Ben ondertussen ook wel nieuwsgierig welke namen je uiteindelijk gekozen hebt voor je mannetjes Maar dan moet ik nog even geduld hebben....
Zou er iets gaanse zijn is al zo lang stil aan die kant. Succes met alles en geniet van alle momenten.er komt op ens veel op je af.maar jullie kunnen het.
Ik hoop dat je inmiddels je mannetjes in je armen hebt mogen houden, of in ieder geval nu richting ok bent. Veel succes vandaag!
Ik hoop dat je inmiddels heerlijk aan het genieten bent van je mannetjes en dat alles goed is gegaan. Spannend hoor!!
Oh wat een spannende dag voor jou en jullie kleintjes ...Ik duim met jullie mee dat alles goed mag gaan en dat jullie 3 gezonde kereltjes op de wereld gaan zetten... Heel veel sterkte en succes xxx
Thnx dames! Ze zijn er nog niet hoor. Lig te wachten tot ik naar de OK word gebracht! Wachten duurt lang en ik heb zo een dorst!!
pff wachten duurt lang dan.. Kun je niet vragen of je even een slokje water mag? Of mocht dat helemaal niet? Succes meis!
Yess Natas je wordt vandaag mama! Ik hoop dat je mannetjes een goede start hebben! Je hebt het heel knap volgehouden, petje af!
Geniet nog heel even van het zwanger zijn van het laatste moment met z'n tweetjes want vanaf het moment dat je jongens er zijn draait alles om je kanjers! Heel veel succes zo!
Heel veel succes, en geniet straks volop van jullie 3 mannetjes! Ik ben ook erg benieuwd hoe het allemaal zal gaan en welke namen jullie gaan geven aan jullie 3 kanjers!