gekregen bij mijn zoontje op 30weken en vond het zoo pijnlijk!

15. ukkie89

ukkie89 Fanatiek lid

26 okt 2011
    1.541
    0
    36
    Vrouw
    Ergens in het midden
    Wat spannend! Heel veel succes

16. Truelove

Truelove Fanatiek lid

30 mrt 2014
    3.006
    0
    0
    Succes meis! Het komt vast allemaal goed!! Nog een paar daagjes denk ik dan zijn jullie met zijn 5jes 💙

17. Stip13

Stip13 Lid

27 aug 2014
    57
    0
    6
    NULL
    NULL
    Spannend zeg! Sterkte met de laatste loodjes!

18. Zonnebloem22

Zonnebloem22 Actief lid

24 mei 2013
    315
    0
    0
    huisvrouw
    drenthe
    ik lees al die tijd al met je mee,
    vind het ook super spannend voor jullie nu!

Veel succes met de allerlaatste loodjes :)

19. senna999

senna999 Fanatiek lid

11 apr 2010
    2.815
    1
    0
    verslavend topic dit.... zit elke keer te checken of er iets gaande is. al hoop ik dat ze zolang mogelijk kunnen blijven zitten.
    elke dag is er toch weer 1 he!

20. Miracles

Miracles Fanatiek lid

20 apr 2014
    1.832
    16
    38
    Ooooh ik ben ook al zo nieuwsgierig..... krijg continu naar hoe het gaat!

Succes heh meis!!

Deel Deze Pagina