Succes meid! Volg je ook al even en vind het heel spannend voor je. Straks ben je ineens moeder van een flink gezin! Hier wordt aan je gedacht!
Jeetje, ik snap dat elke dag langer in jouw buik beter is voor de kindjes, maar ik snap werkelijk niet waarom ze nu niet gaan ingrijpen,vind het raar dat ze jou steeds zieker laten worden, hoop voor je dat het nu niet meer lang gaat duren voor ze gehaald worden! Gezondheid van de kindjes is belangrijk, maar van de moeder zekers ook vind ik! Liefs taart.
Lees net het hele verhaal....phoe hé wat spannend. En wat een verandering van je leven! Hoop dat alles goed gaat en je snel je kindjes kunt vasthouden.
Veel sterkte meis!! Straks is je vriend er en hopelijk halen ze de baby's snel jouw gezondheid is ook belangrijk hé! De mannetjes hebben ook hun mama nodig!
Zet 'em op meid! Ook ik hoop dat ze het niet te lang meer aan zullen kijken. Je hebt echt van die PE-aanvallen.. Zijn je leverfuncties nog goed?
Heel veel succes! Ik hoop voor jou dat ze het niet te lang meer willen rekken. Ik weet uit ervaring hoe plotseling het om kan slaan en hoe ziek je er dan nog van kan zijn en blijven. Voor je mannetjes hoop ik dat ze nog lief een paar dagen blijven zitten.
dit is niet goed hoor als ik heel eerlijk mag zijn..hier had je allang bevallen..serieus..zou t toch eens aankaarten. .als ze je te lang hiermee laten doorlopen kan het gevaarlijk voor jou worden..en dan ben je verder van huis..wil je niet bang maken maar onderdruk van 100 mag echt niet zolang en zeker niet zonder medicatie
Bloeddruk qas daarna 180/100. Verloskundige was er net en heb gezegd dat ze van mij gehaald mogen worden.. Nu zei ze ik ga even overleggen en nou weten m'n vriend en ik allebei niet of ze bedoelde overleggen om ze te halen of voor de medicatie om bloeddruk te verlagen.. Hoop om ze te halen! Ze zei wel dat het niet goed is als ik te ziek word, omdat ik ook moet herstellen van de keizersnede.
Hier ook één van de vele stille meelezers. Wil je heel veel succes en sterkte wensen! Ik vind je super stoer en hoop dat je snel van je mannetjes mag gaan genieten! Zet hem op!
Hier een stille meelezer. Wil je toch even zeggen dat ik het zo knap vind hoe je het allemaal doet!!! Petje af hoor! Het einde is nu in zicht en vanwege het tijdstip nu, zal je die 33weken wel van halen hihi zet m op vanacht en ik hoop voor je dat ze zsm gehaald worden!!!!
Heb je helemaal gevolgd Natasje, maar nu moet ik je echt even succes wensen! Hopelijk worden ze snel gehaald en voel jij je snel beter...toi toi toi!