Van harte gefeliciteerd en laat je maar goed verwennen, mooie namen en ook allemaal mooi gewicht! Sterkte en veel geluk!!!
Ik plaatste een reactie en zie dat je ineens al gereageerd had! Wat fijn dat het met de jongens allemaal goed is gegaan meid! Nogmaals gefeliciteerd en ik hoop dat je inderdaad gauw over geplaatst kan worden! En hele mooie namen! virtuele knuffel ♡♡♡
ooohhh ik was te snel hihi. .Gefeliciteerd met de geboorte van jullie mannekes Jae Senn en Vince!! Geniet ervan meid en suc6 met je herstel! We horen je bevallingsverhaal wel als je eraan toe bent Geniet ervan!
Gefeliciteerd met de geboorte van jullie mannetjes Wat een mooie namen en gewichten! Fijn dat ze het goed maken. Hopelijk knap jij ook snel op meis. Geniet van je mannetjes.
Gefeliciteerd! Wat een rijkdom. Hopelijk sterk je snel aan zodat je echt kan genieten van je zoontjes!
Hartelijk gefeliciteerd met de geboorte van jullie 3 jongens! Wat een prachtige gewichten en wat doen ze het al goed zeg! Jij nu lekker bijkomen en opknappen. Je hebt een topprestatie geleverd, je kunt heel erg trots op jezelf zijn! Een tip: houd een dagboekje bij, je wordt nu zo geleefd in deze couveuseperiode. Alle mijlpalen kun je straks niet meer bijhouden. Hopelijk gauw met z'n vijven naar huis!
Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie mannen. Wat een stoere namen. Wat fijn dat het al zo goed met ze gaat. Ik hoop dat jij ook snel opknapt en kunt gaan genieten van dit driedubbele wonder.
Wow, toppertje!!!! Van harte gefeliciteerd met jullie 3 zoons, wat een stoere namen, en mooie gewichten Hopelijk doet de bloedtransfusie je goed en mag je snel achter je jongens aan overgeplaatst worden zodat je dicht bij ze kan zijn! Sterkte en succes met je herstel, en geniet van je 'nieuwe' gezin!
Gefeliciteerd met de geboorte van jullie 3 mannen! Ontzettend mooie namen, en erg nette gewichtjes zeg.. hopelijk knap je zelf snel op, zodat je genoeg energie hebt om te kunnen genieten van je 3 ventjes.. Super fijn dat ze een goede start hebben gehad..
Gefeliciteerd met je mooie mannetjes! Leuke namen en wat een mooie gewichten! Fijn dat het zo goed met ze gaat dat ze al naar Haarlem zijn. Zet de dokters maar aan het werk zodat je kan opknappen en terug naar je mannen kan.
Yeah !!! Gefeliciteerd met de geboorte van jullie mannetjes, en wat goed dat ze het zo goed doen. Hele mooie gewichtjes ook. Super knap gedaan, meid.
Gefeliciteerd met de geboorte van jullie knullen Wat een prachtige nanen en super dat ze het zo goed doen. nu jij goed aansterken meid. en neem ff goed je rust voor je naar je mannetjes gaat.
Gefeliciteerd met je mannetjes. Mooie namen en mooie gewichten.en wat doen ze het super. En jij rust, lekker uit na deze prestaties. En laatje goed verwennen.
Van harte gefeliciteerd met jullie ventjes! Mooie namen en wat een goede gewichten. Ik hoop dat jij je ook snel beter mag voelen en volop kan gaan genieten.
Wat een super leuke namen!! Van harte meis!! Jammer dat je nu nog niet zo kan genieten... hoop dat daar gauw verandering in komt. Sterkte met het herstel!! Je bent echt een Topper!!