Hier een stille meelezer maar wil je even heel veel succes wensen!! Je kan het en geniet straks van je mannen!!!
Op dit moment zijn er 43 actieve gebruikers deze pagina aan het lezen.. dat zegt genoeg Heel veel succes vandaag!!
Wow wat een boel bij te lezen na 1 nacht! Heel veel succes meid en ik hoop op een superstart voor je mooie mannetjes!
Ik kan me niet voorstellen dat ze het nog langer gaan rekken. Hoop voor je dat ze nu voorbereidingen aan het treffen zijn of dat je al op de OK ligt. Succes en geniet! Ps. heb je weleens gezien hoe vaak dit topic al bekeken is!
Hier nog een meelezen, maar moet nu toch even reageren hihi. Wat mag je trots op jezelf zijn dat je de 33 weken hebt gehaald! Vandaag wordt je dan gewoon mama van drie heerlijke ventjes, wat zal dat mooi, spannend en bijzonder zijn. Hopelijk gaat alles helemaal goed en kunnen jullie straks lekker gaan genieten. Heel veel succes, je kunt het!
Meid de 33 weken heb je maar mooi gehaald. En 14 september is een hele mooie dag om geboren te worden
Heeel veeel succes vandaag!! Nog even volhouden en dan jullie 3 mannetjes in je armen. Zet em op & veel geluk!
Woooooow ze komen vandaag ik hoop dat jullie kunnen genieten van dat bijzondere moment! Hopelijk gaat alles meteen goed met de mannen! Heeeeel veeeel succes!
Heel veel succes vandaag voor jou en je vriend! De 33 weken hebben jullie gehaald! Hoop dat je snel geholpen wordt (misschien nu al?). Geniet straks lekker van jullie mannetjes!
Heel veel succes zometeen, of hopelijk al nu! Dat je straks maar 3 prachtige mannetjes in je armen mag hebben!
Wat spannend allemaal!! Ik ben ook een stille meelezen maar wil je voor nu toch heel veel succes wensen! Je hebt het toch maar mooi geflikt, tot 33 weken lopen met 3 beebs in je buik. Toitoitoi!!