Niet 1, niet 2, maar 3 wondertjes!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Natasjee, 7 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

16 jun 2012
    4.789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    ooowwww das mooi! Als je m zo voorlopig kan houden de laatste dagen zou mooi zijn :) vindt het erg spannend voor je hoor :) lees al mee sinds je t topic opende :)

2. username

username Fanatiek lid

7 aug 2014
    2.917
    192
    63
    NULL
    NULL
    Ja ook uit Haarlem. Ik lees steeds mee, vind het gewoon spannend!

3. noid

noid Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.245
    0
    36
    Tilburg
    Ongelooflijk, ruim een week geleden keken we met z'n allen uit naar de zondag dat je 32 weken was, en nu ben je nog maar 1 dag verwijderd van 33 weken!!

4. Natasjee

Natasjee Fanatiek lid

13 dec 2013
    3.357
    678
    113
    Vrouw
    Haarlem
    Ik wil wel gewoon hier in het VU bevallen sowieso. Het moet natuurlijk in een acedemisch ziekenhuis en hier ben ik nu bekend. Als ze worden overgeplaatst dan zal dat waarschijnlijk het AMC worden, dat is ook hier in Amsterdam dus qua reistijd te doen alleen lastig voor mij dan inderdaad, maar dan kan ik altijd nog vragen of ik erbij overgeplaatst kan worden. Ik ben er in ieder geval op voorbereid dat het kan gebeuren.

@ Lieke, ik hoop ook dat ik het zo blijf houden inderdaad! M'n vriend zei al hij zegt als de arts zegt dat het geen week meer zal duren, dan zal jij waarschijnlijk gerust nog 2 weken zwanger zijn, want jij doet het toch allemaal net even wat anders. :p Zou fijn zijn als ik dat zou redden, haha! Ga er alleen niet vanuit, maar mijn gevoel zegt zelf dat ik niet binnen nu en enkele dagen zal bevallen, maar dat heb ik helaas niet in de hand, maar die stomme zwangerschapsvergiftiging! En anders de kindjes zelf wel.

@ username, wat leuk een plaatsgenoot! Er lopen op dit moment 3 drieling zwangeren rond in Haarlem!! 1 Spreek ik wel eens via onze groep op FB en de ander heb ik via iemand anders op die groep over gehoord, want die is zelf FB loos.

@ noid, bizar hoe hard dat gaat he! Weet nog dat ik blij was met mijn eerste mijlpaal van 30 weken, maar dat is gewoon ook al 3 weken geleden. :D

Ik kan niet meer slapen. :(

5. Natasjee

Natasjee Fanatiek lid

13 dec 2013
    3.357
    678
    113
    Vrouw
    Haarlem
    M'n vriend komt vanavond trouwens slapen als logé! :D Omdat ik alleen op een kamer lig mag dat en ze zeggen dat dat misschien ook wel even fijn voor ons is om nog even samen te slapen. Al zal dat voor hem een beroerde nacht worden met mij die zichzelf 's nachts tig keer omdraait in dit gigantische kraakbed, maar dat maakt hem voor een nachtje niet uit. :p

6. JMay

JMay VIP lid

22 feb 2014
    6.685
    0
    36
    NH
    Haha wel leuk zeg idd lekker samen !

7. Ivystoeter

Ivystoeter Fanatiek lid

4 nov 2013
    1.683
    0
    0
    Cassiere in een supermarkt
    Nieuwegein
    Zal wel fijn zijn nog even samen slapen.

8. Boommm

Boommm Niet meer actief

Wat fijn dat jullie nog een nachtje samen mogen slapen!

9. Adriana85

Adriana85 VIP lid

20 okt 2010
    6.081
    25
    48
    Oh gezellig!
    Nog 1 dagje en je bent 33 weken :)

Ik zag gister een drielingwagen met drie kleine dreumesjes erin, moest aan jou denken hihi

Zet hem op hoor!

10. L0veErin

L0veErin Actief lid

8 aug 2013
    165
    0
    0
    Wel gezellig samen :D

11. stefanenlaura

stefanenlaura Fanatiek lid

19 jul 2012
    1.590
    1
    36
    Vrouw
    noord-brabant
    Fijn dat jullie nog een nachtje samen kunnen doorbrengen voor de mannen komen. Hopelijk heeft hij niet te veel last van je gedraaien en het geluid van het ziekenhuis.
    Als de mannen er straks zijn mag hij dan 's nachts blijven slapen zolang jij in het ziekenhuis ligt?

12. Natasjee

Natasjee Fanatiek lid

13 dec 2013
    3.357
    678
    113
    Vrouw
    Haarlem
    Zeker gezellig! :D Hoop dat ie in het logeerbedje past met z'n 1.95 haha, anders slaapt ie nog rotter dan ie sowieso al doet waarschijnlijk en hij moet morgen gewoon weer werken. :p

Leuk Adriana!! Ik heb nog nooit een baby drieling gezien in het echt of überhaupt een jonge drieling. Lijkt me wel heel schattig om te zien!!

Stefanenlaura, volgens mij mag hij dan niet blijven slapen nee, weet het eigenlijk niet, maar volgens mij niet. Heb er in ieder geval niks over gehoord.

13. sjanniee

sjanniee Fanatiek lid

15 aug 2012
    1.533
    0
    0
    Hey meid,

Hoe gaat het met jou en je 3 mannetjes ??
    Heb niet alle posten doorgelezen, was me teveel haha :p

Hier gaat het momenteel niet zo lekker allemaal.
    Tijdens de normale controle op 29+5 kwamen ze tot de ontdekking dat mijn BMM nog maar 12 mm was.
    Drie weken daarvoor was hij nog 42 mm, dus hij was heel snel geslonken. Direct alle alarmbellen gingen rinkelen bij de gyn, en ik werd met loeiende sirene's afgevoerd naar een Academisch Ziekenhuis, wegens dreigende vroeggeboorte.
    Weeenremming gehad, en longrijping.
    Het klopt idd dat je de kindjes minder voelt door de longrijping, had ik ook. Mijn kids zijn iets meer dan 4 dagen heeeeeeeel rustig geweest.
    Momenteel ben ik wel weer thuis, maar moet zoveel mogelijk bedrust houden.
    Ben inmiddels 32 weken, dus mocht de bevalling nu doorzetten, dan mag ik gewoon in ons regio ziekenhuis bevallen.
    Zie dat jij al bijna de 33 weken bereikt heb.
    Ik heb echt respect voor je meid !!!!!

14. Natasjee

Natasjee Fanatiek lid

13 dec 2013
    3.357
    678
    113
    Vrouw
    Haarlem
    Hey sjanniee,

Met mij en de jongens alles oké (op de zwangerschapsvergiftiging na, maar voel me gelukkig goed). De jongens doen het nog goed gelukkig!

Wow, dat is schrikken! En dan is je bmm echt heel hard gegaan en echt heel.erg kort nog maar! Mijne was 1,5 week ook geslonken, maar tot de grens van 2.5 dus niet schrikbarend.
    Het is wel heel belangrijk dat jij nu alleen maar rust ja! Hopelijk hou je de kleintjes nog zeker een week of 2 binnen! Niet eerder gaan bevallen dan ik hoor!! Hoop echt dat je ze nog even lekker bij je binnen houdt! Sinds gisterenavond voel ik de beebs gelukkig wel weer! Kwam hier vooral door de magnesium en longrijping samen, maar de 2e prik is nog niet helemaal ingewerkt natuurlijk dus wie weet voel ik ze vandaag weer wat minder.
    Hou jij nog even vol! ;) Je mag niet eerder bevallen dan mij he! Hier morgen idd alweer 33 weken, ben er helemaal blij mee! Al zou ik vannacht bevallen dan heb ik alsnog die 33 gehaald.

15. senna999

senna999 Fanatiek lid

11 apr 2010
    2.815
    1
    0
    joehoe!! bijna 33 weken!

16. Natasjee

Natasjee Fanatiek lid

13 dec 2013
    3.357
    678
    113
    Vrouw
    Haarlem
    Vanmiddag ging het weer even niet helemaal lekker! Ik ging rond 2 uur slapen, omdat ik hoofdpijn had dus 2 paracetamols ingenomen en rond half 3 werd ik met een schokkend bovenlichaam wakker en voelde m'n hartslag hard gaan. Zit nu dus weer aan het infuus met magnesium. Er is weer bloed geprikt en 2 uur lang ctg gehad, omdat de beebs niet goed te vinden waren, maar uiteindelijk met de echo erbij toch gelukt. Bloeddruk was 150/95 en nu net weer 155/85. Voel me nu wel weer oké, al voel je je met die magnesium sowieso raar. :)

17. L0veErin

L0veErin Actief lid

8 aug 2013
    165
    0
    0
    Volgensmij echt tijd om de ukkies te gaan halen!!!
    Succes meis!!!

18. Natasjee

Natasjee Fanatiek lid

13 dec 2013
    3.357
    678
    113
    Vrouw
    Haarlem
    Wie weet, vannacht als papa er bij is. :D Niet voor 24:00, want ik wil die 33 weken halen he! Heb nog steeds niet het gevoel dat ik binnen nu en waarschijnlijk een paar dagen moeder ben van 3 kleine hummeltjes.

19. moontje2008

moontje2008 VIP lid

7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    Spannend hoor!

20. xElles

xElles VIP lid

24 mei 2013
    9.575
    2.232
    113
    Spannend meid! Ben benieuwd hoe lang het nog gaat duren. Succes!!

Deel Deze Pagina