Jeetje wat spannend!! Heel veel succes vandaag, ga duimen voor je knulletjes & dat je zelf weer snel op de been bent. Ik was paar uur na de bevalling al een hoop vocht kwijt, voelde me super toen ik eenmaal bevallen was. Hoop dat dit ook zo voor jou mag zijn en je snel hersteld van de keizersnee
Oh je hebt net gepost. Dan ff een tip: als je het echt zat bent dat ook benadrukken. Verder ook doorvragen wat het effect en risico is van de hoge bloeddruk (vooral de onderdruk) en wat dan voor hun de grens is om door te gaan cq te halen. Dus wat voor hun het beslissingen tia. Leg de druk ook bij hun neer en dat je duidelijkheid wilt en een tijdstip eist. Of als ze nu toch nog willen rekken dat je weet obv welke signalen ze wel gaan ingrijpen en wat de extra risico's zijn voor jou en de kindjes van een spoed-ingreep tov een nu geplande ingreep. Ik vind het reuzespannend voor jullie! Net als de rest hier...
Hier nog (een van de vele) stille meelezer. Super dat jij en je jongens het zo lang hebben volgehouden en nog even dan heb je ze gewoon alledrie in je armen! Succes vandaag en geniet samen van jullie jongens, hopelijk met een hele goede start voor ze.
Omg omg omg, vandaag?! ik moet zo werken maar ik ga de hele dag aan je denken en deze pagina refreshen Succes natas, je kunt het! Lekker chill je bent in goede handen en straks heb je je drie mooie mannetjes in je armen!
Ook hier een stille meelezer die je even heel veel succes wil wensen... Je hebt het super gedaan 33 weken lang hartstikke goed voor je jongens gezorgd, een mooie termijn!!! Zet hem op vandaag, ik hoop dat alles goed mag gaan en je zoons alledrie een goede start zullen hebben, ik denk aan je! X
Oh wat spannend wordt het nu! Hoop ook voor je dat het in de ochtend is. Dan heb je de rest van de dag nog om lekker bij te komen 😁
Jaaa 33 weken en vandaag gaan jullie jullie zoontjes ontmoeten! Heb je nog een beetje kunnen slapen? Heel veel succes vandaag en geniet er ook van, de 1e kennismaking met je kindjes is zo prachtig.
Wat spannend. Heel veel succes voor jullie. Dat de mannetjes een goede start mogen hebben en jullie van elkaar kunnen genieten.
Veel succes meid, 33 weken is een hele mooie tijd. Geniet ervan en hopelijk maken jullie boys een goede sterke start!
Aan de lezende gebruikers te zien leven er enorm veel mensen mee met jullie natasjeee.. Ik vind het plaatsvervangend spannend hihi.. Hopelijk laten ze je niet al te lang wachten vandaag...
woww super meid je bent gewoon 33 weken zwanger van jullie 3 mannetjes en vandaag gaat het gebeuren.. spannend!! ik hoop dat ze een goede start hebben en dat alles goed gaat! en boven alles, geniet van dit bijzondere moment!!
Meid je mag echt super trots op jezelf en je mannen zijn!! Je hebt een mijlpaal gehaald! Geniet straks lekker van je knulletjes!
Wouwh, wat super spannend! Heel veel succes en hopelijk voel jij je straks weer veel beter En doen je mannen het ook super goed! Toitoitoi