Super dat je de 33 weken hebt gehaald. Veel succes vandaag. Ik hoop dat ze alledrie een goede start hebben.
Hier ook een stille meelezer... Meid wat heb je een toppresstatie neergezet. Ik hoop dat je nu inmiddels op de ok bent en dat je mannetjes een sterke start maken! Zet m op!!
Succes meissie! Ik hoop dat jullie mannetjes alledrie in blakende gezondheid worden geboren. 🙏🙏🙏
Heel veel succes van nog een stille meelezer! Ik hoop dat alles goed gaat! (of mis al is gegaan ) je hebt sowieso al een top prestatie geleverd!
Heeeeel veeeeeeeeel succes vandaag! Leuk om te lezen dat je kindjes vandaag komen. Ik hoop ook dat ze goede start maken! Spannend zeg!
Na de succeswensen van vanmorgen gluur ik zo nu en dan even in het topic. En met mij vele anderen denk ik. Weet dat er heeeeel veel mensen aan jullie denken nu, en positieve vibes sturen.
Nou ben heel benieuwd!!! T zal nu aan t gebeuren zijn of ze zijn er net!!!!! Hopelijk gaat alles goed!!!!
Ik lees ook al een tijdje in stilte mee Maar wil je toch even heel veel succes wensen! Hopelijk straks 3 mooie mannetjes gezond en wel in je armen! Geniet ervan straks!