Wooow gefeliciteerd! Wat heb jij het super goed gedaan. Al die weken heb jij je zo kranig gehouden en alleen het beste gewild voor je jongens. Ik hoop dat jij snel opknapt en het echte wennen kan gaan beginnen!
Van harte meid, je hebt het zo super gedaan. Ik heb nooit wat gepost maar ik heb zoveel respect voor je om hoe je hiermee omging! Geniet van je 4 mannen, ineens 3 kleintjes erbij wauw. Ik hoop dat het met jou snel beter gaat zodat je er écht van kan gaan genieten
Gefeliciteerd met jullie 3 mannetjes, wat een prachtige namen en gewichten! Diep respect voor jou! *buiging* Hopelijk knap jij ook snel weer op na je transfusie!! En kan het genieten gaan beginnen. Liefs xx
Wauw, gefeliciteerd!!! Snel aansterken en hopelijk kun je morgen ook naar Haarlem. Dichtbij je jongens! Wat een prachtige gewichten hebben de jongens trouwens al! Super!
Gefeliciteerd natas wat fijn dat je jongens het zo goed doen!! Ik hoop dat je je snel weer een beetje ok voelt. Rust lekker uit!
Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zonen ! Prachtige namen ! - Dat ze mogen opgroeien tot prachtige kerels !
Natasjeee, gefeliciteerd meis! "Ineens" ben je dan mama van drie knulletjes! Gelukkig doen de boys het goed en zijn ze zelfs al bezig met overplaatsen! Hopelijk mag jij hun snel volgen! Neem alle tijd om uit te rusten, bij te komen en van de mannetjes te genieten meis.. Je hebt het verdiend!
Lieve natas, van harte! Wat een leuke namen! Fijn dat het al zo goed gaat met de mannen. Hopelijk herstel je na de bloedtransfusie ook snel.
Wauw gefeliciteerd met je mannen!! en wat een mooie gewichten al zeg!! genietse en hopenlijk knap je zelf ook snel op en kunnen jullie over een tijdje met zijn allen thuis genieten! dikke knuffel
Van harte gefeliciteerd met jullie drie zonen! Wat een rijkdom. Wat fijn dat ze het zo goed doen! Wat jammer dat je zelf nu zo moe bent en een bloedtransfusie nodig hebt. Ik weet uit ervaring dat dat niet zo fijn is en je je dan ontzettend moe kunt voelen. Ik hoop dat je snel opknapt! Voor jou is het niet zo'n fijn begin! Maar je komt er wel! Sterkte en hopelijk geniet je er toch wel heel snel van!
Gefeliciteerd met jullie 3 mannetjes! Fijn dat ze het zo goed doen. Hoop dat jij ook snel opknapt. Leuke namen!
Wauw!! Gefeliciteerd met jullie drie pracht zoons!! Wat een mooie namen en mooie gewichten!! Ik hoop dat je snel weer opknapt en dat je lekker met je 3 zoontjes in Haarlem mag liggen!! En dat je dan heerlijk kan genieten!!
Jeeeeejjjj!! Gefeliciteerd meid!! Super leuke namen! Fijn dat het met de kindjes zo goed gaat. Ik hoop dat jij ook gauw opknapt en dat je snel kunt gaan genieten van al je mannen
Van harte gefeliciteerd! Hopelijk knap je snel op en kunnen jullie volop gaan genieten van jullie gezin!
Wauw ze zijn er! Ik lees al een tijd mee maar reageer weinig Van harte gefeliciteerd met jullie 3 zonen! Heel veel geluk!
Van harte gefeliciteerd en fijn dat het goed gaat met je jongens! Hopelijk knap je snel weer op zodat je lekker van je jongens kunt genieten! Heel veel succes alvast met de aankomende periode, die niet altijd makkelijk voor je/jullie zal zijn!
Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie 3 mooie jongens. Jij heel veel beterschap en hopelijk knap je snel op. Geniet van jullie kers verse gezin